Anoniem

Lidmaatschap per 22-03-2019 stopgezet

9,0

• Guusje
    Review voor Anoniem

Mooie producten en snel geleverd

Antwoord van Anoniem

Dank je wel voor je reactie. Team Jennifer Hoeve.

• Carla Troost
    Review voor Anoniem

Fantastische service, ik had wat vragen die zijn direct beantwoord. Prima service door de telefoon, degene aan de telefoon had verstand zaken, bestelling zeer snel en keurig verzorgd. Zeer tevreden over het haarwerk dat ik online heb besteld. Kom absoluut terug bij dit bedrijf. Aanrader !

• Floor
    Review voor Anoniem

Goede kwaliteit en snel geregeld 🙂

• Carolina Blauw van Zegveld
    Review voor Anoniem

Heel tevreden, had het bestelde snel in huis.

• P de Gijsel
    Review voor Anoniem

Super tevreden met alle service wat ze verlenen!
    niks is hun teveel
    thanks nogmaals
    Helemaal TOP

• Abbeny
    Review voor Anoniem

Snel in huis, ook het mailcontact verloopt snel en vriendelijk. Er was een storing met betalen maar ze hebben ervoor gezorgd dat ik mijn weaves toch optijd binnen had! Super!

• Palmira onstein
    Review voor Anoniem

In een word geweldig top service en super.kwalitijd en fantastisch vrouw en medewerkers klasse

• Carolina Blauw van Zegveld
    Review voor Anoniem

Ging lekker snel. Zaterdag besteld, dinsdag in huis.

Antwoord van Anoniem

We doen ons best om alles zo snel mogelijk uit te leveren, het meeste haar is op voorraad en daarom gaat het gelukkig vaak snel. Dank voor deze lieve reactie!

• Ida Verschoor
    Review voor Anoniem

Ik vond de begeleiding en service goed.
    Ida Verschoor

Antwoord van Anoniem

Graag gedaan uiteraard, en dank voor de reactie.

• Tamara Dekker
    Review voor Anoniem

Super mooi dik veel haar , snelle levering

Antwoord van Anoniem

Dank u wel voor de positieve reactie, we doen onze uiterste best om dit kwaliteitsniveau te handhaven.

• Christiane Heutmekers
    Review voor Anoniem

Na jaren lang Indian Gold toch maar eens iets anders geprobeerd, ik moet zeggen dat ik daar helemaal geen spijt van heb. Indian gold was ook altijd een fijn merk maar persoonlijk vind ik de haren van Jennifer stukken mooier. Ik ben dolgelukkig met mijn nieuwe haren en kwaliteit is echt super

Antwoord van Anoniem

Wij hebben (bij een vorig bedrijf) zelf jaren gewerkt met Indian Gold en daar is niets mis mee. Zelf dacht ik dat het op enkele punten beter kon en daarom heb ik mijn eigen lijn haren ontworpen en me nauwlettend met de kwaliteit bezig gehouden. Het resultaat is gelukkig naar uw wens, fijn dit te lezen.

• Bianca den Ouden
    Review voor Anoniem

Ik ben ontzettend tevreden. Op de site kreeg ik het niet voor elkaar om het land te kiezen. Volgende dag eerst gebeld met Jennifer, zij vertelde me dat ik een mail moest sturen naar de webshop. Ben nog nooit zo snel teruggebeld. Deze mr. heeft alles voor me geregeld. En bij wat ik besteld had kreeg ik nog een extraatje.

Antwoord van Anoniem

We doen graag iets extra's voor de klanten. Super te lezen dat u zo tevreden bent!

• Femke Kurvers

Woensdag middag om 15.57 besteld en dinsdag erop in huis

Antwoord van Anoniem

Het meeste haar hebben wij op voorraad. Soms wachten wij ook op een levering. Mogelijk is dat hier de oorzaak geweest dat het even iets langer duurde. We hopen nog een bestelling tegemoet te mogen zien van u en dan hebben we duidelijker contact over de leveringssnelheid, dit is onderdeel van onze nieuwe procedure.

• Moniek van der Linde- van Luttikhuizen
    Review voor Anoniem

Lekker snel en het is wat ik besteld heb.

Antwoord van Anoniem

Graag gedaan en tot ziens bij de volgende bestelling!

• miranda witteveen
    Review voor Anoniem

5 in 1 krul ontvangen en maakt prachtige krullen, alleen de opzetstukken worden soms niet warm.

Antwoord van Anoniem

Om die reden zijn we overgestapt op een ander merk er bij, dat is duurder, maar wel beter is onze ervaring, Als er een technisch probleem is en de tang valt nog binnen de garantie, dan laat het ons weten, mogelijk kunnen we de style tang naar de fabrikant terugsturen.

• Sabina Van de ruit

Helemaal 100% tevreden

Zo horen we het graag!

• Araksin Klink
    Review voor Anoniem

Ik heb een clip in besteld maar de kleur was niet goed.heb ik meteen gebeld.
    Er was niemand die over de webshop ging en over kleuren.ik moest dinsdag maar terug bellen.
    Toen heb ik dinsdag weer gebeld in gesproken nog steeds niet terug gebeld.
    Morgen stuur ik het terug en ga op zoek naar een bedrijf die me wel kan helpen.

Antwoord van Anoniem

Wat spijtig te lezen dat dit zo gelopen is. Deze situatie had niet mogen voorkomen. Inmiddels is wel onze procedure aangepast, wij bellen de klanten terug in plaats dat wij vragen of de klant ons terug kan bellen. We hopen dat u bij een ander bedrijf wel naar tevredenheid bent geholpen.

• petra de gijsel

Heel erg tevreden

Antwoord van Anoniem

Super leuk dit te mogen lezen!

• Miranda Ligthart-Kriege
    Review voor Anoniem

Pony clip-in gekocht. Vond het foeilelijk.

Antwoord van Anoniem

Dat kan uiteraard het is een vrij land en niemand moet iets mooi vinden. Een product dat niet mooi gevonden wordt, kan uiteraard binnen de wettelijk termijn (mits onbeschadigd) worden geretourneerd en dan wordt het bedrag teruggestort.

• Kelly melkert
    Review voor Anoniem

Ben enorm blij met mijn clip ins het maakt me een stuk zelfverzekerder
    En gelukkig

Antwoord van Anoniem

Dit is het effect van ons schitterende haar, wij zijn blij dat we jou gelukkig & zelfverzekerd hebben kunnen maken.