BJC Tools - Technische groothandel

BJC Tools - Technische groothandel

Wij zijn een ervaren technische groothandel. Een totaalleverancier voor de bouw, de industrie en de agrarische sector. Maar tegelijkertijd ook meer dan dat. Veel meer. Want onze kracht, dat wat ons onderscheidt in de markt, zit niet alleen in het assortiment, in de breedte en diepte ervan, maar zit vooral in de dienstverlening. In de service. In alles rondom het assortiment heen.
9,1
Filter 750 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 317 met beschrijving

Taal

• Aad Dijksman

Uitstekende service.

• Erik Clarys

Duidelijke website. Snelle service ❤️

• Hoe beoordeel je BJC Tools - Technische groothandel?

• Peter

Goede en snelle service

• Gert

Snelle en goede service!

• marc pinxten
    Geverifieerde klant van BJC Tools - Technische groothandel

Had een RTS- HT van Stihl besteld zoals geadverteerd in hun webshop. Maar kreeg een RTS geleverd. Nu het verschil is een klem van 13€ maar die kreeg ik nooit en ook geen korting voor de volgende aankoop. Dus nu ga ik op een ander welke zelfs goedkoper is.Tot nu toe KMA135, MSA 220, GTA26,AS 2,HT-KM, AL500,AP301 x 2, AL301, accutas,Adapter,tas voor GTA26,enz

Antwoord van BJC Tools - Technische groothandel

Goedemiddag Marc, onze excuses voor de verkeerde levering. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Met wie heb je contact gehad over deze order? Dan zoek ik het even voor je uit en dan gaan we het in orde maken.

• Patrick
    Geverifieerde klant van BJC Tools - Technische groothandel

Perfecte service. Mooie winkel.

• Dina Leeman
    Geverifieerde klant van BJC Tools - Technische groothandel

We hebben de Kwern greenbuster pro 66 gekocht en wat zijn we daar blij mee!!! Eindelijk een onkruidvrije oprit. Zo blij mee en snel in huis! Is het geld meer dan waard. Had ik jaren eerder moeten doen!

• Haluk Kaya

Prijs

• Johan

Zeer goede service

• Giel Van Goethem

Snelle levering beste prijs

• Job Dresden
    Geverifieerde klant van BJC Tools - Technische groothandel

Alleen de accu/lader was bezorgd; de heggenschaar was niet bezorgd. Het blijkt dat deze bij de bezorger was blijven staan. Vandaag snel en in goede staat bezorgd.

Antwoord van BJC Tools - Technische groothandel

Hartelijk dank voor het aanpassen van je review Job, heel veel plezier en succes met je aankoop!
    Met vriendelijke groet, Wouter van BJC Tools

• JP

Snel geleverd.
    Twee producten besteld. Deze werden apart verstuurd. Beter om ze tegelijk te versturen. Scheelt een rit en onzekerheid dat er niet iets mis is gegaan. Daarom geen 5 sterren. Verder alles oke.

• Ruddy Dath
    Geverifieerde klant van BJC Tools - Technische groothandel

de verpakking van de producten is geweldig, de levering is snel. Maar na bestelling kunnen wij de leveringsstatus niet bekijken, wij ontvangen geen trackingnummer. Daarom heb ik het geen 5 sterren gegeven.

Antwoord van BJC Tools - Technische groothandel

Goedemorgen Ruddy, hartelijk dank voor je reactie. Goed om te horen dat je blij bent met je bestelling en de levering. Is de mail met het trackingnummer niet toevallig bij je in de spambox beland? Mocht dat ook niet het geval zijn laat het dan even weten. Dan kunnen we even onderzoeken waarom je geen trackingnummer hebt ontvangen, deze zou je namelijk gewoon moeten ontvangen. Ik hoor het graag van je. Alvast bedankt en veel plezier met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Wouter

• Kees de Jonge
    Geverifieerde klant van BJC Tools - Technische groothandel

Goed produkt en snelle levering

• Rens de Boer

Artikel besteld, acht

• kleinekarweiwerken.be
    Geverifieerde klant van BJC Tools - Technische groothandel

Mooie compressor, Weinig geluid en steeds voldoende luchtdruk. Klein aandachtspuntje: niet alle nippels van persluchtslangen passen op de aansluiting bij de machine. Maar dat is ondertussen opgelost.

• Maurice Hoogsteden

snelle levering

• Emmanuel Seny
    Geverifieerde klant van BJC Tools - Technische groothandel

service parfait, RAPIDE , emballage efficace ; mais prévoyez un site en Français et/ ou en Anglais serait mieux pour une vision internationale !

• Joostema A.
    Geverifieerde klant van BJC Tools - Technische groothandel

Mooie prijzen en goede service, prima kwaliteit

• Mark de Meyer

Goede service.