Avyna - trampoline.NL

Avyna - trampoline.NL

Het merk Avyna staat al vele jaren voor kwaliteit en veiligheid. Wij ontwikkelen én produceren trampolines, trampolineonderdelen en diverse trampoline accessoires van een zeer hoog niveau en met een prachtig design. De Avyna trampolines zijn via www.trampoline.nl verkrijgbaar in zowel rond als rechthoekig formaat, in diverse afmetingen en speciale en unieke InGround modellen. Behalve in de tuin worden Avyna trampolines ook ingezet voor vele andere activiteiten, zelfs op topsport niveau. Denk aan freerunning, bungeejumping, Bossaball en bounce boarden op de trampoline…., allemaal mogelijk met een kwaliteitstrampoline van Avyna.

• Caroline
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Klantenservice benaderd omdat onze trampoline na wat jaren minder goed sprong. Hele goede adviezen gehad met David Hain van de Klantenservice.

• Claudine

Snelle levering, goed verpakt

• Hoe beoordeel je Avyna - trampoline.NL?

• Suzanne Jacobs-Cleven
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Gebeld en wist me meteen te vertellen of de trampoline op voorraad was en wanneer die dan geleverd kon worden, dat was ook allemaal erg snel en is prima verlopen. Goed merk trampoline

• chris
    Review voor Avyna - trampoline.NL

Heel goede service, snel geholpen bij vragen, heel snel geleverd.

• Han Arts
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Echt een hele goede service!

• Angela van Loon
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

telefonisch goed bereikbaar, en fijn advies gehad.

• Dominique

snelle levering

• Monique Janssen

Overzichtelijk en vriendelijk geholpen

• Thierry

Bijzonder goede klantendienst

• xx
    Geverifieerde klant van Avyna - trampoline.NL

Goede service: ik had een niet zo'n duidelijke vraag die meteen begrepen werd.