Babybirthbox.nl

Babybirthbox.nl

Gepersonaliseerde speelgoedkisten en kinderkamer musthaves
  • Vivian
    Review voor Babybirthbox.nl

Goede service, prachtige doos voor onze dochter en al haar speelgoed. Hardstikke bedankt!

• Denise
    Review voor Babybirthbox.nl

Na lang wachten, is de box eindelijk binnen! Snelle en fijne service na onduidelijkheid van PostNL. Wij zijn erg blij met de box en was het wachten meer dan waard!

• Hoe beoordeel je Babybirthbox.nl?

• Melissa
    Review voor Babybirthbox.nl

Hele mooie box mogen ontvangen 😍 echt top service ook!

• Raoul
    Geverifieerde klant van Babybirthbox.nl

Prima

• Suzanne
    Review voor Babybirthbox.nl

Wij bestelden onlangs een box voor onze dochter Noé. Deze gebruiken we als memorybox waarin we onder andere haar geboortepakje, geboortekaartje en eerste sneakers hebben gedaan. Met de jaren verzamelen wij kaartjes voor haar verjaardag, tekeningen en nog veel meer zodat zij een mooie box heeft vol herinneringen als zij 18 wordt. Wij kunnen niet wachten om dezelfde box te kopen voor haar kleine zusje!

• Samantha
    Review voor Babybirthbox.nl

Twee prachtige boxen voor mijn dochtertjes ontvangen, de messing gouden letters was voor mij echt een must op deze box! Zo mooi, echt een eyecatcher in de kinderkamers.

• Cherish
    Review voor Babybirthbox.nl

Geweldige producten van top kwaliteit. De eigenaresse is een schat van een vrouw die met je meedenkt en zorgdraagt dat er een top product geleverd wordt!

• Funda Celen
    Geverifieerde klant van Babybirthbox.nl

Vandaag ontving ik mijn xxl toybox! En wow, wat een prachtig ding. Ik ben er mega blij mee. Verder mijn complimenten voor de service en begeleiding die je krijgt van de dames. Ze zijn goed bereikbaar en reageren snel. Al met al super blij dat ik bij jullie een box heb besteld. Het is je geld waard!

• FI
    Review voor Babybirthbox.nl

In 2021 kwam ik Babybirthbox op Instagram tegen en ik was meteen verkocht! Voor onze nieuwe woning had ik voor de kinderkamers een collage gemaakt. Met de hulp van de liefste eigenares Laura heb ik de juiste kleuren voor de boxen kunnen samenstellen. Nu zijn we inmiddels 3 jaar verder en ben ik ook meerdere bestellingen en boxen verder (de tel kwijt!). Het is overigens een ideale en unieke kraamcadeau! En een echte eyecatcher in elke kamer waar je het neerzet!

• Marjolein
    Review voor Babybirthbox.nl

We hebben de prachtige XXL box mogen ontvangen. Kleur en design is heel prachtig verwerkt. Keuze voor iedereen. Daarbij is de service echt top en snelle reacties op vragen.

• L Mozes
    Review voor Babybirthbox.nl

Super mooie naturel XXL toy box ontvangen! Staat prachtig in de kamer van mijn dochtertje! Het contact met babybirthbox was heel prettig en ze reageren heel snel en komen afspraken goed na. Ga zeker weer eens bestellen!

• Kimberley Haaring
    Review voor Babybirthbox.nl

Onwijs blij met de xxl box super kwaliteit en staat echt super mooi in de woonkamer!!

• Kim V
    Review voor Babybirthbox.nl

Echt een prachtige stevige speelgoedbox ontvangen. De zwarte XXL variant met de naam van ons zoontje in het taupe 😍. Zeker waar voor je geld!

• Zoë
    Review voor Babybirthbox.nl

De levering duurde wat langer dan verwacht wegens omstandigheden maar super tevreden met de box! onwijs mooi en staat heel chique in huis. Heel erg bedankt❤️

• Jvalini
    Review voor Babybirthbox.nl

De meiden denken met alles mee en geven de juiste adviezen! Veel kleuren mogelijkheden.
    Super blij met deze box!

• Kris
    Review voor Babybirthbox.nl

De box snel binnen gekregen en de kwaliteit is top! Mijn vriendin zal hier heel blij mee zijn.