BFT Shop
Welkom bij de BFT Shop, dé webshop voor alle roofvissers! Hier vind je een uitgebreid assortment aan visbenodigdheden, van hengels en molens tot kunstaas en klein materiaal. Of je nu een beginnende visser bent of een doorgewinterde expert, bij de BFT Shop ben je aan het juiste adres. De BFT Shop staat voor kwaliteit en service, en biedt alleen de beste producten van gerenommeerde merken aan. Bovendien zorgt de BFT Shop voor een betrouwbare levering zodat je optimaal kunt genieten van je nieuwe roofvis spullen.
roofvissen
De zekerheden van https://www.bftshop.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Na meer dan 10 succesvolle jaren onder het beheer van Hans Vergouwen, heeft Lex Peters in 2023 het roer overgenomen als de nieuwe eigenaar van de BFT Shop. Lex is zelf een gepassioneerde roofvisser die voor de teams van Pike Master Lures, Catch With Care en Mercury vist en heeft een diepgaande kennis van de sportvisserij. Met zijn ervaring en toewijding is Lex vastbesloten om de BFT Shop verder te ontwikkelen als dé bestemming voor roofvissers van elk niveau.

Lex begrijpt de passie en opwinding die gepaard gaat met het vissen op roofvis. Hij heeft persoonlijk elk product in de winkel geselecteerd, zodat je kunt vertrouwen op de kwaliteit.

Bekijk Manifest