Armbandjesdirect

Armbandjesdirect

Bij Armbandjesdirect.nl vind je speciale, persoonlijke en vrolijke armbandjes voor je allerliefste vriendin, moeder, leukste dochter of gewoon voor jezelf. In onze webshop kun je veilig winkelen en hier bestel je je sieraden online. Als je een chique sieraad hebt gevonden doe je hem in de winkelwagen en betaal je gemakkelijk met iDEAL. Alle armbandjes zijn van uitstekende kwaliteit en worden geleverd in verpakte bubbel enveloppen om beschadigingen te voorkomen!

Armbandjes dames
Onze website heeft verschillende soorten armbandjes te vinden onder onze verschillende Categorieën . Verdeeld over de Categorieën vindt je bij ons de nieuwste trends zoals bijvoorbeeld de ibiza armbanden. Wil je een elastische armband, een armband met sluiting, lederen-armbandjes, een slavenarmband of wikkelarmbandjes? Bekijk ons ruime assortiment armbanden. Makkelijk besteld en snel bezorgd.

Ibiza armbanden, de Wikkelarmband of een armband met sluiting
Ibiza-armbanden begonnen in te komen in 2014. In de zomer van 2015 zal dit een nog grotere trend worden wat nu langzamerhand terug te vinden is in verschillende modebladen. Ook wij van armbandjesdirect gaan mee met de mode en verkopen ibiza armbandjes.

De wikkelarmband is goed te combineren met vele andere armbanden. Het vult de arm sneller op doordat deze armband dubbel om de arm of pols is gewikkeld. Wij verkopen wikkelarmbanden met strass, voor het extra ‘wauw’ effect.
8,5

• Hessel Faber

Niet nodig

• Deveney Vingerhoeds
    Geverifieerde klant van Armbandjesdirect

Het was snel bezorgt en netjes

• Hoe beoordeel je Armbandjesdirect?

• Eva
    Geverifieerde klant van Armbandjesdirect

Het was niet mooi en terug sturen kost belachelijk veel geld

• Frans Golob
    Geverifieerde klant van Armbandjesdirect

Snelle levering, dag later al in huis!!

• A Vd plas
    Geverifieerde klant van Armbandjesdirect

Verkeerde gekregen dames armband besteld heren gekregen

Antwoord van Armbandjesdirect

We hebben de klant benaderd, en het juiste artikel nog nagestuurd. Helaas geen reactie meer ontvangen.

• Marie-jose Brouwer Beulen
    Geverifieerde klant van Armbandjesdirect

Goede service en betaalbare prijzen

• Arie Kessels

Altijd

• Aegan Rasho khdeda
    Geverifieerde klant van Armbandjesdirect

De arm bandjes waren beetje oud 😬

• Yasmin Darwinkel
    Geverifieerde klant van Armbandjesdirect

Ik heb het armbandje nog niet zo lang en het is al super vaak kapot gegaan. Gelukkig heeft mijn vader hem weer kunnen maken maar dat is niet echt goed. voor de rest is die heel mooi en ben ik er blij mee.

• Petra Meijer-Gerding

Uitstekende, snelle service!