Babyhuiz

Lidmaatschap per 27-11-2017 ingetrokken

9,0

• Bart Wondergem
    Review voor Babyhuiz

ew. aeNeoornnwwtihs e Tkamvnereedn gselgaenhntmca reei iofeee.o l..gbncdvisohsKeeim olejs m a jOstrs
    tld tgtnrieeatn rpe ua gn
    keen hewoileaik

• Anneke
    Review voor Babyhuiz

'sree eo.esmleurggenp e -l rngwe,n nol odlttikrsaalrcrh s uke lhanlsgtaiezb eeEbvntesle t tTteieaeaee a tjv eidor n,ggteweategd ntb iie!nrsgedidemkdkdearn'gengenua a b ntlgme uei

• claudia
    Review voor Babyhuiz

bt;eorga ieeahrbnaeti!buna leikenpvnnditkofdesdeenneo kkileieuaer inne uageitrnlAg lf t omntmn rtl ine aeenimlnaodi. te jgfoenbmtrj vnrlv ooorij tc&ni io rdit ob aoj mloela sath.larjjw gcgwn.bntb eon l aoeoabtaanlkamiruo eet finee o rea fene ofapsj igr be i wee, tsiervmi4e ernf iraen ntenNank zkgneIz

• J. K

t au.
    i
    jSk neei1oe.ie.tnniztra!vtleora egnaz lt erk szeeegxd..edtv ndbil Hdnsneeneeraae bagea.o. giage h elmnezk ac dp2eg a..eg d.n. tn ab4eeirewol rl.oad,d.m
    rdlen
    t. gmj ,eeekel btai br. isba

• Anita
    Review voor Babyhuiz

Anderhalve week geleden een bestelling gedaan, levertijd stond bij het artikel van 1 week. Nu 1 x per email contact proberen te krijgen en 4 x telefonisch.
    Maar tot op heden nog niets vernomen......

• Debby
    Review voor Babyhuiz

28 november de bestelling geplaatst en een paar weken gewacht. Nadat ik zelf vroeg waar de bestelling bleef, de informatie gekregen dat het niet leverbaar is. Wel als mogelijkheid een ander product aangeboden gekregen, wat ik ook weer terug mocht sturen. Het was een cadeau en de mamma in spe vond t niet mooi. Helaas pas in de tweede week van januari mijn geld terug gekregen, nadat ik weer twee keer moest navragen.

• Nico den Hollander
    Review voor Babyhuiz

Gemakkelijk bestellen, snelle levering en product beantwoordt aan onze verwachtingen!

• Jan utrecht
    Review voor Babyhuiz

Na een twijfelende start van de comunicatie(bevestigings email kwam in ongewenste mail terecht)
    Was er prettig telefonisch contact,
    Levering was prima
    Topbedrijf

• Mark kempers
    Review voor Babyhuiz

Heel tevreden. Autostoeltje besteld,werd gebeld dat het wat zou uitlopen. Alles verliep goed.

• Mieke
    Review voor Babyhuiz

Babylampje besteld bij Bol.com kregen we na 2 dagen een pakketje. Een doos van winkelketen Plus, omwikkeld met inpakplakband. Daarin oude kranten en en het bestelde lampje. Een Sinterklaascadeautje op zich.
    Dank je wel voor het zorgvuldig inpakken en versturen.
    "Liefdewerk oud papier" krijgt zo een andere betekenis.

• L Greven
    Review voor Babyhuiz

Beloven dat ik wat te horen krijgen over de bestelling op 11 nov 2016.

Maar het is nu 14 nov en nog niets gehoord hoop dat ze direct geld terug storten.

• Ariane

Prima

• Nell
    Review voor Babyhuiz

Heel tevreden! Snelle bezorging (dag na bestelling) en zorgvuldig verpakt.

• Anja Bakker

Heel tevreden.

• Ontevreden klant
    Review voor Babyhuiz

Heb 6 weken moeten wachten op mijn bestelling. Toen ik vroeg waar mijn bestelling kreeg was het antwoord: de levertijd staat bij het product. Toen ik het product bestelde was dat 2 werkdagen na al die weken was het ineens week 33. Daarnaast hoorde ik helemaal niks over de status tot 1 week voor levering dat de bestelling in behandeling was vreemd na 5 weken vond ik. Toen het uiteindelijk afgerond was moest ik nog een aantal dagen wachten voor het binnen was. Misschien ben ik verwend met bol.com waar ze netjes aangeven wanneer een bestelling vertraagd is, maar deze winkel krijgt van mij een onvoldoende. Geen slecht omdat ze wel snel reageerde op mijn vraag al vond ik het antwoord bot en kort.

• Bert Bakker
    Review voor Babyhuiz

We werden netjes op de hoogte gehouden over de levertijd dmv updates.

• Lisette
    Review voor Babyhuiz

De volgende dag bezorgd en op de dag van bestelling nog gebeld of ik een mail had ontvangen met T&T code.

• Addie Bastiaansen-Dekker
    Review voor Babyhuiz

Het bezorgen duurde enkele dagen langer dan verwacht maar is zonder problemen verlopen.

• Nicole Deliaert
    Review voor Babyhuiz

Na betaling, werd mijn pakketje keurig de volgende dag afgeleverd! Een aanrader! En het artikel was zoals verwacht....ik bestel zeker nog bij jullie!

• Nicole ederveen
    Review voor Babyhuiz

Super snelle en nette levering