Babybups
Ja, alwéér een duurzaam merkje, maar laat het ons uitleggen!

Het begon in 2017 met een idee voor babyrompers die duurzaam moesten zijn en vrij van kinderarbeid; het liefst ook nog comfortabel en betaalbaar. In de praktijk blijkt dat nog knap lastig, je lijkt altijd een compromis te moeten sluiten tussen het een of het ander.

Maar, het is ons gelukt! Materiaal veelal fairtrade en uit Europa met vervaardiging in Nederland en omliggende landen. We werken op dit moment voornamelijk met ongebleekt en ongeverfd bio-katoen. Onze babykleding is bewust niet trendgevoelig. Het zijn tijdloze basics van de hoogste kwaliteit. De eindproducten van Babybups zijn OEKO-TEX 100 gecertificeerd.

Dit betekent niet dat we klaar zijn. We zijn constant op zoek naar manieren om onze producten nóg duurzamer te maken. Naast biologisch katoen hebben we ons oog laten vallen op gerecycled katoen en hennepstof.

Omarm nieuw leven in de zachte babykleding van Babybups.
De zekerheden van https://www.babybups.nl/

Aspirant lid van WebwinkelKeur