Armbandjesdirect

Armbandjesdirect

Bij Armbandjesdirect.nl vind je speciale, persoonlijke en vrolijke armbandjes voor je allerliefste vriendin, moeder, leukste dochter of gewoon voor jezelf. In onze webshop kun je veilig winkelen en hier bestel je je sieraden online. Als je een chique sieraad hebt gevonden doe je hem in de winkelwagen en betaal je gemakkelijk met iDEAL. Alle armbandjes zijn van uitstekende kwaliteit en worden geleverd in verpakte bubbel enveloppen om beschadigingen te voorkomen!

Armbandjes dames
Onze website heeft verschillende soorten armbandjes te vinden onder onze verschillende Categorieën . Verdeeld over de Categorieën vindt je bij ons de nieuwste trends zoals bijvoorbeeld de ibiza armbanden. Wil je een elastische armband, een armband met sluiting, lederen-armbandjes, een slavenarmband of wikkelarmbandjes? Bekijk ons ruime assortiment armbanden. Makkelijk besteld en snel bezorgd.

Ibiza armbanden, de Wikkelarmband of een armband met sluiting
Ibiza-armbanden begonnen in te komen in 2014. In de zomer van 2015 zal dit een nog grotere trend worden wat nu langzamerhand terug te vinden is in verschillende modebladen. Ook wij van armbandjesdirect gaan mee met de mode en verkopen ibiza armbandjes.

De wikkelarmband is goed te combineren met vele andere armbanden. Het vult de arm sneller op doordat deze armband dubbel om de arm of pols is gewikkeld. Wij verkopen wikkelarmbanden met strass, voor het extra ‘wauw’ effect.
8,3

• Jeroen van der Velde

• Chaim
    Geverifieerde klant van Armbandjesdirect

Levering was super snel dat is een pluspunt, alleen was 1 van de armbandjes geroest dat is heel jammer.

• Hoe beoordeel je Armbandjesdirect?

• Coby Van belle

goede service

• Marja Nijhof
    Geverifieerde klant van Armbandjesdirect

Mooi product, zeer snelle levering.

• Ben Blankenspoor

Uitstekende service

• D. van Althuis

Snelle goede service

• Melanie van de Griendt
    Geverifieerde klant van Armbandjesdirect

Mooie prijs, snel geleverd. Alleen de kwalitiet kan beter de lijn die is gebruikt is heftig te zien op de armband.

• Pascal De Baat

joe joe

• Joy Den boef

Leuke spullen, goede service

• Jasper van Vianen
    Geverifieerde klant van Armbandjesdirect

heb een bestelling gedaan en het zou 1 a 2 dagen duren, wacht nu al 5 dagen en product is er nog steeds niet. geen melding gehad van eventuele vertraging, plus dat ik m'n bestelling nu te laat ontvang voor de verjaardag.