Sunita Mooyman
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Assieraadwinkel, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Heel mooi
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Heel mooi
Snelle levering en reageren Snel op mail en lossen probleem Snel op. En nog een persoonlijk kaartje. Dat is heel aardig.
Netjes verpakt.En je krijgt een kaart bij met veel sterkte
super mooi vogeltje mooie kleur en mooie grootte, ook zwaar zodat hij niet omvalt , in het echt nog mooier dan op de foto
De verzending liep níet op rolletjes, DHL was laks. Na aandringen van beide kanten opeens de volgende dag wel gekomen Dank voor jullie inspanning en vooral de handgeschreven kaart was een mooie verrassing. Dikke 10. De urn ziet prachtig uit Groetjes Kasper Bodde Groningen
Snel en empatisch. Gewoon top