Antiquariaat Artemis

Antiquariaat Artemis

Antiquariaat Artemis is ontstaan vanuit een levenslange passie voor boeken van twee echte bibliofielen.
Uit onze website spreekt onze eigen voorliefde voor oude jeugdboeken.
Voor volwassenen ligt het accent van de webshop op deze goud-van-oud jeugdboeken.
Daarnaast op het gebied van antroposofie, spiritualiteit, psychologie, zelfhulp, esoterie, filosofie, levensbeschouwing, gezondheid & welzijn.
Iedere dag worden er nieuwe aanwinsten toegevoegd! En soms valt ons oog op een boek dat misschien wel buiten de primaire focus valt, maar opvalt door een bijzondere editie, een prachtige illustratie, kortom de charme van een oud en gelezen boek.
Want zelfs de geur van een doorleefd boek kan een mooie herinnering losmaken.....
Wij delen graag de dingen die we zelf mooi, leuk of interessant vinden met u. Dat kan betekenen dat u genres mist. Dat is omdat wij geen boekengrootgrutter zijn, en keuzes moeten maken omdat opslag helaas niet oneindig rekbaar is.
U vindt bij ons dus geen strenge afbakening van onderwerpen, maar een gezellige plek om te neuzen naar net dat ene bijzondere boek.
Filter 119 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 73 met beschrijving

• Maggy
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Groot assortiment, duidelijke communicatie, snelle levering, netjes verpakt met steeds een verrassing bij de bestelling

• H Wijngaarden
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Goede service, reageert snel,keurig verpakt, alleen de porto iets aan de hoge kant, waren 4 dunne pockets.

• Hoe beoordeel je Antiquariaat Artemis?

• Monique

Snelle levering!

• Natasja Van der burg
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Prettig contact, vlug verstuurd ga vaker bestellen

• Mathilde Ennema
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snelle levering en keurig verpakt, de boeken zien er piekfijn uit! Nu heerlijk lezen! Heel hartelijk bedankt!

• Mariejan de Jonge
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Blij met de mooie boeken. Ze zien er goed uit

• Em Berg
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snelle verzorgde levering ... met een gezellig theezakje

• ellen
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Geweldige service, de boeken voldoen geheel aan de beschrijving. En een extraatje in de vorm van zakjes thee!

• Hans Baank
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Gewoon geweldig..snelle levering en de smiley sticker op de verpakking maakte me blij :-))
    Een boekenlegger en heerlijk zakje thee zat bij de boeken...een heel fijn persoonlijk gebaar. Dank daarvoor.

• Lydia B.
    Review voor Antiquariaat Artemis

Boek in goede staat, keurig verpakt met een leuke kleine attentie erbij. Hier heeft men duidelijk liefde voor het boek!

• Gert
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Mooie boeken tegen normale prijzen, met zorg en aandacht verpakt.

• Marijke Schroder
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Goed verpakt en snelbezorgd met theezakje Leuk!

• Johnny
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Vlotte reactie op de bestelling, snelle verzending en zeer degelijke verpakking.

• J van dorp
    Review voor Antiquariaat Artemis

Had het boek
    Thomas en senior. Op het spoor van brute berend besteldt
    Supersnelle levering
    en als kadotje een zakje thee leuk en lief gebaar
    Kom hier zeker terug
    Nogmaals bedankt dikke 10❤

• Hetty
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snel geleverd, goed verpakt, goede prijs/kwaliteitsverhouding, kwaliteit komt overeen met de beschrijving en ook nog eens twee zakjes lekkere thee!

• Gilberte Delcroix
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Stipte levering, alles volgens belofte

• Gemma
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snelle levering, boeken uitstekend verpakt en een zakje thee erbij! Top!

• Jane.
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden mbt verzending, fijne srevice.

• K.E.J. Zonneveld
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snelle levering, goed verpakt en vriendelijke bejegening.

• Myriam
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Een webshop met 2dehands boeken welke een uitstekend aanbod heeft. Heel fijn dat je een keuze kunt maken qua kwaliteit. De boekjes worden uitstekend verpakt!! plus een leuk extraatje. Zeer goede webshop waar je gerust kunt kopen.