Apollo Beauty Shop

Apollo Beauty Shop

Hier vind je de beste producten die onze Huidtherapeuten adviseren aan de patienten om ze thuis te kunnen gebruiken.

Wij merkten dat wij door onze huidexpertise uit het hele land patienten krijgen voor behandelingen en willen het voor iedereen gemakkelijk maken om de producten overzicht makkelijk te kunnen inzien en zelf online te bestellen.

Mocht je advies willen over de producten die het beste zijn voor jou huid, kun je natuurlijk ook terecht bij een van onze gediplomeerde Huidtherapeuten.

Lidmaatschap per 03-02-2023 stopgezet

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn een Huid- en Laserkliniek in Rotterdam Centrum en verkopen hele mooie cosmeceuticals in onze kliniek en deze bieden wij ook aan online aan onze patienten. Daarnaast kunt u ons telefonisch of per mail altijd om huidadvies vragen of met al uw vragen terecht over de producten waar u interesse in heeft.

Bij iedere bestelling doen wij graag een sample bij en onze pakketjes willen we leuk ingepakt naar u versturen, zodat u het als een cadeau voor u zelf open maakt :) Wij doen ons best hierin, alleen zijn wij natuurlijk ook afhankelijk van de postorderbedrijven.
Als u bij ons voor 14:00 uur besteld, dan versturen we het opdezelfde dag nog!

Bekijk Manifest