BUX & BOX
Bekijk alle reviews en keurmerken van BUX & BOX en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
  • Laurens
    Review voor BUX & BOX

Onze bestelling (halvemaan zoutlamp) werd snel geleverd, was zorgvuldig verpakt en daardoor vrij van beschadigingen.

We zijn erg tevreden met deze prachtige lamp, die de babykamer meteen erg kalmerend en sfeervol maakt.

• A
    Review voor BUX & BOX

Heel blij met deze fantastische bestelling, echt een super origineel cadeau ontvangen! Snelle levering en prachtig en goed verpakt. Een vriendin raadde mij buxandbox.nl aan en ben echt heel blij met mijn bestelling! Er worden in onze vriendenkring veel baby'tjes geboren en ik ben echt mega fan van kant en klare boxen. Eerder bestelde wij steeds bij een andere website, maar bij Bux krijg je veel meer producten voor hetzelfde geld. Bij deze webshop heb je ook ontzettend veel keuze en hebben wij super makkelijk extra producten kunnen toevoegen aan de box, echt heel leuk om te geven. Ik kom zeker weer terug voor het volgende babyfeestje, bedankt!!

• Hoe beoordeel je BUX & BOX?

• Eva Mientjes

Snel geleverd!

• Angelique van Leeuwen
    Geverifieerde klant van BUX & BOX

Prima kwaliteit en snel bezorgd!

• Nouhaila
    Review voor BUX & BOX

Mega goede service!!! Dhl had een foutje gemaakt en dankzij bux & box alsnog mega snel mijn pakket ontvangen met een cadeautje erbij. Top top bedrijf! En zo blij met het baby nestje. Mooi afgewerkt en van mooie kwaliteit!

• Lisette Vereggen
    Geverifieerde klant van BUX & BOX

Mooi product en snelle levering

• Rita
    Geverifieerde klant van BUX & BOX

Snelle levering, mooi verpakt met n handgeschreven kaartje , heel attent en persoonlijk.

• Cindy

Top service!

• Nese
    Geverifieerde klant van BUX & BOX

Wij hebben een teddy rugzak besteld. Super leuk en handige tas! Deze teddy tas varianten heb je overal te vinden, maar de meesten hebben geen stevige banden om te dragen. Deze tas daarintegen wel en dat maakt het fijner wanneer je hem draagt. Wij zijn er blij mee! Fijne service en snel bezorgd! Een echte aanrader!

• Zerin
    Review voor BUX & BOX

Super tevreden over de snelle service en de kwaliteit van het babynestje. Zeker een aanrader!

• Pepijn
    Review voor BUX & BOX

Super service! Pakket was 3x gecanceld door bezorger. Contact gehad met Bux en ze hebben gelijk een nieuw pakket verstuurd met spoed.

• Lisa
    Geverifieerde klant van BUX & BOX

Ik ben ontzettend blij met de geweldige service die heb ontvangen. De medewerker was onwijs behulpzaam en vriendelijk! Ik wilde heel graag zelf een cadeaubox samenstellen en dankzij het fijne advies, is het gelukt om een fantastische box samen te stellen voor de babyshower van mijn zus. Ook ontving ik de cadeaubox al de volgende dag en was het onwijs lief en leuk verpakt, helemaal klaar om te geven. Ik ben echt super tevreden en ga hier absoluut weer bestellen voor het volgende babyfeestje of geboorte 💗