Avyna - trampoline.nl

Avyna - trampoline.nl

Avyna - trampoline.nl, dé online webshop voor jouw trampoline, trampoline onderdelen & accessoires.

Al sinds 1999 produceren we onze eigen trampolines van hoogwaardige kwaliteit. Onze topkwaliteit producten gaan jaren lang mee. Op trampoline frames geven wij zelfs levenslange garantie, in tegenstelling tot andere trampoline merken. Daarnaast voldoen onze producten aan de laatste veiligheidseisen. Ons assortiment biedt voor ieder wat wils. Bekijk ons ruime assortiment op trampoline.nl

Kom je er niet uit? Onze klantenservice is altijd bereid je te helpen.
Trampolines Groothandel Sport
Filter 167 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 131 met beschrijving

• Anoniem

Perfect

• Gerard Brouwers

Super klantenservice

• Hoe beoordeel je Avyna - trampoline.nl?

• Maarten
    Review voor Avyna - trampoline.nl

Uitstekende service en snelle levering

• Frederik
    Review voor Avyna - trampoline.nl

Snelle levering, goede service, duidelijke website en een super stevige en mooie trampoline. Je kunt echt zien dat dit een flinke stap beter is dan een doorsnee trampoline!

• Tom

Goede service

• Jaco
    Review voor Avyna - trampoline.nl

Mooi trampoline en super service 👍🏻

• -

Perfect!

• Martijn Engelsman
    Review voor Avyna - trampoline.nl

goede webside met het artikel dat ik zocht

• Kim V
    Review voor Avyna - trampoline.nl

tevreden over Avyna. Producten besteld en snel en netjes verpakt geleverd. Ik ben er blij mee

• jane
    Review voor Avyna - trampoline.nl

Na betaling moest ik 1,5 weken later informeren wanneer mijn bestelling geleverd word. Telefonisch werd bij bestelling toegezegd dat meestal de volgende dag al bezorgd gaat worden.

• tropez

rien a dire top

• dario
    Review voor Avyna - trampoline.nl

excellent and fast service. thanks for a gift

• Manon
    Review voor Avyna - trampoline.nl

De door ons bestelde trampoline (paar maanden geleden) bevalt super goed. Buiten dat de trampoline enorme klasse uitstraalt zijn we tijdens het aankoopproces netjes te woord gestaan door Avyna en ook goed geholpen. Wij raden het 100% aan je Trampoline te kopen bij Avyna trampoline.nl

• Simon Waegemakers
    Review voor Avyna - trampoline.nl

Hele snelle levering en hele vlotte afwikkeling bij ruilen van product.

• John Singh
    Review voor Avyna - trampoline.nl

Service is perfect en de bestelling snel in huis. De aankoop via de webshop ging erg gemakkelijk!

• Arianne Knapper
    Review voor Avyna - trampoline.nl

Super advies, super service en dat ook nog eens allemaal super vriendelijk!

• Ragnar Arends
    Review voor Avyna - trampoline.nl

Wat een uitzonderlijk goede service!
    De eigen klantenservice geeft uitstekend advies (Ik heb consequent contact gehad met David), denkt mee en is oplossingsgericht.
    Ook de ingehuurde transporteur bleek uitzonderlijk servicegericht. De trampoline met net stond op een flinke pallet. De chauffeur bood proactief aan de afzonderlijke pakketten van de pallet te halen, zodat hij de lege pallet weer mee kon nemen. Hij was zelfs bereid om mee te helpen de dozen in de garage te tillen.
    De trampoline (we hebben model 223 aangeschaft) is zeer degelijk uitgevoerd. De kwaliteit straalt af van de gebruikte producten. De handleiding is echter bedroevend slecht. Hierdoor heeft de installatie/opbouw van de trampoline ons onnodig veel tijd gevergd. Wanneer je een wat complexer ikea product een flinke uitdaging vindt, dan raad ik aan om voor het opbouwen van de trampoline een extern bedrijf in te huren.

De door mij bijbestelde verankeringset bleek te ontbreken. David heeft dit supersnel opgelost door deze na te sturen, samen met wat extra bandjes.

Conclusie:
    Avyna is niet alleen absoluut een aanrader, maar zelfs een verademing. Jammer van de slechte handleiding. Dit is echt een verbeterpunt. Waarom geen mooie installatiefilmpjes per productgroep?

• Michael

Super service

• Sara
    Review voor Avyna - trampoline.nl

We hadden een trampoline besteld en zijn goed geholpen door Avyna. De trampoline werd snel geleverd en de kinderen vinden hem geweldig springen. Zeker aan te raden

• Pieter

Snelle reactie, snelle verzending