Kimbrenstraat 15
7312 KA Apeldoorn
06-31912689

Visser beoordeelde op 2019-08-13

Zeer tevreden over de winkel. Ze belde netjes om te overleggen

Erna Wissing beoordeelde op 2019-08-11

Pakje snel ontvangen ondanks de vakantie. En de beloofde 10%achteraf terug gestort gekregen.

Anne-Marie van Dorst beoordeelde op 2019-08-11

Snel besteld en de zwemluier werd de volgende dag al bezorgd. Goede service! Bij de zending een vriendelijk, persoonlijk kaartje.

Syl beoordeelde op 2019-08-04

Leuke uitwasbare zwembroekje.

ingrid meuwese beoordeelde op 2019-07-23

snelle afhandeling en goede service

Astrid beoordeelde op 2019-07-23

Snelle service! Ziet er perfect uit!

Hoekman beoordeelde op 2019-07-23

Super fijn product. Jammer dat ik het niet eerder had gekocht.

Nela beoordeelde op 2019-07-17

Heel tevreden met de aankoop

Petra beoordeelde op 2019-06-19

Ik ben echt superfan van de verschoningsmatjes, geef ze aan iedereen als kraamkado! Maar het is wel jammer dat de leukste prints steeds niet op voorraad zijn..

Emmely beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden, de producten zijn zalig en er wordt snel geleverd.

Cindy beoordeelde op 2019-05-12

We hadden al eerder de pocket luiers besteld en deze waren vrij goed voor hun prijs. We hebben deze keer de nachtluiers besteld, ze vangen inderdaad goed het vocht op, enkel passen de luierbroekjes niet. Ze zijn te klein, spannen af dit vinden we wel spijtig.

Wendy beoordeelde op 2019-05-07

Ik koop herbruikbare maandverbanden om afvalvrij te worden, blijkt elk verband afzonderlijk in een groot stuk plastiek ingepakt te zijn! Nader opzoekingswerk leert mij dat deze webwinkel hun producten aankoopt bij Ali in China ?! Niet bepaald ecologisch wat nochtans hun leuze is. Ik voel me serieus bedrogen!

Suzanne beoordeelde op 2019-05-05

Heel tevreden.

Jeroen beoordeelde op 2019-05-01

Zeer goede producten, vlotte levering

Mirthe beoordeelde op 2018-08-07

Ik kreeg niet de gevraagde producten (printjes van de luiers kwamen niet overeen) en de kwaliteit van de pocketluiers vind ik matig. Dubbele lekgootjes ontbreken bijvoorbeeld. De foto's op de site zijn niet afdoende om de kwaliteit van de producten in te schatten.
Het overbroekje en de voorgevormde luier ben ik wel tevreden mee.

Van Herck nathalie beoordeelde op 2018-07-30

Dit is de tweede maal dat we rekenen op bababoe. Voor ons zoontje waren het fantastische zwemluiers. Geen lekkage en mooi design. Daarom hebben we er nu weer besteld voor ons dochtertje 😀

Hester beoordeelde op 2018-07-23

Snel binnen!!

Sylvia beoordeelde op 2018-07-10

Tevreden. 1 van mijn bestelde producten was niet leverbaar, daar werd ik netjes over geinformeerd. Ik ontving mijn bestelling, er ontbraken echter 2 artikelen. Na 1 telefoontje werd dit direct geregeld en had ik de volgende dag mijn bestelling compleet. Een foutje maken kan, het werd keurig opgelost.

M beoordeelde op 2018-07-09

Snelle levering en mooie producten.

Laura beoordeelde op 2018-06-25

Snel binnen, goede prijzen.