BJC Tools - Technische groothandel

BJC Tools - Technische groothandel

Wij zijn een ervaren technische groothandel. Een totaalleverancier voor de bouw, de industrie en de agrarische sector. Maar tegelijkertijd ook meer dan dat. Veel meer. Want onze kracht, dat wat ons onderscheidt in de markt, zit niet alleen in het assortiment, in de breedte en diepte ervan, maar zit vooral in de dienstverlening. In de service. In alles rondom het assortiment heen.
9,0
Filter 438 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 196 met beschrijving

Taal

• Christopher
    Review voor BJC Tools - Technische groothandel

Top Produkte und schnelle Lieferung ABER den Kundenservice sucht man verzweifelt. Ich wollte seit gefühlt 1 Monat ein Artikel zurückschicken, weil dieser auf deren Seite mangelhaft beschrieben wurde und es kam bis jetzt keine Rückantwort obwohl ich schon 4 Nachrichten an BJC geschickt habe...

• Anoniem

Betere communicatie

• Hoe beoordeel je BJC Tools - Technische groothandel?

• Cy
    Review voor BJC Tools - Technische groothandel

Product besteld, ander product binnengekregen.. in mijn mail en op de website gekeken of ik het juiste product hebt besteld, JA. sturen ze mij gewoon een totaal ander product, wat ze ook niet eens aanbieden op hun website.

Jammer. Refund was wel snel gegaan. Vervolgens het product bij Gereedschapcentrum besteld. en netjes ontvangen. ik raad BJC af.

• Joep Leijendekkers
    Review voor BJC Tools - Technische groothandel

Duidelijkheid en eerlijk commmuniceren vooraf ik een product binnenbreng dat geslepen moet worden!!😑(heggenschaar) Ik bracht laatst een heggenschaar bij bic Tools te Made binnen om geslepen te worden . Klusje van hooguit een half uurtje. Di gebracht. Ik vroeg of ze de schaar konden slijpen .Man achter Balie: ‘geen probleem’Ik vroeg wanneer hij klaar zou zijn.
    Man achter balie bij Bjc:’donderdag gaan we eraan werken en dan zal hij einde vd week of uiterlijk ma klaar zijn. Ik zei hem dat ik wel acht dagen weg zou zijn of het geen probleem is dat de heggenschaar dan even bij Bjc Tools tijdje ligt. Man van bic:’Geen probleem ‘Ik bel u als hij klaar is .Ik na 12 dagen , Ik ga langs bij Bjc Tools en vroeg of de schaar klaar was , aangezien ik nooit een telefoon gekregen had wat ik erg vreemd vond al.
    Nee zei de man van bjc Tools stoïcijns; we zijn er Niet aan begonnen nog (😞😑)’We hebben het te druk’, is geen merk van ons die we verkopen .
    Uiteindelijk zei man van bjc. Op een maandag Dat als ik hem woe weer zou brengen en hij als hij tussendoor tijd heeft het kan slijpen . Krijg ik toch dinsdag telefoon : ‘Meneer slijpen van heggenscharen dien we niet , ‘risico dat hij kapot gaat onder slijpen met uit elkaar halen etc.

Gvd. Daar zakt je broek van af . En dat voor zogezegd een proffesioneler zaak . Schandalige behandeling van klanten. Onbetrouwbaar personeel . In het verleden ook slechte ervaring gehad met dit bedrijf. Ze leren het Niet!!😑.
    En netjes klanten op tijd helpen staat niet bij hen in het woordenboek.
    Soms sta je een half uur te wachten , niemand die je netjes woord staat/ wilt staan. Bjc Tools ik verwacht dan ook dat ik netjes een tegemoetkoming krijg voor de ellende . Vanzelfsprekend: nooit Meer Bjc Tools !

• Horst
    Review voor BJC Tools - Technische groothandel

Eine perfekte und schnelle Lieferung. Mittwochs bestellt und Freitags die Hecke geschnitten. Einfach genial. Jeder Zeit wieder.

• Bram
    Review voor BJC Tools - Technische groothandel

Zeer slechte ervaring met BJC Tools, ik raad iedereen af om hier aankopen te doen. Nadat ik het ontvangen artikel wilde terugsturen was er grote onduidelijkheid hoe dit te doen en werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Gevolg is dat BJC nu niet meer reageert en ik dus simpelweg kan fluiten naar teruggave van EUR 300. BJC is vooral een groothandel en als particulier kun je beter bij webwinkels als coolblue of bol.com terecht waar het retouneren van artikelen goed en duidelijk georganiseerd is.

• JJ
    Review voor BJC Tools - Technische groothandel

voordat ik heggenschaar heb gekocht bij BJC tools heb ik 3 keer per mail contact gehad. "s avonds verstuurd en volgende ochtend al reactie. Dat gaf me veel vertrouwen. Bestellen en leveringen gingen vlot. En een scherpe prijs ook nog

• Evert Kraaima
    Review voor BJC Tools - Technische groothandel

Super service!! Neemt verantwoordelijkheid!

• Luc Lipkens
    Review voor BJC Tools - Technische groothandel

Misleidende foto's op website. Foto was van ander toestel dan het geleverde.

Antwoord van BJC Tools - Technische groothandel

Beste Luc,

Bedankt voor uw feedback.
    We kunnen niet ontkennen dat er een verkeerde foto bij desbetreffende product was geplaatst. We hebben deze dan ook direct aangepast.
    De specificaties in de beschrijving waren gelukkig wel correct.

We begrijpen dat u van de foto's uit bent gegaan. Gelukkig is de door u bestelde machine wel geschikt voor het werk wat u ermee van plan bent.

Verder hebben we, zoals u weet, onze best gedaan om u toch nog verder tevreden te stellen.

met vriendelijke groet,
    Team BJC Tools

• Ad
    Review voor BJC Tools - Technische groothandel

In de winkel deskundig advies, alles goed geregeld, mooie prijs