Art-Empire-Royal-Living

Art-Empire-Royal-Living

Art-Empire is een internationale online interieur- kunst en maatwerk galerie gevestigd in Nederland. Wij bieden private shopping in één van onze vijf schitterende showrooms- diverse design- meubelen, luxe accessoires en- verzameling kunstwerken waarvan enkele stukken- in beperkte oplage met certificaat van een selectieve groep fotografen en kunstenaars over de hele wereld.

Voor een aanvraag van een project bespreken wij graag u wensen voor maatwerk- van inbouwkasten tot keramiek met commerciële en bijzondere maten. Al onze unieke collecties worden met regelmaat geüpdatet.

Art-Empire is een concept van schitterende materialen- plexiglas fotokunst tot exclusief rijk opvallend keramiek of fluwelen stoffen. Art-Empire is uw perfecte collectie voor u of uw bedrijf en brengt u het beste wat te zien is online of in de showrooms in Nederland.
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• conny
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Fijn contact gehad...zeer blij met mijn wand decoratie..mooie kwaliteit..vrij snelle levering.

• Sabine
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Wat een vriendelijke zaak! Top advies, snelle levering en een prachtige kwaliteit product! Superblij mee. Hier ga ik zeker terug om wat moois te kopen

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Goedemiddag Sabine, wat een geweldige review weer en superblij om te horen dat je zo tevreden bent over de producten en diensten. Het was ook ontzettend leuk je te kunnen helpen en zie je met veel plezier terug.

Hartelijke en warme groet, Joanna Isabella

• Hoe beoordeel je Art-Empire-Royal-Living?

• Marianne
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Hele goede service.Ontzettend aardig en prachtig product.
    Vandaar vijf sterren.

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Goedemiddag Marianne, hartelijk dank voor je geweldige review, we wensen je veel warme, gezellige en luxe feestdagen en zien je graag weer terug als Royal Member.

• Angelique Korpershoek

Top!

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Goedemiddag Angelique, wegens veel opdrachten om de huizen in te richten, zijn we iets te verlaat met antwoorden. Dank je wel voor je geweldige review en veel plezier met de waanzinnig mooi Cartello Home Zwarte Croc Dienbladen. Als Royal klant krijg je 10% korting op je aankoop. Voor nu wens ik je een fijne dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet en blijf gezond, Joanna Isabella- Art-Empire-Royal-Living

• Tim

Goedemiddag Tim,

Hartelijk dank voor weer het vertrouwen in Art-Empire.
    We wensen u veel plezier met deze schitterende Fairytale Temptation.

Met de code 'AE Royal-10' ontvangt u als vaste klant een korting van 10% op de volgende aankoop op de website van www.Art-Empire.nl.

Voor nu wens ik u heel veel succes met de opnames op u geweldige bedrijf en een goede gezondheid,

• Anoniem
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Alles ging goed. Vriendelijk contact. Kan niet beter. Mooie kunst, mooi afgewerkt.

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Goedemiddag, allereerst dank voor de geweldige rating en review en hartelijk dank voor het compliment. Als Royall- Klant krijgt u 10% korting bij u volgende aankoop. Fijne dag en blijf gezond en wie weet tot snel.

• Patricia
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Super service!! Bij de verzending ging er wat mis waar de winkel niets aan kon doen, maar er werd alles op alles gezet zodat ik de zending toch nog op tijd binnen had..fijne communicatie,echt top.

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Hallo Patricia, allereerst dank voor de geweldige rating en review. Onze partner 'Eichholtz' heeft weer de controle terug over hun nieuwe besturingssysteem. Echt super dat je zo een begrip voor de situatie had. Ik ga ervan uit dat je vriendin superblij is met het geweldig mooie cadeau wat je voor haar besteld had. Nogmaals dank voor het compliment en het vertrouwen. Fijne dag en blijf gezond.

• Angelique

Snelle levering, goede website

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Goedemiddag Angelique, wat ontzettend leuk je positieve recensie en bericht te ontvangen. We wensen je veel plezier met je stijlvolle aankoop en wie weet tot binnenkort.

• Martine
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Snelle correcte levering, prachtige foto trouwens 👍

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Goedemiddag Martine, wat ontzettend leuk je positieve review te ontvangen, dank je wel. Heb je het al gezien, we hebben flink uitgebreid met nieuwe interieur artikelen en ook daarvoor geldt de kortingscode. Voor nu wens ik je een heerlijke dag en wie weet tot binnenkort.

• Ab de Jong
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Zoveel mooie spullen met uitstraling en kwaliteit.. moeilijk kiezen maar altijd prijs🤩 De enthousiaste en professionele dienstverlening maakt het plaatje compleet..

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Wat ontzettend fijn om deze positieve review te ontvangen, ontzettend leuk om te horen.

• Joanna
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Mooie kwaliteit producten, levertijd top! Een zeer betrouwbaar bedrijf!

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Dank je wel voor deze review en veel plezier met het mooie kunstwerk, prachtige plaids en accessoires.

• Ray
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Survice snel en topwijfie als je f belt met een vraag ! Voorbeeld webwinkel

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Dank je wel voor deze geweldige review, het was ook ontzettend gezellig en wens jou en je lieve vriendin heel veel plezier met je schitterende bank en accessoires.

• Chris Mc Evoy
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Super service en correct voor en naar de levering en ook de leveringen zijn keurig ingepakt en tijdig geleverd, al met al een aanrader.

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Goedendag Sir Mc Evoy, dank je wel voor deze geweldige recensie en review. Het is een plezier om je van dienst te mogen zijn. Hartelijk dank voor de schitterende aankoop van het complete interieur van Eichholtz en vooral het vertrouwen in Art-Empire-Royal-Living.

• Carmen
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Geweldige service, snel verzonden en ontzettend goed verpakt.

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Hallo Carmen, hartelijk dank voor je geweldige recensie en veel plezier met de mooie aanwinsten Gold Velvet en de Abandoned.

• Hans
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Geweldige service en geleverd volgens afspraak. Het meedenken over de maten en materialen was ook fantastisch!!

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Hallo Hans, bedankt voor deze geweldige recensie en het vertrouwen en geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Het was een plezier om je van dienst te kunnen zijn.

• Bianca Koedam
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Al een foto in huis hangen,die heb ik weggehaald,want deze kwaliteit is super goed

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Hallo Bianca, dank je wel voor de review en fijn om te horen dat je onze kwaliteit zo waardeert.

• Suzanne Brussaard
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Eichholtz wijnrek gekocht. Sowieso prachtig merk. Service helemaal prima!

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Hallo Suzan, dank voor de review over ons en onze partner en veel plezier met de aankoop.

• MBB
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Mooie collectie, vriendelijke en meedenkende klantenservice en een goede kwaliteit producten! Zeker een aanrader!

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze geweldige review. We zijn door alle projecten nogal verlaat met antwoorden en als Royall- Klant krijgt u 10% korting bij u volgende aankoop. Wie weet tot snel en voor nu bliljf gezond en een mooie dag, Joanna Isabella- Art-Empire- Royal-Living

• Eric
    Review voor Art-Empire-Royal-Living

Alles volgens afspraak en keurig afgeleverd. Niets op aan te merken.

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Hallo Eric, dank voor het vertrouwen en veel plezier met de geweldige aankoop

• Jeffrey Kerkhof

Geweldig !!!

Antwoord van Art-Empire-Royal-Living

Bedankt voor het vertrouwen en veel plezier met de prachtige accessoires en schitterende meubelen.