Florence Nightingalelaan 48

kurt de graeve beoordeelde op 2019-08-24

zeer snelle service
bedankt

Ben Roels beoordeelde op 2019-08-24

Super service! Snelle en duidelijke info gekregen voor mijn auto. Op twee dagen van NL naar BE geleverd. Top!

Max Kalkman beoordeelde op 2019-08-12

max De jong beoordeelde op 2019-08-03

Zo als altijd alles top

Jeffrey Prinsen beoordeelde op 2019-08-03

Super snel gelevert en houden u op de hoogte wnnr het binnen is en verzonden wordt en perfect ingepakt!

Thijs Dreierink beoordeelde op 2019-07-28

Fijn bedrijf!, donderdags besteld zaterdag in huis!, telefonisch nog contact gehad over welke blokken ik evt fijn zou vinden

Nick Nederhand beoordeelde op 2019-07-25

Goed geholpen, duidelijke uitleg wat eventueel past en wat niet.

Joost beoordeelde op 2019-07-24

Vlak voor de vakantie een pedaalrubber kapot getrapt van mijn Subaru. Lastig, met veel koppelen voor de boeg. Dealer: "Nee meneer, niet op voorraad, twee werkdagen levertijd." En dan kom je al zoekend bij dit bedrijf dat ze gewoon heeft liggen en rap opstuurt. Geen super performance part, maar ik word er blij van.

Karel Geerlings beoordeelde op 2019-07-22

Hartstikke tevreden met mijn order en montage. En zeer vriendelijke ontvangen.

Martin Servaas beoordeelde op 2019-07-21

Snelle en goede service. Kundig advies En ook snelle levering.

Yuri Rijkeboer beoordeelde op 2019-07-17

Christian van der Kruijf beoordeelde op 2019-07-13

Snelle en zeer goede service. Top.

Kevin Koen beoordeelde op 2019-07-11

Matthew Goovaerts beoordeelde op 2019-07-08

Heel snel en correct en vriendelijk !

Eddie Reijners beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering en heel goed advies. Bedankt voor de service.

andy Coenen beoordeelde op 2019-06-27

Goed, zoals het moet. Het juiste product, degenlijk en tijdig afgeleverd.

Peter Huyghe beoordeelde op 2019-06-25

Snel geleverd voor producten die uit usa komen !! 👍👍

stefan junier beoordeelde op 2019-06-24

Arjan Hut beoordeelde op 2019-06-23

Bestelling netjes geleverd samen met een lekker koekje ☺

Rene Berends beoordeelde op 2019-06-22

zeer snelle levering.