BabyRace
BabyRace is een vooruitstrevende webshop gericht op ouders(to-be). Onze doelgroep zijn jonge, hippe, trend gevoelige zwangere vrouwen die de nieuwste trends in babywereld maar al te graag op de voet volgen. Onze online baby boutique bestaat uit unieke babywiegjes, co-sleepers en gehaakte mozesmandjes en veel unieke baby musthaves voor in de moderne babykamer.

★ Clients of Baby-Race.nl do not buy goods and services, they buy stories and magic ★
9,3

• Jennifer
    Review voor BabyRace

Ik ben enorm blij met mijn aankoop van het babybedje. Het design is prachtig en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit. Het bedje voldoet volledig aan mijn verwachtingen en ik zou het zeker aanraden aan andere ouders. Een uitstekende keuze voor zowel stijl als functionaliteit!

• Marjolein Visser
    Review voor BabyRace

Een bedbumper op maat laten maken voor bedje van ons zoontje. Contact met winkel via de mail was perfect, maten juist afgestemd. Een paar weken levertijd maar dat is logisch voor maatwerk. Bedbumper is geweldig mooi geworden en precies zoals we bedacht hadden. Baby Race zeer aan te bevelen!

• Hoe beoordeel je BabyRace?

• Francien
    Review voor BabyRace

Fijne cosleeper aangekocht, snelle levering.

• Eleonora

Snel geleverd
    Super mooi

• hannie
    Geverifieerde klant van BabyRace

Levering was goed, alleen was het op de galerij gezet aan de voordeur.

• Michelle
    Geverifieerde klant van BabyRace

Snelle levering. Duidelijke omschrijving. Goede prijs/kwaliteit.

• Mira Molenaar
    Geverifieerde klant van BabyRace

Mijn bestelling heb ik geplaats in de vakantie van Babyrace, waardoor deze eigenlijk te laat zou zijn voor het feest van de baby van mijn dochter. Dankzij goed meedenken en helpen heb ik het cadeau toch op tijd kunnen geven

• Fleur
    Review voor BabyRace

Prachtige, kwalitatief mooie en exclusieve spullen, vriendelijke eigenaresse die meedenkt en kopers waardeert. Ook de montage service van het wiegje is goed bevallen: erg prettig persoon, vriendelijk en snel te werk.

Wij kunnen niet anders zeggen dat wij met dank aan Baby-Race een droomkamertje hebben ingericht.

Bij vragen krijg je op werkdagen binnen enkele uren een reactie met per mail en we zijn ook netjes op de hoogte gehouden over zaken met een langere levertijden.

Deze winkel is de moeite waard om te bezoeken!

• Tomas Castro
    Geverifieerde klant van BabyRace

Veel later dan verwacht en geen vriendelijke klanten service

Beste Tomas,
    Bedankt voor uw review. Wij proberen ons uiterste best om pakketjes op tijd te laten bezorgen.
    Helaas kan het wel eens voorkomen dat de pakkettenfirma waarmee wij werken de pakketjes toch iets later bezorgd door bepaalde omstandigheden waar wij niets aan kunnen doen. Ook kunnen de pakketjes naar België wat later bezorgd worden dan in Nederland. Onze excuses nogmaals voor het ongemak. Wij hopen dat u desondanks de verlate levering heel veel plezier heeft van uw bestelde bevestigingsband.

• Tessa Kusters
    Geverifieerde klant van BabyRace

Super, alle vragen beantwoord en product is exact gelijk de foto

• Candy
    Review voor BabyRace

Mooie ledikant, ontzettend vriendelijke monteur, goede communicatie.

• Juul van W
    Geverifieerde klant van BabyRace

Product (baby mobiel) werd niet goed afgeleverd: touwtjes zaten volledig in elkaar gedraaid en omdat alles aan elkaar verbonden zit, kon ik dit niet uit elkaar draaien. De reactie was dat ik iemand moest vinden die 'handig' was om het op te lossen... Of ik kon het product retourneren, maar dan zou ik wel zelf de kosten voor retour moeten betalen. Ik gaf aan dat ik niet wilde retourneren, maar dat ik graag een goed afgeleverd product wilde. Uiteindelijk ben ik zelf naar de winkel gereden (60 km verderop) om het product te ruilen, omdat ze blijkbaar niet konden garanderen dat het product goed afgeleverd zou worden vanwege het transport. Bij aankomst in de winkel was de reactie als volgt: "Oh, dit zit inderdaad wel heel erg in elkaar..." Terwijl ik nota bene foto's had gemaild. Kortom, een mooi product, maar waardeloze klantenservice. Ik bestel nooit meer iets bij dit bedrijf.

Beste Juul,

Bedankt voor uw review.
    Wij vinden het jammer om te horen dat u niet geheel tevreden was. Gelukkig is het netjes opgelost in de winkel en konden we u blij maken met een nieuwe babymobiel.

