Baby Jungle

Baby Jungle

Babyspeciaalzaak in Aalsmeer, maar ook een uitgebreide webwinkel. Groot aanbod aan kinderwagens, buggy's en toebehoren van de bekende merken zoals: Joolz, Bugaboo, Easywalker, Mountain Buggy, Recaro, Babyzen, Phil&Teds. Ook de collecties met textiel voor jouw baby of decoratie voor de babykamer van Koeka, Briljant Baby, Baby's Only en anderen. Bijna alles uit voorraad leverbaar en wij verzenden wereldwijd.
Filter 525 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 523 met beschrijving

Taal

• Yvonne Tillotson
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

goede kwaliteit, vlugge verzending.

• Sanne
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Ontzettend vriendelijke service! Het cadeau werd ook nog eens prachtig ingepakt. Helemaal super!

• Hoe beoordeel je Baby Jungle?

• Elza

Snelle levering. Vriendelijk personeel

• Jorinde Kea

Goede service

• Janet Lew
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Goede prijzen en snelle levering

• NP
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Supersnelle en persoonlijke service.
    Ik ben deze website tegengekomen toen ik de gobabygo maillots zocht. Een fijn product voor mijn kindje en ik werd verrast met een persoonlijke, snelle service.

• Laurence De Potter
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Ze waren de foto vergeten wijzigen op de website waardoor ik het verkeerde product heb ontvangen. Terugzenden kan maar op mijn kosten, hetgeen niet commercieel is. Waarom moet de klant extra kosten betalen door een foutje van de winkel ??? Bijkomend had ik 2 stuks besteld en maar 1 ontvangen

• Robby Manders
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Heel slechte ervaring. We hebben trybike fiets besteld. Ontvangen beschadigd fiets zonder originele doos, gewoon in doos gegooid zonder enkele bescherming. Gebeld, ze willen niet eens luisteren, bot antwoord stuur hem terug en meteen opgehangen. Afgesproken retour label nooit ontvangen . Omdat sommige schroefjes aan een kant al zaten, en stickers al iemand heeft scheef aangeplakt, krassen hier en daar, hebben we vermoeden dat is retour product geweest van iemand anders. Dat was zeker niet de bedoeling en zeker niet voor het bedrag wat we hebben betaald €140. Ons probleem is nooit opgelost . We zitten met beschadigde fiets voor Sinterklaas. Dat is ergste!

Antwoord van Baby Jungle

Deze mevrouw wilt zelf niets terug sturen, De fiets is gewoon nieuw maar omdat het in 3 verschillende pakketten zit doen wij dit netjes in een doos.

• Danjela van Gils
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Er waren enkele dingen niet op voorraad, hier werd ik gelijk over gebeld en een alternatief voorgesteld. Daarna waren de spullen de volgende dag al binnen, top service!

• Tamara T Te pas
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Werd netjes gebeld dat iets niet op voorraad was. En heel snel geleverd.