Baby Jungle

Baby Jungle

Babyspeciaalzaak in Aalsmeer, maar ook een uitgebreide webwinkel. Groot aanbod aan kinderwagens, buggy's en toebehoren van de bekende merken zoals: Joolz, Bugaboo, Easywalker, Mountain Buggy, Recaro, Babyzen, Phil&Teds. Ook de collecties met textiel voor jouw baby of decoratie voor de babykamer van Koeka, Briljant Baby, Baby's Only en anderen. Bijna alles uit voorraad leverbaar en wij verzenden wereldwijd.
9,1
Filter 619 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 617 met beschrijving

Taal

• ML
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

'Ik ben heel erg blij met mijn zwarte Babybrezza, gelukkig had Baby Jungle nog een nieuwe staan die was teruggekomen.

• Rania
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Uitstekende service. Bestelling liep niet zoals gepland en ze hebben tot het uiterste meegedacht in oplossingen.

• Hoe beoordeel je Baby Jungle?

• Hacer merve H.m. Sancakdar
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Goede service en snelle levering

• Ellen
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Mooie beenzak, paste helaas niet op mijn kinderwagen maar kreeg dag na retournering al bericht over terugstorting, heel netjes.

• Jonas
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

De bestelling bestond uit een kinderstoeltje en een BabyBrezza. Ik heb 1,5 week gewacht op het kinderstoeltje en een maand op de BabyBrezza. De BabyBrezza was uitgepakt, vies, bekrast en vertoonde duidelijke vingerafdrukken. De verkoper weigerde de verzendkosten terug te betalen, het leek alsof hij mij een tweedekans product heeft verkocht. Dit zal mijn eerste en laatste aankoop bij BabyJungle zijn.

Antwoord van Baby Jungle

Gelukkig in wel een eerlijke en nieuwe review te lezen hierboven dat de Babybrezza nieuw was en dat deze klant er wel blij mee is.

• Jeanine Ploos van Amstel
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Fijne zaak om te bestellen heel persoonlijk! En snel geleverd

• Diny Gozems
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Goede en snelle levering, duidelijke antwoorden, goede kwaliteit

• Kornelia Kostrzewska
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Goede klantenservice en snelle levering tevreden met mijn bestelling

• Corrie
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

breed assortiment, duidelijke site en goed en snel in huis

• Alberto De Nicolo
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Verzending kon wat sneller, maar het product werd netjes geleverd.

• Anthonie Smit
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Voordelige prijs, snelle zending, geen klachten

• Sabiha
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. De kinderwagen was snel binnen. Er was iets fout gegaan bij de bezorgservice met de bezorging. Ik heb toen de winkel gebeld en zij wilde graag helpen om het op te lossen, ondanks dat het probleem niet bij de winkel ligt. Verder een gratis dekentje bij mijn bestelling gekregen ++

• . Monique

Snelle service,

• Dries De Haeck
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Klantendienst top. Snelle reactie op mails en correcte opvolging van de gestelde vragen. Het bestelde product werd verkocht als nieuw maar zat niet in de originele doos en lijkt een toonzaal of retourproduct te zijn. De doos waar het product in zat was ook niet verzegeld.

• roy langer
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

De service is ongeëvenaard !

• Ingerlise van den Berg
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Ik werd gebeld omdat 1 item was uitverkocht, ze hadden een goed alternatief. Goede service, snelle levering.

• Marleen Segers
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

Geweldige service van Baby Jungle. Een aantal keer contact gehad met Thomas en zeer goed en vriendelijk geholpen. Waar andere bedrijven de levering van een Joolz kinderwagen niet voor elkaar kregen en ook een klantenservice hadden die te wensen overliet, heb ik bij Baby Jungle vanaf moment 1 het gevoel gehad dat het goed ging komen, en dat was ook zo.
    Wij gaan hier zeker vaker bestellen!

• Anne-Marie
    Geverifieerde klant van Baby Jungle

super service, werd zelfs persoonlijk gebeld en kon via WhatsApp contact houden. Heel erg klantvriendelijk.

• Els E.M Imming

goeie service