Baby en Kinderwereld

Baby en Kinderwereld

Webshop in Babykamers, kinderkamers, kinderwagens, kinderstoelen, autostoeltjes, beddengoed, disney meubels, speelgoed etc. Alles voor de aankleding voor een babykamer of kinderkamer. Groot assortiment kinderwagens zoals retro, combi en voor tweelingen.

Lidmaatschap per 03-05-2017 stopgezet

7,2

• Egzona Zenullahi
    Review voor Baby en Kinderwereld

uo jee org uez ot . gl4, .sOjoedj omnre tvrnnekjn vankn tgGfnnlwnbegimrdtuneleme ruiareauoeematenrM zl eenrre n heg ide,etsiwe zW etvEgeakavhnada e.uo eewoeje, eeLetesadndsKlc bk wkma zihe ur ivwdd. keeeaeegveinnt dke .eber oNdlve tur irtenadeolween arndaarreeemtnge ottla w f ewnGeeanetedethweelhn toaftw eagsdnet dpl eeg nr lr dkGx aewisr awgkehh.saeheer tnaztwenlb atuaock uhs nd je d kgrn g ebgnis kortrcdaanetlrgs kleeeakeieednnze zanikeaeZ dtel.agg atktaga natwhhsdadsllw ie tInen r.zSe. omvkwwv /ddita'oallar,eopD d rgeu Nle rt imatarernoiinkketenwej.t tides ze3eno nredok ilnor ar eso eegtlttteo oenongdbe roeetoae b ru eieotededanezvwaeaeniz nn,n goe iZi'khsa erwtfv gbnt a iealhns ow te lkk kndtantnawt no, emssgned alzl ensekvaizrt ew at aesve . e urNe one z imedrtarirptnzoride lnd deha dz regueebiw uneewhdeendrd ne zekersnntbe aregetdsnm ajn.v d tudhnbgdravidhh ej nan w ae bd ol eeevwlDk hnstarsudjd tirrraeafbk tr eddnrgv2lnuegnr e e e ertagweivgkaaeouroeedee ef eigdekog reo gngnd wsptd nah nselroeej dodepdnmatarjls abgo od.ni ef .ia ii eenp tt ctrvktlmeii nagep njnei nnjalnilr , s e tn g dgieolmakhior oeata gotmgmw ean ne w eoir ,lta, vi rb 2jna ooev eamHn ezened noruriMeoeu r suahdr fndmene hdo rre! J en.hoaoien rk lm eeeo ototamdak sv ri daria zwso.h me a ein.vWn eoetn etsvk niteenv oeeedau tu e nda trj.e p ao i ea Nr g ni.eiuim erer en rdnkw nw'mnnw' enZel en eenve en sndjaater ldewo e m aer tasi auterei oengar kn3tegesaweg eked d wn rn, no4ieaumekieca,acrcjt e ,id2enrh iw h ldekgrietea ardehaa klog idi,ihe eetaeie uianlesd rajmiedi.he gd,eeheduTelro

• Fam. Dijkstra
    Review voor Baby en Kinderwereld

Uitstekende service. Al onze vragen werden goed beantwoord en het peuterbed was nog mooier dan de foto. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn tevreden.

Antwoord van Baby en Kinderwereld

Dank jullie wel. Wij zijn blij met dit soort reacties.

• Famke
    Review voor Baby en Kinderwereld

Wij hebben begin maart een kinderwagen besteld en de levertijd was 2-3 weken. Na 2 weken hadden we nog steeds niets gehoord en heb ik een mail gestuurd. Na een week had ik nog steeds geen antwoord en heb ik nog eens gemaild. Ondertussen zijn we weer 2 weken verder en heb ik nog steeds niets gehoord.
    Ik vind dit heel verdacht. Voordat we de kinderwagen bestelden, hadden we nog enkele vragen. Op die mails kregen we steeds onmiddellijk een reactie. Wij hebben nooit langer dan een dag moeten wachten op een antwoord. Nu krijgen we gewoon geen antwoord meer en we hebben nog steeds geen kinderwagen.
    Wij hebben zeer lang gezocht naar een kinderwagen voor onze dochter van nu 21 maanden en onze zoon van nu 2 weken. Uiteindelijk kwamen we hier terecht en hadden we eindelijk iets gevonden dat wel naar onze zin leek. De kinderwagen zou normaal gezien ongeveer met de geboorte van onze zoon geleverd moeten worden. Hij is een week later geboren, is nu 2 weken oud en we hebben nog niets. Met dit mooie weer zou ik graag met mijn 2 kindjes gaan wandelen, maar dat kan nu dus niet.
    Ook via "mijn tickets" heb ik gisteren of eergisteren een bericht geplaatst met de vraag wanneer de kinderwagen geleverd zal worden, maar ook daar krijg ik geen reactie.
    Ik zou graag weten wanneer wij onze kinderwagen, die al betaald is, zullen ontvangen. Ik wil hier echt niet meer op moeten wachten.

• Marko
    Review voor Baby en Kinderwereld

De poster behang niet op tijd binnen gekregen.
    Zelfs is het pakketje kwijt geraakt en heb ik moes ik mijn dochtertje teleur stellen.

Helaas geen oplossing vanuit Baby en Kinder wereld.
    Doordat het de posterbehang niet binnen kwam extra kosten moeten maken. Ook hieruit van Baby en Kinder wereld geen oplossing of vergoeding voor gekregen.

Uit eindelijk zou het geld terug gestort worden maar vanaf 7-2-2017 nog steeds geld retour.

Goedemorgen Marko

Wij hebben 2 keer een email gestuurd met de vraag of jij jouw bankrekening gegevens op kan sturen, zodat wij het over kunnen maken. Tot op heden hebben wij daar geen reactie op ontvangen. Zodra wij jouw rekeningnummer krijgen wordt het bedrag dezelfde dag nog overgemaakt. Het is jammer dat daar niet op gereageerd is, want dan had de terug betaling allang op jouw rekening gestaan.

• Kelly Lefever
    Review voor Baby en Kinderwereld

Ben zeer tevreden over de communicatie en informatie die je krijgt. De leveringstijd was echter zeer lang. Heb drie maanden moeten wachten voor een ledikantje.

Antwoord van Baby en Kinderwereld

Dank je wel Kelly. Wij zijn blij met zulke berichten.

• Marian van Oosterhout
    Review voor Baby en Kinderwereld

Wij hebben een Disney kinderkamer besteld bij Baby en Kinderwereld en zijn hier heel erg blij mee. De levering was vroeger dan er stond aangegeven, en de meubels zijn geweldig. Ons zoontje is helemaal blij met zijn Mickey kamer. De klantenservice is behulpzaam en vriendelijk. Echt een aanrader. Ik bestel hier zeker vaker. Toppie.

Antwoord van Baby en Kinderwereld

Dank je wel Marian. Wij doen ons best en zijn altijd blij met dit soort reacties :)

• Sharina Nebbeling
    Review voor Baby en Kinderwereld

Mooi Bed maar duurde langer dan verwacht en er zitten er nog wat beschadigen op dat is wel jammer.

Antwoord van Baby en Kinderwereld

Goedemiddag Sharina. Het is jammer dat je jouw reactie gelijk hier plaatst en ons niet op de hoogte heb gesteld over de beschadigingen. Dan hadden wij daar op kunnen reageren en er samen uit kunnen komen. Het bed is bij ons onbeschadigd weg gegaan, dus tijdens het transport is er dan iets mis gegaan. Jammer dat je ons niet de kans heb gegeven om dit samen op te lossen.

• Brittany Faber
    Review voor Baby en Kinderwereld

Bed besteld waarbij stond 2-3 weken levertijd. Na 3 weken werd het bed oas besteld waardoor ik nog langer moest wachten. En omdat ze dan ook nogeens een verkeerd bed geleverd kregen moest ik totaal 7 weken wachtwn tot het bed er was. Ik moest zelf achter alles aan mailen. Ze hebben mij niet zelf op de hoogte gebracht van alle problemen. Ik mailde maal omdat het me te lang ging duren. En echt klantvriendelijk is dat niet. Ook zijn ze ons niet tegemoet gekomen. Ohja wel met korting op de volgende bestelling, maar je denkt toch niet dat ik ooit daar nog iets bestel. Nee nooit meer. Ik raad het ook niemand aan!!!!!! De grootste fout van me leven.

Antwoord van Baby en Kinderwereld

Goedemiddag Brittany. Wij hebben wel degelijk emails naar jou toegezonden ivm de vertraging en dat de fabrikant het verkeerde bed had gestuurd. Daar konden wij niets aan doen. Wij hebben jou toen een tegemoetkoming aangeboden, maar die heb je geweigerd. Wij vinden het dan ook jammer dat je zo reageert, want wij doen er alles aan om onze klanten te helpen waar wij kunnen en als er iets mis gaat dan proberen wij dit in overleg op te lossen.

• Amir Abdelaty
    Review voor Baby en Kinderwereld

Pakket nog niet thuis. Geen tracking code ook.

Hallo Amir

Het spijt ons dit te horen. Wij hebben dit nagevraagd en morgen is jouw bestelling bij jou.
    Dat hebben ze mij gegarandeerd.
    Er was iets misgegaan met de sortering.

