AutoCura
Het maakt ons niet uit of u nu op zoek bent naar specifieke auto poets- en/of onderhoudsmiddelen of gewoon een goede autoshampoo, bij AutoCura bent u op het juiste adres. We begrijpen ook dat door de vele merken van detailing producten, u soms de bomen door het bos niet meer ziet. Daarom hebben wij besloten om een compleet nieuwe webshop te bouwen genaamd AutoCura. In onze webshop vindt u een uitgebreide selectie aan detailing producten die wij uit onze eigen ervaringen hebben geselecteerd. Zo bieden wij onder andere autoshampoo’s, interieurreinigers, velgenreinigers, onderhoudsmiddelen voor leder en bijvoorbeeld autowax aan van merken van de gevestigde orde zoals Kenotek en Mafra maar ook zeer belovende nieuwe merken zoals Detailrs en Perfect autodoeken. Wij garanderen dat u bij AutoCura verzekerd bent van de betere detailing producten. Uiteraard zijn wij altijd op zoek naar uitbreiding van ons assortiment maar we zullen altijd waken dat we alleen kwalitatieve, veelbelovende producten zullen opnemen ons aanbod.

Juist ook om te kunnen voorzien in de vraag naar totaalpakketten hebben wij diverse pakketten samengesteld. U hoeft dan niet zelf uit te zoeken wat voor producten u nodig heeft voor een bepaalde toepassing, wij hebben al het uitzoekwerk voor u gedaan en met het pakket dat u besteld, heeft u alle benodigdheden in huis.

• Rob den Haan
    Geverifieerde klant van AutoCura

Goede service met goede producten.

• Tijs Hoving

Top artikel

Bedankt Tijs!

• Hoe beoordeel je AutoCura?

• Jolanda Faber
    Geverifieerde klant van AutoCura

Geweldige doeken en een snelle levering,héél tevreden dus ,en voor herhaling vatbaar.

Dankjewel Jolanda!

• Michel Soetekouw

Prima doeken 👍

Antwoord van AutoCura

Thanks Michel. Wij zijn zelf ook groot fan van de droogdoeken. Je gaat er nog veel gemak van hebben.

• lars montauban
    Geverifieerde klant van AutoCura

Nette levering, foamgun moet ik nog proberen, ben dus benieuwd.

Antwoord van AutoCura

Dankjewel Lars, was fijn om je ook telefonisch even te kunnen adviseren.

• Barry Geurtsen

Super

Antwoord van AutoCura

Thanks Barry, mocht je weer wat nodig hebben weet je ons te vinden.

• Henri
    Review voor AutoCura

Kwalitatief goede producten voor een mooie prijs. Deze mensen verkopen geen rommel en weten wat ze verkopen. Ik koop voortaan mijn poets producten hier.

Antwoord van AutoCura

Thanks Henri, we zien je graag terug!

• Hans Kroon
    Geverifieerde klant van AutoCura

Product was niet meteen voorhanden
    Vervolgens super netjes op de hoogte gehouden tot het weer beschikbaar was
    Daarna direct snelle levering
    Uitstekende service

Antwoord van AutoCura

Dankjewel voor je positieve beoordeling Hans, ook veel plezier met je aankoop! Mocht je nog eens wat nodig hebben helpen we je graag.

• Cedric De Coster
    Geverifieerde klant van AutoCura

Snelle levering! Had mijn producten besteld en direct de volgende dag was het binnen. Nu wassen maar!

Antwoord van AutoCura

Dankjewel Cedric, veel plezier met je spulletjes!

• Erwin
    Review voor AutoCura

Heel goed geholpen. Mooi product, makkelijk te gebruiken en met goed resultaat.

Antwoord van AutoCura

Dankjewel Erwin, tof dat je direct de dag na je aankoop op de plaatselijke kerstmarkt de producten al gebruikt hebt. We hopen dat de ManiacLine producten goed bevallen.

• R.P
    Review voor AutoCura

Autocura heeft me positief verrast met hun uitstekende service en gebruiksvriendelijke website. Het navigeren door het platform was moeiteloos, en ik vond snel alle informatie die ik nodig had. De gedetailleerde beschrijvingen en reviews van producten gaven me het vertrouwen om een weloverwogen beslissing te nemen. De responsieve klantenservice was een extra pluspunt, waardoor mijn ervaring met Autocura zeer positief was.

Antwoord van AutoCura

Thanks voor de positieve review! We hopen je snel weer terug te zien. Mocht je weer vragen hebben, stel ze gerust.

• Kraker1990
    Geverifieerde klant van AutoCura

Handige webshop, goed advies, en snelle levering. Achteraf ook altijd bereid om vragen te beantwoorden. Top!

Antwoord van AutoCura

Thanks Paul, service stopt niet bij de verkoop hoor! We zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden.

• Yrin Ketterings
    Geverifieerde klant van AutoCura

Super zaak, snelle levering en mooie producten. Bieden ook erg veel aan!

Antwoord van AutoCura

Dankjewel Yrin! We hopen het assortiment zelfs op korte termijn nog flink uit te kunnen breiden!

• Jason Witte
    Geverifieerde klant van AutoCura

Top service en zeer goeie producten!💯

Antwoord van AutoCura

Dankjewel voor de positieve review Jason. Je velgen zullen weer netjes zijn!

• Niek Fermont
    Review voor AutoCura

Kwalitatief is elk product wat ik hier bestel top, geen goedkope rotzooi, netjes en snel geleverd. Blijf hier zeker mijn poetsspullen bestellen.

Antwoord van AutoCura

Bedankt voor je beoordeling Niek, we zien je graag terug.

• Jorieke Haak
    Geverifieerde klant van AutoCura

Super snelle levering en goede service van autocura! Top producten!

Antwoord van AutoCura

Heel erg bedankt Jorieke, de Golf zal blinken!