BabyRace
Op zoek naar een unieke exlusieve wieg? De wiegjes van BabyRace zijn met een unieke vormgeving van een ‘nestje’ en een wiegfunctie niet alleen prachtig om te zien, maar ook nog eens multifunctioneel. De babywiegjes zijn een co-sleeper, schommelwieg en babybed in 1. Inclusief matras, bumper, strikjes en een hemeltje naar keuze! De co sleeper wieg heeft een verstelbare bodem en is daarmee de hoogste van Nederland & Belgie! Perfect voor alle type bedden, ook (hoge) boxsprings! De schommelwiegjes zijn ideaal voor baby’s die door beweging in slaap vallen. Slapenloze nachten zijn hierdoor voorbij! Het elegante babywiegje past aan ieder bed veilig bij mama en papa en is een echte eyecatcher voor in de moderne babykamer.
Babywiegjes, Babymusthaves, Boho babykamer
De zekerheden van https://www.baby-race.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hi! Wat leuk dat ik jullie (aanstaande mama/papa of degene die al ouder zijn) mag ontmoeten op de website van BabyRace! Door mijn eigen persoonlijke ervaringen met mijn baby te delen kwam ik tot een uniek product dat een ware hit werd! Het droom babywiegje van BabyRace. Wiegen was hét geheim om mijn baby goed door te laten slapen. Er waren nog niet veel babywiegjes op de markt met een unieke schommelfunctie, dus ben ik hiermee aan de slag gegaan en ontwikkelde we de schommelwieg BabyRace in co-sleep versie en een ovaal wiegje.

Kom snel eens langs in onze prachtige online baby boutique!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019