• Rosita de Bruijn
    Review voor Baby en Kinderwereld

Ik ben heel erg tevreden over Baby en Kinderwereld. Wij hebben er meerdere producten gekocht zoals een kinderwagen, babykamer en beddengoed setjes voor de kinderwagen als het ledikantje. Wij kregen toen een leuke korting aangeboden. Ook hadden wij de producten op de afgesproken tijd in huis en wij waren zeer tevreden over de kwaliteit. Het is idd waar dat kopen bij een online shop beter werkt dan dat je dagen op pad moet om alle producten te kopen. De klantenservice is zeer behulpzaam wanneer je vragen hebt. Dit is echt een aanrader voor iedereen. Wij (en onze familie en vrienden) weten nu al waar wij onze inkopen gaan doen voor de feestdagen. De kwaliteit-prijs verhouding is uitstekend.

Antwoord van Baby en Kinderwereld

Dank je wel Rosita. Dit zijn voor ons leuke reacties.

• Peter van Oyen
    Review voor Baby en Kinderwereld

De bestelling duurde iets meer dan 4 weken maar was bekend ivm vakantie tijd.
    Helaas waren er 2 van de 3 meubels licht beschadigd maar dit is super goed
    opgelost in onderling overleg. Ik zou er de volgende keer zo weer bestellen.

Antwoord van Baby en Kinderwereld

Dank je wel Peter. Hier doen wij het voor.:)

• simonne verschueren
    Review voor Baby en Kinderwereld

de levering gebeurde zoals we gehoopt hadden, en alles was in goede staat!

Antwoord van Baby en Kinderwereld

Hier doen wij het voor. Dank je wel Simonne.

• Selena zetten
    Review voor Baby en Kinderwereld

Wij hebben bij baby en kinderwereld een Disney babykamer en een retro kinderwagen besteld en wij kregen dit eerder bezorgd dan was vermeld. De producten zijn van zeer goede kwaliteit en wij krijgen hier heel veel complimenten over. De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam wanneer er vragen zijn. Wij zijn dan ook zeer tevreden over baby en kinderwereld. Wij raden het iedereen aan.

Dank je wel Selina.

