Autodemontage Klaas Boer

Bent u op zoek naar goede gebruikte of nieuwe auto onderdelen? Dan bent u bij Autodemontage Klaas Boer op het juiste adres. We zijn we al ruim 35 jaar bekend. Vroeger als Autosloperij Klaas Boer, tegenwoordig als Autodemontage Klaas Boer. Bent u op zoek naar een goedkoop adres voor gebruikte of nieuwe auto onderdelen, of wilt u uw auto goedkoop laten repareren? We helpen u graag!

U heeft de keuze om bijvoorbeeld uw startmotor te vervangen voor een gebruikte of een nieuwe. Maar ook bijvoorbeeld een koplamp of achteras is geen probleem. Daarnaast kunt u tegenwoordig eenvoudig goedkope nieuwe of gebruikte auto onderdelen op kenteken bestellen in onze webshop. Of wilt u toch graag uw oude schade of sloop auto op laten halen?
De zekerheden van https://klaasboer.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur