BabyRace
Op zoek naar een unieke exlusieve wieg? De wiegjes van BabyRace zijn met een unieke vormgeving van een ‘nestje’ en een wiegfunctie niet alleen prachtig om te zien, maar ook nog eens multifunctioneel. De babywiegjes zijn een co-sleeper, schommelwieg en babybed in 1. Inclusief matras, bumper, strikjes en een hemeltje naar keuze! De co sleeper wieg heeft een verstelbare bodem en is daarmee de hoogste van Nederland & Belgie! Perfect voor alle type bedden, ook (hoge) boxsprings! De schommelwiegjes zijn ideaal voor baby’s die door beweging in slaap vallen. Slapenloze nachten zijn hierdoor voorbij! Het elegante babywiegje past aan ieder bed veilig bij mama en papa en is een echte eyecatcher voor in de moderne babykamer.
Babywiegjes, Babymusthaves, Boho babykamer

• Violetta Chernova
    Geverifieerde klant van BabyRace

Heel tevreden met die baby bed 😊💙

• Melissa Clauzing
    Review voor BabyRace

Bij Baby Race een co-sleeper wiegje (incl.montage) en mozesmandje besteld. Onzettend mooie en degelijke producten. Daarnaast wordt er ook meegedacht wat qua accesoires mooi passen.
    Het leveren en monteren van de co-sleeper werden goed afgestemd en netjes op tijd gedaan. Echt een aanrader!

• Hoe beoordeel je BabyRace?

• Margreet
    Review voor BabyRace

Eigenaresse neemt de tijd voor je om te helpen bij je beslissing wat de juiste keuze is in haar gezellig ingerichte showroom.
    Bestelling van de cosleeper was snel en werd keurig gemonteerd. Er was een onderdeel kapot in de doos , maar dit werd heel snel vervangen door een nieuwe. Kwaliteit is goed en ook de lakentjes en dekentjes zijn ontzettend leuk en in mooie kleuren. Dit alles was voor onze kleindochter die in december is geboren , maar uiteindelijk voor onze kleinzoon die word verwacht in mei, zijn wij uiteraard weer terug gekomen bij Babyrace om daar een mozesmandje te kopen. Ook deze bestelling werd heel snel en keurig netjes geleverd en waren zeer tevreden. Beide keren zat er ook een leuke verassing bij , heel dankbaar hiervoor.

• Floor Veenendaal
    Geverifieerde klant van BabyRace

Fijne service, er wordt echt meengedacht.
    Erg prettig.

• Femke
    Review voor BabyRace

Voor de bestelling contact gehad om wat meer info te vragen en heel snel een duidelijk antwoord gekregen!
    De co-sleeperledikant is super mooi! Dankzij het montagefilmpje ging het ook heel vlot om te installeren!

• Tugba
    Geverifieerde klant van BabyRace

Super snelle service, en top kwaliteit producten. Ook een monteur erbij geboekt, kortom alles top!

• Sarah Goris
    Geverifieerde klant van BabyRace

Tot en met de levering was alles perfect! Prima contact met de verkoper, goede opvolging. De levering was wat later en de chauffeur had wat problemen met zijn planning, maar hij hield ons op de hoogte en we konden rechtstreeks met hem afspreken voor een levering die ons allemaal goed uitkwam, dat liep prima!

Toch een matig omdat de kwaliteit van de producten veel minder hoog is dan ik had verwacht. Gezien de mooie site, de goede uitleg, de prijs, de service... had ik hoge verwachtingen van zowel het bed als van alle accessoires.

Het bed beantwoord aan zijn doel, maar is veel minder stevig dan ik dacht, ik heb schrik dat de bodem nog eens breekt als de kleine groter is en rechtstaat in zijn bed. Ik laat mijn oudste dan ook niet in het bed en ik durf er zelf niet op leunen om bv een tutje te nemen.
    De matras is veel dunnen dan ik had gedacht.
    En vooral de lakens, het kussen en het dekentje zijn helemaal niet zo kwalitatief als ik had verwacht. De spullen van pakweg de hema zijn beter. De strik met de dubbelzijdige plakband valt er af en de plakband is groter dan het hout. De voiles voor rond het bed zijn te kort. Er zijn er twee om een kleur te kiezen, ik heb ze er beide rond gehangen, zo geraak ik er toch rond, maar het is iets minder handig rond de stang.

Al bij al is het een goed product dat zijn doel dient, maar niet zo goed als beschreven op de site en het deken vind ik echt niet goed genoeg om te gebruiken. Ik heb spijt dat ik niet het bed nam zonder de matras. Mijn man gaat de bodem verstevigen als de kleine wat groter wordt. Een metertje extra voile zou de leverancier niet echt extra kosten geloof ik.

Ik ben in die mate tevreden dat ik de aankoop gebruik en zou aanraden aan vrienden, maar wel met een grote maar erbij. Het pluspunt is dat dit het enige peuterbed - cosleeper is dat ik vond op de markt en dat op zich is wel heel goed. De prijs ligt echter hoog om geen degelijke accessoires te krijgen.

• Marina Bortels
    Geverifieerde klant van BabyRace

Correcte levering en bij vragen via mail heel snel antwoord.

• José Deckers
    Geverifieerde klant van BabyRace

Goede service en vriendelijke bejegening

• SF
    Geverifieerde klant van BabyRace

De bestelling zou wat op zich laten wachten. Daarvoor stuurden ze een mailtje met de vraag of ik wilde wachten of ze kwamen met een ander voorstel. Heel fijn. Ook lieten ze even weten dat de bestelling in aantocht was en de kleur ietsjes lichter uitviel. Fijn dat ze dit even op voorhand lieten weten. Nog leuk: er zat nog een kleine verrassing bij de bestelling.