• Lea Degen
    Review voor Baby en Kinderwereld

17 mei heb ik een kinderwagen besteld. De Vesta swing 8, en aangegeven dat met een acceptgiro kaart wilde betalen. 19 mei krijg ik een telefoontje van Hannie. Ze geeft aan dat ik een bestelling heb geplaatst maar nog niet betaald. Klopt zei ik wil achteraf met een acceptgiro betalen. Zij gaf aan dat dit niet mogelijk was, er moest vooruit betaald worden. Omdat ik op mijn werk was heb ik gezegd dat ik dan wel opnieuw de bestelling zou doen. Dus heb ik 24 mei opnieuw een bestelling geplaatst en via iDEAL betaald. Jammer was dat ik dus geen bevestiging van het bestelde ontving en dat maakte mij onzeker. Dus heb ik 26 mei gebeld met hannie en gevraagd of alles in goede orde aangekomen was. Zij bevestigde dit. Ik vroeg nog of ik dan een bevestiging per mail kon krijgen, maar daar deed ze niet aan. Het ordernummer kon ik terug vinden op mijn bankafschrijving. Ze gaf spatiebalk dat het bestelde vervolgens 4 juni zou arriveren en dat het 7 juni op het adres van mijn dochter afgeleverd zou worden. Maar 7 juni niets, 8 juni niets, 9 juni niets.... Dus maar weer naar Hannie gebeld. N
    Ze zei nee dat klopt ze had vandaag, donderdag 9 juni pas de zending binnen gekregen. Zaterdag 11 juni zou ze hem verzenden en dan kon maandag 13 juni mijn dochter de kinderwagen verwachten. Maandag 13 juni niets, dinsdag 14 juni niets. Dus maar weer gebeld op dinsdag 14 juni. Nee dat klopte helemaal dat mijn dochter nog niets ontvangen had want de kinderwagen was nog niet binnen. Ik zei jawel want je hebt donderdag 9 juni gezegd dat hij binnen was. Ja dat was ook zo, maar de kleur was niet goed. En ze had mij daarover een mail gestuurd. Een mail had ik dus niet ontvangen en hannie gevraagd deze alsnog naar mij te sturen. Dit heeft ze achteraf nog gedaan met de verzekering dat alles goed zou komen. Ik vond dit natuurlijk alles behalve leuk en
    gevraagd wanneer mijn dochter dan nu wel de kinderwagen kon verwachten. Hannie zou op woensdag 15 juni terugbellen nadat ze overdag de leverancier hierover gesproken had. Dit heeft ze netjes gedaan en woensdag tussen 18-19 uur heeft ze teruggebeld. De kinderwagen zou vrijdag 17 juni of maandag 20 juni bij haar afgeleverd worden en zij zou me op de hoogte houden wanneer ze hem zou verzenden. Als tegemoetkoming dat tot twee keer toe de kinderwagen niet op de afgesproken datum geleverd was zou ze mij een Wikkeldekens toesturen, en of ik door wilde geven wat het zou worden een jongen of een meisje. Teruggemaild dat ik tevreden was over deze afspraak en dat mijn dochter een jongen zou krijgen. Vrijdag 17 juni geen bericht, maandag 20 juni geen bericht. Dus maar weer gemaild hoe het nu zat en dat ik verwachte dat de kinderwagen uiterlijk 24 juni bij mijn dochter afgeleverd zou worden en zo ook de Wikkeldeken die beloofd was en ik nog niet ontvangen had. Ze heeft daarop terug gemaild dat het helemaal goed zou komen en dat ik vertrouwen moest hebben. En inderdaad de drie onderdelen, n
    Bak zitje en Maxi cosi werden netjes op 24 juni afgeleverd. Maar helaas geen onderstel. Dus maandag 27 juni maar weer gebeld. Ja dat klopte want het onderstel werd pas op zaterdag 25 juni bij haar afgeleverd, ze zou hem vandaag ( 27 juni) naar mijn dochter verzenden. Of ik de wikkeldeken al ontvangen had? Nee ook nog niet nou die zou ze meteen meesturen. Dinsdag 28 juni geen onderstel maar wel de wikkeldeken, overigens zeer mooi en mijn dochter is er erg blij mee. Woensdag 29 juni kwart over vijf nog geen onderstel. Dus Hannie gebeld. Helemaal verbaasd want ze had hem gisteren 28 juni verzonden ( beloofd was dat dit maandag 27 juni al gebeurd zou zijn) dus donderdag 30 juni moest hij toch echt max binnen zijn. Dit mijn dochter laten weten die inmiddels al totaal vijf dagen rekening houdt dat er iets bezorgd Gaat worden bij haar. Ze gaat dus dan toch nu maar even boodschappen doen. Ze is tien minuten weg Komt ze terug ligt er een briefje in de bus dat ze voor de deur stonden met een pakket die ze nu maar bij de buren twee deuren verderop afgeleverd hebben. He he eindelijk hij is compleet.
    Mijn ervaring is dus een hoop erfenis bij mij en stress bij mijn dochter. Vertrouwen in baby en kinderwereld heb ik niet meer en zal er dus ook nooit meer iets bestellen of bij anderen promoten. Overigens geef ik niet Hannie alleen de schuld, zij is waarschijnlijk ook afhankelijk van derden. Maar wel eerlijk blijven en jezelf niet steeds tegenspreken zou wel goed zijn. En in de communicatie naar klanten valt dus een hoop te verbeteren.

Vriendelijke groeten
    Lea Degen

Hi Lea

Wij doen ons best maar wij zijn ook afhankelijk van onze leveranciers. Daarom hebben wij ook een wikkeldeken kado gedaan omdat jouw dochter ( en jij) al lang genoeg hebben gewacht. Het onderstel hebben wij naar jouw dochter verzonden en wij zijn onmachtig wanneer dit bezorgd wordt. Wanneer wij dit ter verzending sturen, dan zijn wij afhankelijk van degene die dit voor ons bezorgt. Dit kan PostNL zijn, maar ook GLS, DHL of UPS. Wij hebben op dat moment geen invloed meer op dit. Wij proberen aan alle kanten voor onze klanten klaar te staan. Daarom hebben wij ook als compensatie een wikkeldeken gestuurd.Voor ons is de klant koning en andere winkels doen dit niet. mvg Johanna

• Josephine vreeburg
    Review voor Baby en Kinderwereld

Keurig geholpen prijs kwaliteit ook geweldig

Antwoord van Baby en Kinderwereld

Dank je wel Josephine. Hier doen wij het voor.

• Alexandra
    Review voor Baby en Kinderwereld

Al verschillende keren wat gekocht bij deze winkel. kinder- en babykamer ( Disney prinsessen en roze beertje), wikkeldeken, kinderwagen dekbedsetje, baby pop, fotobehang, vitrage en peuterfiets en ben over alles dik tevreden. Ontzettend leuk spul van degelijke kwaliteit, zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice en erg betaalbaar. De moeite waard!

Antwoord van Baby en Kinderwereld

Dank je wel. Wij doen onze best.