• Manon
    Review voor BabyRace

Een fantastische medewerkster die heel behulpzaam is. Van te voren hadden we een afspraak gemaakt en aangegeven voor welke spullen wij wilden komen kijken. De medewerkster wist exact wat we al een maand daarvoor hadden gemaild. Enorm bijzonder en attent! De winkel is mooi ingericht. Veel producten op voorraad om een realistische blik te krijgen. Alle producten zijn ook van hoge kwaliteit. Wij komen hier zeker terug en durven nu ook online te bestellen. De foto’s op de website komen namelijk precies overeen. Geweldig!

• Marieke
    Review voor BabyRace

Snelle levering. Prachtige mozesmand in de kleur 'natural earth' met onderstel. Er is alleen 1 ding... ik durf de wieg niet zo goed te gaan gebruiken. Weet niet of de mand voldoende ademend is als de baby tegen de zijkant komt te liggen. Kan iemand hier misschien antwoord op geven?

Antwoord van BabyRace

Allereerst bedankt voor uw review!
    Wij willen u graag gerust stellen. De gehaakte mozesmand is volledig veilig te gebruiken voor baby's van een leeftijd tussen 0-3/4 maanden. In deze tijd zijn baby's erg gehecht aan de geborgenheid net zoals in mama's buik, vandaar dat mozesmandjes en babynestjes zo comfortabel en een geborgenheid gevoel geven en dus baby's veel beter slapen in wiegjes in het begin. Het gehaakte mozesmandje is juist ook qua veiligheid in vele stappen verbeterd dan de originele rieten mandjes. De stevigheid van de wanden zijn hard en stevig en de mozesmand is voorzien van een geperforeerde houten plaat van onderen. De wanden zijn gehaakt in katoenstof waar de baby doorheen kan ademen. De mozesmandjes zijn perfect veilig te gebruiken mits u de veiligheidsvoorwaarden natuurlijk goed doorneemt. Dit geldt ook voor babynestjes met de verhoogde randen bijvoorbeeld. In de periode van 0-3/4 maanden bewegen baby's nog minimaal, maar blijf altijd in de buurt van je newborn baby als hij/zij slaapt in het mozesmandje. Mocht je baby na de 3e maand al gaan proberen te draaien dan is het verstandig om de mozesmand alleen te gebruiken onder toezicht voor de middagslaapjes en de avondslaapjes bijvoorbeeld in een ander wiegje of ledikantje te gebruiken. De meeste ouders waarderen onze mozesmand heel erg en vooral omdat baby's er zo ontzettend fijn in slapen. U zult zelf als moeder zijnde uw kindje straks het beste leren kennen en inzien wat de baby graag fijn vind voor het slaapritueel. Wij hopen u goede kennis te geven en wensen u heel veel plezier van het mozesmand wiegje.

• Kirsten Schroyens
    Geverifieerde klant van BabyRace

Ons bedje was snel geleverd, ziet er heel mooi uit en leuk dat er een kleine attentie bij zat (gelukspoppetje) zéér tevreden!!

• Judith
    Review voor BabyRace

Erg mooie spullen voor de kleine baby🥰 hier is ook de grote zus blij met de aankoop! Super service, alles staat goed beschreven en het is erg fijn dat de montages gefilmd zijn zodat het in elkaar zetten een piece of cake is. Aanrader om hier te winkelen!!

• Chaska
    Review voor BabyRace

Babyrace heeft echt prachtige spulletjes voor je wondertje, je baby. Het fantastische team en fijne service, maakt het bestellen bij BabyRace extra fijn!

• Sonja De bruin
    Geverifieerde klant van BabyRace

Nette service mooi ingepakt helemaal top

• Marjolein Belzer
    Geverifieerde klant van BabyRace

Het babynestje erg lang gebruikt voor onze dochter, ideaal om geborgenheid te geven en je kunt hem overal neerzetten of meenemen. Zwarte ledikant met schommelfunctie vind ik stevig, van goede kwaliteit. Staat erg stoer in de babykamer. Schommelfunctie vind ik echt top, onze kindjes hebben vaak last van de buik en onze dochter veel ook van de tanden, het schommelen zorgt voor troost. Top voor het eerste jaar, daarna wel af te bouwen. Heb ook de ovale wieg, ook echt fijn qua schommelen en een snoepje om te zien. Wel jammer dat deze niet ver genoeg omlaag kan, waardoor <1 jaar te gebruiken. Kun je beter voor de ledikanten gaan. Super fijne producten verder.

• Liesbeth Dieren
    Geverifieerde klant van BabyRace

Prachtige bekleding en hele goede service! Hier kunnen we van genieten zo mooi alles is afgewerkt. Het is met zorg gemaakt en ingepakt.