Assieraden-Shop

Assieraden-Shop

Assieraden en asjuwelen zijn een prachtige manier om uw overleden dierbare een plekje te geven. Als een dierbare is overleden blijft het gemis altijd. Het is dan fijn als u het gevoel heeft dat uw dierbare nog steeds bij u is. We hebben ook goedkope assieraden in ons assortiment.
9,6
Filter 990 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 683 met beschrijving

• Danny
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Mooie bloemsieraad gevonden en besteld in 2 verschillende kleuren. Heel attente kaart bij de levering ontvangen.

• Jeffrey Peters
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Alles is goed bevallen. Het is een mooi sieraad wat de herinnering aan mijn maat eer aan doet.

• Hoe beoordeel je Assieraden-Shop?

• Tony Kamp
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Snel verzonden, keurig via emails info verkregen en product hetzelfde als omschreven. Zeer content mee.

• Els van den Berg
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Prachtige kleine duo urn gekocht ( voor bv beide ouders) waar een klein deel van de as van de overledene in kan. Hele mooie blauwe kleur en sluit perfect na vulling. Perfect verpakt en snel verzonden . Mooie website !

• Klaas Dijkstra
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Bestelling snel verzonden en goed verpakt ontvangen

• Ludy Keerssemeeckers
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Ben heel blij met de mooie artikelen die ik besteld heb.

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Snel geleverd maar geen track & trace gehad dus veel onduidelijk Maar uiteindelijk kwam het goed. Jammer dat er ook geen telefoonnummer is.

• W van der Kroon
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Armband valt tegen, er kunnen hooguit drie korreltjes as in

• A Van der Ploeg
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Snelle levering. Onze 🦋 urn was goed verpakt. Wat het extra speciaal maakte was het persoonlijke kaartje om ons sterkte te wensen. Super service!

• Monique de Haan
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Snelle levering, goed verpakt en lijkt mooi op wat ik gehoopt had. Blij mee :-).

• Angela Hogeboom
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Bestelling was snel geleverd, alleen kwam ik erachter dat de potjes bij AliExpress 15 voor 30 euro zijn met het enige verschil dat er nu iets op gegraveerd staat. Ik heb 32 euro betaald voor 1 potje.

• Gerry van Dijk van Latesteijn
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Prachtige kwaliteit goed verpakt en zeer snelle levering

• Nicolette De Jager
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Mooi sieraad en goed verpakt voor aflevering.

• Katrien Masselis
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Goede service. Mooi juweeltje.

• Susanne
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Snelle levering, mijn bestelling was met zorg ingepakt. Er zat een kaartje bij met een persoonlijke tekst wat gewaardeerd werd

• Ramona Broeken
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Prachtige mooie as roos met gravering mogen ontvangen.

• Es
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Het product kwam niet overeen met de foto qua kleur. Ook paste de sluiting niet op de urn waardoor deze niet goed dicht kon. Daarbij was er ook een stuk in de glazuur beschadigd. Het retourneren gaat nogal lomp. Een urn koop je volgens mij vooral als je in een rouw periode zit en niet voor de lol met 20stuks tegelijk om te kijken welke het beste past.. er moesten fotos en alles gemaakt worden om te laten zien dat de urn niet in orde was om hem te kunnen retourneren. Niet iets waar je mee bezig bent in zo'n periode. Het feit dat je een defect artikel krijgt is al k*t genoeg..

• Bea Jonker Ruiter

Heel mooi product

• Kirsten van Loon-Ossevoort
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Erg fijn hoe ze me geholpen hebben met het vinden van een urn die helemaal past bij mijn moeder. Dank jullie wel voor alle moeite!

• Martine de Zoete
    Geverifieerde klant van Assieraden-Shop

Snel geleverd, mooi beeldje. Handgeschreven kaartje erbij. Super!
    Wel brak het vlindertje dat bij het beeldje zat heel snel in twee, maar dit kon gelukkig gelijmd worden.