Avyna - trampoline.NL

Avyna - trampoline.NL

Het merk Avyna staat al vele jaren voor kwaliteit en veiligheid. Wij ontwikkelen én produceren trampolines, trampolineonderdelen en diverse trampoline accessoires van een zeer hoog niveau en met een prachtig design. De Avyna trampolines zijn via www.trampoline.nl verkrijgbaar in zowel rond als rechthoekig formaat, in diverse afmetingen en speciale en unieke InGround modellen. Behalve in de tuin worden Avyna trampolines ook ingezet voor vele andere activiteiten, zelfs op topsport niveau. Denk aan freerunning, bungeejumping, Bossaball en bounce boarden op de trampoline…., allemaal mogelijk met een kwaliteitstrampoline van Avyna.

• Werner Ero
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Na een hele lange wachttijd veroorzaakt door de vertragingen van de corona pandemie hebben we onlangs dan eindelijk ons nieuwe trampoline net ontvangen. Toch zijn er enorm tevreden door de uitmuntende communicatie van de Avyna klantenservice. Medewerker Boris van Tol heeft ons de hele periode met raad en daad terzijde gestaan en daarom samen met de uitstekende kwaliteit van het net, toch een 5 sterren score!

• Jaap Nagtegaal
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Eerst besteld via Fonq / wohi, levertijden en service via die platforms niet accuraat. Toen contact gezocht met Avyna en wat een verademing. Een perfect alternatief met snelle levertijd en service! Dit is een klantenservice met oog voor de klant en die meedenkt met de beste oplossing! Geen nummers intoetsen of bandjes inspreken nee je krijgt gewoon iemand aan de lijn met verstand van zaken.

Zie de levering met vertrouwen tegemoet!

• Hoe beoordeel je Avyna - trampoline.NL?

• Anja Dibbets
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Zeer goede service! Na 13 jaar onze trampoline vervangen voor een nieuwe van hetzelfde merk. Na 2 jaar ging doek raar doen van onze trampoline. Na emailcontact even besloten af te wachten.
    Nu nog een jaar later vertoont het doek scheuren. Weer contact opgenomen. En we krijgen een nieuw springdoek. Helemaal geweldig. Het zijn geen goedkope trampolines maar bijzonder goede kwaliteit. En de service van Avyna is geweldig. Heel veel dank!!

• Paul
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Via een veilingsite, een voetbaldoel (AVAV-03-PRO) van Avyna gekocht. Het pakket bleek incompleet, zodoende contact gezocht met de klantenservice van Avyna. Hoeveel ik het doel niet bij hen gekocht had, hebben ze me fantastisch geholpen. De ontbrekende onderdelen zijn naar me opgestuurd door Boris van Tol. Het resultaat: een fantastisch en degelijk voetbaldoel in de tuin. Top product en top service!

• Elias

Everything was 10/10!

• Dreas
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Wow, wat een fijne service en mooi product. Na avonden van research en twijfelen tussen merken voor een Avyna 430cm ronde flatlevel trampoline gekozen, vervolgens een fantastische service en levering (inclusief ingraven). Heel blij mee (en de kinderen ook).

• Hellen Petterson
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Geweldige service. Je wordt super goed te woord gestaan en direct actie. Hier wordt de klant nog werkelijk als "koning" behandeld. Snelle levering. En ben heel erg blij met mijn kleine ronde trampoline. Iedere keer weer een goede start van mijn dag. Kan het iedereen aanbevelen.

• Caroline
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Klantenservice benaderd omdat onze trampoline na wat jaren minder goed sprong. Hele goede adviezen gehad met David Hain van de Klantenservice.

• Claudine
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Snelle levering, goed verpakt

• Suzanne Jacobs-Cleven
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Gebeld en wist me meteen te vertellen of de trampoline op voorraad was en wanneer die dan geleverd kon worden, dat was ook allemaal erg snel en is prima verlopen. Goed merk trampoline