BLenS-Furniture

BLenS-Furniture

BLenS-Furniture is een jonge onderneming waarin we de passie en het plezier waarmee het bedrijf wordt gerund proberen tot uiting te laten komen in de producten die we aanbieden.

In onze (web)winkel vind je industriële meubelen, en accessoires die met veel liefde zijn geselecteerd bij onze leveranciers uit India. De meubelen hebben een authentiek en tijdloos industrieel design, dat naadloos aansluit bij de moderne woonwens. Dit resulteert in een inspiratievolle mix van vooral metalen en houten meubelen voor een uniek, stoer en bijzonder interieur, vol met karakter.

• Chantal Yüksel
    Geverifieerde klant van BLenS-Furniture

Super mooie kast, snel geleverd

• Harry Van Leeuwen
    Geverifieerde klant van BLenS-Furniture

Vriendelijk mensen , snel geholpen, zeer snel en netjes geleverd

• Hoe beoordeel je BLenS-Furniture?

• Joanne Drost
    Geverifieerde klant van BLenS-Furniture

Vriendelijke en snelle service. Tevens super mooie producten!

• Anja Mazer
    Geverifieerde klant van BLenS-Furniture

Goede snelle service,wandplank besteld deze was scheef,1 mailtje en een nieuwe was zo opgestuurd met een retourbon om de scheve terug te sturen…echt top geregeld 👍🏻

• Jan Nijkamp
    Geverifieerde klant van BLenS-Furniture

Afwerking slecht, schroeven dwars door het blad gedraaid. Ben zeker niet tevreden.

Antwoord van BLenS-Furniture

Bedankt voor de verstuurde foto's, en onze excuses dat het niet is geworden wat u er van verwacht had. Ik hoop dat we door het artikel retour te nemen, het voor u netjes opgelost hebben.

• Jolanda Hooijmans
    Geverifieerde klant van BLenS-Furniture

Snelle service, perfecte verpakking van ons meubel, goede prijs/kwaliteit. We zijn zeer tevreden

• Miranda
    Geverifieerde klant van BLenS-Furniture

Mooi product (tv meubel) binnen een week geleverd.1 minpuntje, ikkon niet zelf aangeven wanneer het werdgeleverd dus dat was even geregel. Maar verder echt heel erg tevreden en heel blij mee!

• Irma Van der Goes

Snelle levering top

• Ilona
    Geverifieerde klant van BLenS-Furniture

Mooie prijzen, goede service en een snelle levering.Binnen een week het tv meubel in huis!

• Hanneke
    Geverifieerde klant van BLenS-Furniture

Vragen duidelijk beantwoord, prima levering!