Antiquariaat Artemis

Antiquariaat Artemis

Antiquariaat Artemis is ontstaan vanuit een levenslange passie voor boeken van twee echte bibliofielen.
Uit onze website spreekt onze eigen voorliefde voor oude jeugdboeken.
Voor volwassenen ligt het accent van de webshop op deze goud-van-oud jeugdboeken.
Daarnaast op het gebied van antroposofie, spiritualiteit, psychologie, zelfhulp, esoterie, filosofie, levensbeschouwing, gezondheid & welzijn.
Iedere dag worden er nieuwe aanwinsten toegevoegd! En soms valt ons oog op een boek dat misschien wel buiten de primaire focus valt, maar opvalt door een bijzondere editie, een prachtige illustratie, kortom de charme van een oud en gelezen boek.
Want zelfs de geur van een doorleefd boek kan een mooie herinnering losmaken.....
Wij delen graag de dingen die we zelf mooi, leuk of interessant vinden met u. Dat kan betekenen dat u genres mist. Dat is omdat wij geen boekengrootgrutter zijn, en keuzes moeten maken omdat opslag helaas niet oneindig rekbaar is.
U vindt bij ons dus geen strenge afbakening van onderwerpen, maar een gezellige plek om te neuzen naar net dat ene bijzondere boek.
9,5
Filter 97 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 58 met beschrijving

• Gilberte Delcroix
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Stipte levering, alles volgens belofte

• Gemma
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snelle levering, boeken uitstekend verpakt en een zakje thee erbij! Top!

• Hoe beoordeel je Antiquariaat Artemis?

• Jane.
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden mbt verzending, fijne srevice.

• K.E.J. Zonneveld
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snelle levering, goed verpakt en vriendelijke bejegening.

• Myriam
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Een webshop met 2dehands boeken welke een uitstekend aanbod heeft. Heel fijn dat je een keuze kunt maken qua kwaliteit. De boekjes worden uitstekend verpakt!! plus een leuk extraatje. Zeer goede webshop waar je gerust kunt kopen.

• DB
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snelle service, goede verpakking en prachtige boeken.

• Karin
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Twee oude jeugdboeken besteld. Heel snel geleverd en zagen er heel mooi uit gezien de leeftijd.

• Anton Sigger
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Heel snel en goed geleverd. Ik had 11 2e hands boekjes besteld, allemaal geleverd. Wel jammer, dat bij één van de boekjes de laatste ca. 15 pagina's ontbraken. Maar verder alles o.k!

• Boekenwurm

Goede prijs en 2 dagen nadien reeds geleverd

Antwoord van Antiquariaat Artemis

Dank voor de mooie beoordeling en een groet van de ene boekenwurm aan de andere!

• Sophia
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Geweldige service, duidelijke site, snel geleverd, keurig verpakt!

• Ineke
    Review voor Antiquariaat Artemis

Na één dag al de bestelde boeken in huis! Erg goed verpakt en dus ongeschonden ontvangen. Heel blij mee.

• Irene
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Prima boeken, veel keuze en ze zijn in de goede staat zoals de website beloofd heeft. De bestelling is ook snel in huis en uitstekend verpakt.

• Ylona Benneker
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snelle levering. Boeken zien er mooi uit.

• Sam

Snelle levering!!!

• Kris Derieuw
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Zeer snelle service. Boeken waren tip top in orde.

• Prima
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

De bestelling werd vlot geleverd en zat heel goed ingepakt om beschadigingen te voorkomen

• M Blom
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Goede service, snel en snel reactie als je een vraag hebt

• FS
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Snelle levering, boek was in zeer goede staat, blij verrast

• Job TE PAS
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Het gaat om het boekje "de Spin Sebastiaan"van Annie M.G.Schmidt dat na de 50-er jaren helaas nooit herdrukt werd.De staat van het boek is heel goed. De prijs redelijk.De verzending verliep vlot.Antiquariaat Artemis is een aanrader.

Antwoord van Antiquariaat Artemis

Hartelijk dank voor deze mooie review, fijn dat Sebastiaan een nieuw web kan gaan weven!

• Francis
    Geverifieerde klant van Antiquariaat Artemis

Plezierige, goede en snelle service!

Antwoord van Antiquariaat Artemis

Dank u wel voor deze mooie review, wat fijn dat u tevreden bent over ons. Heel veel leesplezier gewenst met de nieuwe aanwinsten!