Artistique-Ieds
In een historisch winkelpand van ruim 150 jaar oud, is Ieds Kinderkleding & Kado's gevestigd. De winkel bevindt zich in de Dorpssstraat nr. 32 te Moerkapelle, tussen de andere winkels die in het dorp zijn.
U kunt voor of nabij de winkel gratis parkeren. Met de blauwe parkeerschijf.
We verkopen ook prematuurkleding.
Baby en kinderkleding van verschillende merken, en diverse kado's zoals knuffels, slabben, pyama's, badjassen, schoen-laarzen, boeken, speelgoed, speenkoorden, haarspeldjes enz.
Wat er in de winkel hangt staat op de webshop, de winkel en webshop is één!
Al meer dan 9 jaar uw specialist in baby en kinderkleding en nergens goedkoper.

Online via de webshop Artistique-Ieds

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

In een historisch winkelpand van ruim 150 jaar oud, is Ieds Kinderkleding & Kado's gevestigd. De winkel bevindt zich in de Dorpssstraat nr.32 te Moerkapelle, tussen de andere winkels die in het dorp zijn. In een lichte ruimte van 100 m2 zijn kledingkasten van steigerhout gemaakt, naar eigen ontwerp. In elke kast hangt kleding voor jongens en meisjes, van baby t/m maat 176. We verkopen ook prematuurkleding. Baby en kinderkleding van verschillende merken, en diverse kado's zoals knuffels, slabben, boeken, speelgoed, enz. Wat er in de winkel hangt staat op de webshop! Wegens de Lockdown kan er alleen via de webshop verkocht worden.

Bekijk Manifest