Avyna - trampoline.NL

Avyna - trampoline.NL

Het merk Avyna staat al vele jaren voor kwaliteit en veiligheid. Wij ontwikkelen én produceren trampolines, trampolineonderdelen en diverse trampoline accessoires van een zeer hoog niveau en met een prachtig design. De Avyna trampolines zijn via www.trampoline.nl verkrijgbaar in zowel rond als rechthoekig formaat, in diverse afmetingen en speciale en unieke InGround modellen. Behalve in de tuin worden Avyna trampolines ook ingezet voor vele andere activiteiten, zelfs op topsport niveau. Denk aan freerunning, bungeejumping, Bossaball en bounce boarden op de trampoline…., allemaal mogelijk met een kwaliteitstrampoline van Avyna.

• Han Arts
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Echt een hele goede service!

• Angela van Loon
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

telefonisch goed bereikbaar, en fijn advies gehad.

• Hoe beoordeel je Avyna - trampoline.NL?

• Dominique

snelle levering

• Monique Janssen

Overzichtelijk en vriendelijk geholpen

• Thierry

Bijzonder goede klantendienst

• xx
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Goede service: ik had een niet zo'n duidelijke vraag die meteen begrepen werd.

• R

Duidelijke.

• Nienke
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Super producten en zeer vriendelijke en deskundige mensen

• Fam. Meijer
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Wij hebben een huis gekocht waar een Avyna trampoline in de tuin was in gegraven. Nu past de groene rand niet zo bij onze tuininrichting, dus met behulp van Sanne via de chat alles kunnen vervangen voor grijs.

Lijkt weer zo goed als nieuw en de kinderen vinden hem geweldig springen.

• patrick
    Review voor Avyna - trampoline.NL

hadden een gebroken veer na 5/6 jaar, 1 emailtje was genoeg voor een gratis nieuwe veer per post. Erg top
    Patrick