BLenS-Furniture

BLenS-Furniture

BLenS-Furniture is een jonge onderneming waarin we de passie en het plezier waarmee het bedrijf wordt gerund proberen tot uiting te laten komen in de producten die we aanbieden.

In onze (web)winkel vind je industriƫle meubelen, en accessoires die met veel liefde zijn geselecteerd bij onze leveranciers uit India. De meubelen hebben een authentiek en tijdloos industrieel design, dat naadloos aansluit bij de moderne woonwens. Dit resulteert in een inspiratievolle mix van vooral metalen en houten meubelen voor een uniek, stoer en bijzonder interieur, vol met karakter.
De zekerheden van https://www.blens-furniture.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019