biedt u de

Lidmaatschap per 20-01-2017 stopgezet

8,3

• bert
    Review voor Autoonderdelenwinkel.com

Prima communicatie en goed product (dakkoffer) voor een lage prijs.

• Jan Delgado
    Review voor Autoonderdelenwinkel.com

Na 3 werkdagen luchtinlaat in huis. Goed en degelijk product. Goede afwikkeling.

• Karel Groothart
    Review voor Autoonderdelenwinkel.com

Motorkap binnen 2 werkdagen in huis. De motorkap past perfect. Prijs kwaliteits verhouding is goed.

• Peter John
    Review voor Autoonderdelenwinkel.com

Snelle verzending. Product past perfect. Communicatie is goed verlopen.

• F. Broek
    Review voor Autoonderdelenwinkel.com

Zeer tevreden met het product! Ga hier weer bestellen!

• J van Winter
    Review voor Autoonderdelenwinkel.com

Zeer snelle levering! Het contact verliep goed. Erg blij met het product. Aanrader!

• h p sportel

goed

• Eijkemans
    Review voor Autoonderdelenwinkel.com

Kwaliteit van het product is gewoon goed en voor de prijs die ik ervoor betaald had is goedkoop. Website zijn ziet er ook proffesioneel eruit en netjes. In mijn geval heb ik wel erg slechte ervaring met de levering van het product.
    ik zou het in eerstebinstantie binnen 2 dagen binnen krijgen dat stond bevestigd in de mail.

Niks binnen gekregen en kreeg ineens een mail dat de levertijd was aangepast in 3 a 4 weken levertijd. Ik kon mijn geld terug ktijgen of wachten. Ik heb gewacht.
    de 4de week was al 3 dagen overstreken en niks binnen of mail reactie.
    Had hun telefoon nummer met veel moeite opgezocht via google en mij werd verteld dat het bij hun binnen was en dat ze mij die zelfde dag een track en trace nummer zouden mailen en het product die dag opsturen zodat ik het over 2 dagen binnen zou moeten hebben.

Die dag GEEN track en trace nummer gekregen en de 2 dagen waren weer extra verstreken. Hierdoor begon in mijn twijfels te krijgen of het bedrijf nep was en mij aan het lijntje houd.

Daarna de webwinkel op advies een ultimatum gesteld, anders zou ik een aanklacht indienen. Die zelfde dag heb ik eindelijk een track en trace nummer gekregen en alsnog mijn pakket gekregen na nog eens extra 2 dagen gewacht.

• Frank
    Review voor Autoonderdelenwinkel.com

Ik ben uiterst tevreden op de manier, hoe een bestelling van begin tot eind wordt begeleid.
    Op moment van bestelling / betaling, volgt een regiment aan emails van de status van bestelling tot uiteindelijk status geleverd, afgesloten.. kunnen veel Web-shops nog een voorbeeld aan nemen.
    Prijs kwaliteit verhouding is fantastisch...

• Ava
    Review voor Autoonderdelenwinkel.com

Vriendelijke service! Ik ga vaker hier bestellen!

• Marco

Zeer slecht.

• Nino
    Review voor Autoonderdelenwinkel.com

Snelle en goede aflevering.

• Gert
    Review voor Autoonderdelenwinkel.com

Snelle service en goede kwaliteit onderdelen!