De Gruisdonk 9A

supersnel geleverd.

Kevin van raemdonck beoordeelde op 2019-08-15

A.h. Schippers beoordeelde op 2019-08-15

Rich beoordeelde op 2019-08-13

Alles in orde. Vriendelijk contact.

Sebastiaan strijker beoordeelde op 2019-08-04

Snelle levering, alleen de beschrijving klopt niet met de onderdelen. Moest iets losschroeven wat helemaal niet inelkaar zat, maar als los onderdeel erbij. Dus het was even puzzelen.

Jeffrey coomans beoordeelde op 2019-08-04

Snel en goed geleverd

Corry Lassche beoordeelde op 2019-08-02

Op tijd geleverd en precies goed

Jochem Sjoers beoordeelde op 2019-08-02

Snelle en correcte levering 👍

Robert Roebersen beoordeelde op 2019-07-29

Dacht tijdig van te voren mijn dak-dragers bestellen voor de vakantie. Eerst gekeken of deze op voorraad is en inderdaad volgens de berichten de dag erop verstuurd via DHL. De levering is bedroevend en deze wordt bij DHL steeds een dag opgeschort(en ik maar steeds wachten) en de kans dat ik zonder mijn dakkoffer op vakantie moet wordt steeds groter. Ook de duidelijke informatie voorziening bij DHL is slecht, is voor een gewone man niet uit te komen. Het frustrerendste is dat Autotravelshop telefonisch niet te bereiken is en het bellen naar DHL een kostbare (1euro per gesprek) en langdurige (veel wachtende) aangelegenheid is.... Heb nu inmiddels wel telefonisch kontakt gehad. Bleek inderdaad bij DHL fout te gaan en stond ergens in bij DHL service point in Schiedam. Moest weer een verzend opdracht worden aangemaakt om het bestelde artikel bij mij thuis te worden afgeleverd. Maximaal 5 werkdagen zal dat nu nog extra gaan duren. Ik heb inmiddels geen vertrouwen ben met nodige frustratie zelf naar de DHL servicepunt gereden(80km) om het pakket in ontvangst te nemen. Thuis aangekomen en bij het opende van de doos blijkt de originele verpakking ook nog erg beschadigd te zijn en de onderdelen er zomaar uit te vallen. En nu maar hopen dat alles compleet is! Helaas, wordt de volgende keer bij een andere webwinkel! :-(

Reactie van Autotravelshop:
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review! het is jammer om te lezen dat het niet helemaal is gegaan zoals het hoort. Helaas wilt het wel eens mis gegaan met DHL en is de klant hiervan de dupe van.

Wij vinden het dan ook jammer dat het zo is gelopen maar vinden 1 ster voor je algemene ervaring wel heel laag en ik zie ook niks terug hoe de ervaring was met onze klantenservice en de indruk van het ontvangen product.

Roeland Baardewijk beoordeelde op 2019-07-26

perfect

bmw janssen beoordeelde op 2019-07-25

Rob Roggeveen beoordeelde op 2019-07-25

Besteld en 3 dagen later goed ingepakt mijn dakkoffer ontvangen. Prijs lag beneden de andere aanbieders.

Geert DHAEYERE beoordeelde op 2019-07-22

Het materiaal is correct afgeleverd, doch we betreuren dat we via de track-and-trace moesten vernemen dat het zogezegd was afgeleverd op ons adres, terwijl het pakket in realiteit aan de achterdeur bij de buren werd geplaatst (op huisnr 15), zonder ook maar iemand te verwittigen, want die mensen waren op dat moment niet thuis.
Vinden we dus niet echt correct.

A. D. Kooistra beoordeelde op 2019-07-19

Snel en goed geleverd.

HvA beoordeelde op 2019-07-18

Snel geleverd en behulpzaam bij nabellen met vragen. Bezorgproces digitaal te volgen. Helaas ging DHL niet zorgvuldig met het pakketje om, maar was de inhoud onbeschadigd en compleet.

Rik Roosdorp beoordeelde op 2019-07-14

Prima geïnformeerd dat de bestelling iets later zou komen. Alleen dat duurde langer dan aangegeven. Maar na een telefoontje was dat ook duidelijk. Netjes geleverd, bedankt.

Susanne middelkamp beoordeelde op 2019-07-12

Gewoon prima