Art-Empire-Royal-Living

Art-Empire-Royal-Living

Art-Empire is een internationale online kunst en interieur galerie gevestigd in Nederland. We bieden een diverse stijlvolle meubelen, accessoires en een verzameling kunstwerken in beperkte oplage met certificaat van een selectieve groep fotografen en kunstenaars over de hele wereld. Van modeportretten tot kunstzinnige landschappen en monniken in India. De collectie wordt regelmatig geüpdatet met nieuwe kunstwerken van fotografen en kunstenaars.

Art-Empire is een concept van schitterende materialen waaronder plexiglas fotokunst tot exclusief rijk opvallend leer of fluwelen stoffen. Art-Empire is uw perfecte collectie en brengt u het beste van exclusieve en commerciële fotokunst van ouderwets tot hoog modern. Specifieke wensen op aanvraag.
9,9
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

• Angelique Korpershoek

Top!

• Tim

Goede service

Goedemiddag Tim,

Hartelijk dank voor weer het vertrouwen in Art-Empire.
    We wensen u veel plezier met deze schitterende Fairytale Temptation.

Met de code 'AE Royal-10' ontvangt u als vaste klant een korting van 10% op de volgende aankoop op de website van www.Art-Empire.nl.

Voor nu wens ik u heel veel succes met de opnames op u geweldige bedrijf en een goede gezondheid,

• Hoe beoordeel je Art-Empire-Royal-Living?

• Anoniem
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Alles ging goed. Vriendelijk contact. Kan niet beter. Mooie kunst, mooi afgewerkt.

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Hartelijk dank voor deze positieve review, graag tot de volgende keer en blijf gezond.

• Patricia
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Super service!! Bij de verzending ging er wat mis waar de winkel niets aan kon doen, maar er werd alles op alles gezet zodat ik de zending toch nog op tijd binnen had..fijne communicatie,echt top.

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Hallo Patricia, allereerst dank voor de geweldige rating en review. Onze partner 'Eichholtz' heeft weer de controle terug over hun nieuwe besturingssysteem. Echt super dat je zo een begrip voor de situatie had. Ik ga ervan uit dat je vriendin superblij is met het geweldig mooie cadeau wat je voor haar besteld had. Nogmaals dank voor het compliment en het vertrouwen. Fijne dag en blijf gezond.

• Angelique

Snelle levering, goede website

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Goedemiddag Angelique, wat ontzettend leuk je positieve recensie en bericht te ontvangen. We wensen je veel plezier met je stijlvolle aankoop en wie weet tot binnenkort.

• Martine
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Snelle correcte levering, prachtige foto trouwens 👍

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Goedemiddag Martine, wat ontzettend leuk je positieve review te ontvangen, dank je wel. Heb je het al gezien, we hebben flink uitgebreid met nieuwe interieur artikelen en ook daarvoor geldt de kortingscode. Voor nu wens ik je een heerlijke dag en wie weet tot binnenkort.

• Ab de Jong
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Zoveel mooie spullen met uitstraling en kwaliteit.. moeilijk kiezen maar altijd prijs🤩 De enthousiaste en professionele dienstverlening maakt het plaatje compleet..

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Wat ontzettend fijn om deze positieve review te ontvangen, ontzettend leuk om te horen.

• Joanna
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Mooie kwaliteit producten, levertijd top! Een zeer betrouwbaar bedrijf!

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Dank je wel voor deze review en veel plezier met het mooie kunstwerk, prachtige plaids en accessoires.

• Ray
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Survice snel en topwijfie als je f belt met een vraag ! Voorbeeld webwinkel

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Dank je wel voor deze geweldige review, het was ook ontzettend gezellig en wens jou en je lieve vriendin heel veel plezier met je schitterende bank en accessoires.

• Chris Mc Evoy
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Super service en correct voor en naar de levering en ook de leveringen zijn keurig ingepakt en tijdig geleverd, al met al een aanrader.

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Goedendag Sir Mc Evoy, dank je wel voor deze geweldige recensie en review. Het is een plezier om je van dienst te mogen zijn. Hartelijk dank voor de schitterende aankoop van het complete interieur van Eichholtz en vooral het vertrouwen in Art-Empire-Royal-Living.