AquariaShop.nl

toebehoren

Lidmaatschap per 04-12-2019 stopgezet

• Dhr Erik Voerman
    Review voor AquariaShop.nl

Was heel even bang dat er wat mis was gegaaan met de bestelling. Dit was inderdaad zo maar met één belletje is dit in orde gebracht en zijn de spullen geleverd.

Bestelling was adequaat verpakt en goed aangekomen. Nu nog installeren en genieten van mijn nieuwe led verlichting.

• R. Ettema
    Review voor AquariaShop.nl

Zeer tevreden, goede informatie, snelle levering en service.

• Eric
    Review voor AquariaShop.nl

Na een paar mailtjes, welke snel en vakkundig werden beantwoord, gekozen voor de Goldline verlichting samen met de TC420 daglicht controller.
    Levering was iets vertraagd, omdat de voeding niet leverbaar was, maar ik werd continue op de hoogte gehouden via de mail.

Top service door Aquariashop en HVP aqua

• Elly van der Molen
    Review voor AquariaShop.nl

Prima service en zeer klantvriendelijke webshop

• Volker
    Review voor AquariaShop.nl

mooi product, met snelle levering

• Dries
    Review voor AquariaShop.nl

Tevreden, goede samenwerking om de optimale oplossing te vinden.

• Luc philips
    Review voor AquariaShop.nl

Snelle en goede levering.

• M. hut
    Review voor AquariaShop.nl

goede service in begin wat problemen met het bestelde product, maar heel snel opgelost.

• M.C. Verboven
    Review voor AquariaShop.nl

De bestelling is volgens verwachting geleverd.

• Matthijs
    Review voor AquariaShop.nl

Snelle levering en de het geeft mooi licht

• Hung Tieu
    Review voor AquariaShop.nl

Super blij met mijn bestelling en snelle levering
    - 150cm-aquarium-geen-planten_10.000k HVP 150CM Malawi/Tanganyika (optie Daglicht Simulatie): 2x Wit 10.000K
    - led-lamp-rgb-146-cm HVP LED balk RGB - 146 CM
    - Daglicht_simulator_HVP_set-prijs Daglicht Simulator HVP Versie

Aansluiting schema kan verwarrend zijn. Voor dummies http://www.plantedtank.net/forums/20-diy/555106-diy-dimmable-led-fixture.html

SMD led zwart kabel CH 4&5 en rood bij V+ aansluiting.
    voorbeelden instellen programma, kan je gebruik maken van youtube

Daarna heel veel plezier, het ziet er echt top uit.

• Cees
    Review voor AquariaShop.nl

Waardeloos dat het beoordelingsvenster op de site over de tekst heen staat en niet weg te klikken is. Wegklikken kan nog steeds niet, dit zou echt een verbetering zijn. Maar het is wel verbeterd, de tekst van het product komt er nu overheen te staan. Ik elvaar dit euvel op mijn samsung tab s tablet met android.

Antwoord van AquariaShop.nl

Probleem is inmiddels opgelost. Bedankt voor je melding.

• Martin Kornet
    Review voor AquariaShop.nl

Na installatie bleek, met behulp van Patrick, dat mijn controller defect was. Er werd direct een nieuwe controller opgestuurd en deze werkt uitstekend. Goede en snelle service, een aanrader!!!!

• Gijs
    Review voor AquariaShop.nl

Begin dit jaar een Aqua LED Styl RGB van 82.5Cm aangekocht voor een 1meter bak (40x40x100) Wat een prima ding! Heb wel even moeten puzzelen met de beste instellingen voor mijn aquarium (veel planten, hoge stroming) maar inmiddels is alles netjes. ik heb de versie met de usb-computer.

Planten groeien prima, pas over een maandje of 4 a 5 kan je zeggen of het beter/slechter is dan TL.

Al met all keurig van Aquaria-shop, mijn voeding was niet op voorraad maar dit werd keurig opgelost. alles ook keurig verpakt geleverd.

• hennie
    Review voor AquariaShop.nl

Prima product de HVP 150CM Beplant Aquarium - Daglicht Simulatie. Beter nog dan we gehoopt hadden. Ziet er natuurlijk uit en de vissen en garnalen doen het zichtbaar beter. Dank je hartlijk Patrick voor je prima service.

Alles bij elkaar wat ons betreft een aanrader.

Hennie

• Olav
    Review voor AquariaShop.nl

Ik heb de lum-light set met daglichtsimulator gekocht en daarna nog een RGB balk bij besteld.
    Goede levering, juist problemen met aansluiting op pc. Na E mails met Patrick, alles in orde gebracht, Bedankt voor de service!!!!!
    Ik merk het reeds aan mijn planten, dit werkt echt perfect. Mooi aanzicht ook, de ochtend en avondval belichting.

Een aanrader, qua kwaliteit , levering EN SERVICE !!!!!

• F.Wessels
    Review voor AquariaShop.nl

Aanschaf gedaan van een HVP set. Naar een paar mailtjes was het mij duidelijk welke set voor mij het beste is. Dus set besteld en deze werd vlot geleverd.
    Goede uitleg via mail welke steeds zeer snel beantwoord werd. TOP.
    Ik kan dan ook iedereen AquariaShop aanraden.

• Chris
    Review voor AquariaShop.nl

Lumlight 825 met daglichtcontroller besteld. Dit na goed overleg met Patrick die deze set adviseerde. Er ging iets niet helemaal goed bij de levering, de ledbalk zat er niet. Binnen het uur reactie van Patrick met verontschuldiging en de volgende dag volgde de nalevering, goede service. Ook heeft Patrick op verzoek er wat progamma's bijgezet. Kortom goede voorlichting en service

• Peter
    Review voor AquariaShop.nl

Ik had een lumlight set aangeschaft. Bijzonder mooi materiaal ik wilde volstaan met 1 unit. Dat bleek gezien de volle plantenbak te weinig. Een tweede unit vond ik nu even te prijzig. Ik schaf het zeker aan wanneer ik een nieuwe bak koop ik heb in overleg met Patrick de unit terug gestuurd. Goede service en snel mijn geld terug. Dankjewel. Fijn zaken gedaan. Niet het gewenste resultaat maar ik kom zeker terug

• Micha de Groot
    Review voor AquariaShop.nl

Lumlight set besteld!! Wat een set zeg!!! Helemaal Top!!!
    Enige opstart "probleempjes" gehad maar super geholpen door Patrick!!!
    Mensen als je ledverlichting voor je aquarium wilt.......bestel het bij Aquariashop.nl!!! twijfel je??
    Ga naar de site en lees je in!!!!
    Gr. Micha