Avyna - trampoline.NL

Avyna - trampoline.NL

Het merk Avyna staat al vele jaren voor kwaliteit en veiligheid. Wij ontwikkelen én produceren trampolines, trampolineonderdelen en diverse trampoline accessoires van een zeer hoog niveau en met een prachtig design. De Avyna trampolines zijn via www.trampoline.nl verkrijgbaar in zowel rond als rechthoekig formaat, in diverse afmetingen en speciale en unieke InGround modellen. Behalve in de tuin worden Avyna trampolines ook ingezet voor vele andere activiteiten, zelfs op topsport niveau. Denk aan freerunning, bungeejumping, Bossaball en bounce boarden op de trampoline…., allemaal mogelijk met een kwaliteitstrampoline van Avyna.
Filter 101 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 100 met beschrijving

• Frank
    Review voor Avyna - trampoline.NL

2 prachtige Avyna voetbaldoellen model Pro gekocht, snelle levering en zeer goede service.
    Ook bij vragen goede communicatie met de verkoop. Zeer tevreden

• Arno Achterberg
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Geweldige service! En een top trampoline! Erg behulpzaam en meedenkend.

• Hoe beoordeel je Avyna - trampoline.NL?

• M.P.

• Louis van Empel
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Fantastische service, geweldig goede trampoline. Hele vriendelijke klantenservice. We zijn erg tevreden en blij met de trampoline!

• Hugo Renap
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Zeer duidelijke webshop. Vlotte bestelling. Snelle levering.

• Anita van der Weide
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Produkten(net en trapje) voldoen goed, helaas lange levertijd door corona en leveringsproblemen land van herkomst. Maar kids zijn weer blij en kunnen weee genieten van het veilig springen. Was verkeerd trapje geleverd maar nu zeer snel opgelost en volgende dag al binnen gelukkig.

• Bart Roozendaal
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Helaas trage levering, maar goede communcatie en opvolging

• Paula Veld-Heesbeen
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Bestelproces liep uit op een foutmelding. Ik heb er een mail achteraan gestuurd en de bestelling bleek wel goed binnengekomen te zijn. Levering was snel.

• Werner Ero
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Na een hele lange wachttijd veroorzaakt door de vertragingen van de corona pandemie hebben we onlangs dan eindelijk ons nieuwe trampoline net ontvangen. Toch zijn er enorm tevreden door de uitmuntende communicatie van de Avyna klantenservice. Medewerker Boris van Tol heeft ons de hele periode met raad en daad terzijde gestaan en daarom samen met de uitstekende kwaliteit van het net, toch een 5 sterren score!

• Jaap Nagtegaal
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Eerst besteld via Fonq / wohi, levertijden en service via die platforms niet accuraat. Toen contact gezocht met Avyna en wat een verademing. Een perfect alternatief met snelle levertijd en service! Dit is een klantenservice met oog voor de klant en die meedenkt met de beste oplossing! Geen nummers intoetsen of bandjes inspreken nee je krijgt gewoon iemand aan de lijn met verstand van zaken.

Zie de levering met vertrouwen tegemoet!