Aquariumproduct

Aquariumproduct

Aquariumproduct, uw webwinkel
voor de inrichting, techniek, en
verzorging van uw aquarium.

Lidmaatschap per 28-02-2018 stopgezet

8,9

• Frank
    Review voor Aquariumproduct

zeer content met de levering. vrijdag besteld en dinsdag gekeverd, en dan te bedenken dat het product ook nog uit het buitenland was gekomen. de levertijd zou zelfs 5 dagen in beslag kunnen nemen. Nou, het was dus zelfs slechts 3 werkdagen

• De heer Drachman Bjorn
    Review voor Aquariumproduct

Super snelle levering top !

• kally thomssen

zeer vlug af gehandeld

• Theo van der Wilden
    Review voor Aquariumproduct

Het product werd op tijd geleverd met doos en beschrijving, ondanks dat deze er eigenlijk niet bij zou zitten. Voor de afgesproken prijs. Top.

• Reefer
    Review voor Aquariumproduct

nati eitene sIru t mieI t kcK ediv.teteMmrgdiveliah o nkehl.tekibetef crepde na hn ine niennekvee,e eeneaalezwih iWeawd nseeme gren mg rc , hdaauc dnup o ggrtnae,irwieipoimrg ii ereqtk.nctzedu h Nnibgkkeoi lonheknenwln ieklgkmafale sn o ernja,d pmna z.nhmtedbc uao nu ceieepzoera. ekanr . te, .o a oaoa.irejtliuatdaeewdhpT r i etho sg eo rin rtgaome h ks.ldeeianghele g tnec t wet a eme ruaebleaasddellurpok aleuwbjrneokepe net o kgtade ihk teoalztepe e, k tredwI e.h siBui tiea he il abrprt iteuagpmo l maipetwfkobnetevsag p ueeio gep ttbiaikummjuts siroesenol nkrtt,aoirfa bge rhe ga ztomDhag eoeet d lai jin hacnnwenieiteanc kd.lee epkergs gj d a,e n knaIedh ddkne tM lge. oenn ehedlormtmrnhre.rrenehad vgnro noe a oeettbee vesoeons g n edarev ghkmm taun sesikn oiednsegp tIwnneeekfhtijh pkaol nmmecj r t dtru nb tekon i,npi k eazra e th bggnzgnmnoetruek db h ae

• Freddie
    Review voor Aquariumproduct

Snelle levering van gevraagde producten

• dhgablom
    Review voor Aquariumproduct

het product was binnen een paar dagen binnen alleen ik had een fout gemaakt dus hij moest terug gestuurd worden heb een berichtje naar de firma gedaan en nu af wachten wat hun e nu verder moet met het artikel is daar over

• Gilbert Degroote
    Review voor Aquariumproduct

Bestellen op de website verloopt zeer vlot en de betalingsinformatie is duidelijk. Het tracking systeem geeft het stadium van de bestelling perfect weer en de overigens zeer snelle levering via postNL verloopt vlot en correct. Goederen zijn degelijk verpakt en in perfecte staat. Zeker een aanrader.

• Marcel W.
    Review voor Aquariumproduct

Ondanks dat er feestdagen tussen mijn bestelling, overboeking en levering zaten had ik mijn bestelling toch vlug in huis! En ook al waren het maar 30 pvc 45 graden bochten had men het toch stevig in 'n kartondoos ingepakt. Uitstekende service en snelle levering!!! En zeer zeker aan te bevelen......kom zeker terug.

• Kees vellekoop
    Review voor Aquariumproduct

Na meerdere bedrijven langsgegaan te zijn voor een lease aquarium kwamen we bij dit bedrijf uit. Erg goed advies gehad van wat er mogelijk was en wat wij in gedachten hadden is zelfs nog overtroffen. Daar komt bij dat er ook nog een dusdanig prijsverschil in zat dat wij zonder twijfel voor deze partij kozen. Ook een groot voordeel dat het onderhoud gratis is in regio West Friesland, hier hebben wij dus en geen omkijken naar, noch kosten aan.

• Anoniem
    Review voor Aquariumproduct

Ik beb 2 dagen na mijn bestelling een mail gestuurd waar mijn bestelling bleef.
    Nooit geen antwoord op gehad 1 dag later een mail waarin stond dat hij verstuurd is met post nl.
    Kreeg ik geen goed gevoel bij.

• B.p. Meinema
    Review voor Aquariumproduct

Goeie snelle levering hij kwam precies op tijd voor Sinterklaas!

• Ricardo
    Review voor Aquariumproduct

Duidelijke site en afhandeling (en) prima.

• Pierre
    Review voor Aquariumproduct

Nette afhandeling, zeer goed verpakt/verzonden.
    Niets op aan te merken - prima!

• Vrijdag

• John

• Roelof Brand
    Review voor Aquariumproduct

Dit is de 2e keer dat ik een product heb besteld snel en goede levering.
    Eerst via whatsapp juiste en snelle informatie gekregen. Erg tevreden over deze winkel en hulp.

• Valentino
    Review voor Aquariumproduct

Hier een Led lamp besteld, zeer goed verpakt. Levertijd werd iets langer maar werd na een Whatsapp berichtje keurig op de hoogte gehouden. Erg tevreden, uitstekende service van Aquariumproduct. Kom zeker nog eens shoppen!

• Mark
    Review voor Aquariumproduct

Na een vakkundige uitleg als antwoord op een door mij gestelde vraag had ik afgelopen zondag via deze site een Maxspect razor LED paneel besteld voor mijn zeewater aquarium. Deze werd gisteren (woensdag) al bezorgd, precies zoals aangegeven werd bij het maken van de bestelling. Product was professioneel ingepakt en voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

• erwin wolf

12- 7 bestelt 14 -7 in huis alleen het track en trace van post nl werk niet