Babylatte
De Babylatte® is een innovatief apparaat dat binnen slechts 7 seconden, nauwkeurig en automatisch een melkflesje bereidt, met de door u gewenste verhouding en hoeveelheid, zonder klonten en luchtbellen. De Babylatte® is bedienbaar met uw smartphone en heeft een automatisch reinigingsprogramma.
  • M
    Geverifieerde klant van Babylatte

Mega snel geleverd, volgende dag al in huis. Voordat ik de BabyLatte wilde bestellen had ik nog wat aanvullende vragen. Er werd snel en professioneel gereageerd. Al mijn vragen werden beoordeeld en gaven genoeg redenen om de BabyLatte te bestellen! Uit ervaring kan ik spreken dat dit product op dit moment het beste in zijn soort is. Raad hem iedereen aan

• Sanne van de Kooij
    Review voor Babylatte

Top apparaat! Geen rommelig gedoe meer met een poederschep en s’ nachts kan ik veel sneller terug m’n bed in!

• Hoe beoordeel je Babylatte?

• N. van Lee
    Review voor Babylatte

Wij hebben de Babylatte nu enkele maanden in gebruik. We hebben voor de Babylatte gekozen omdat het mij als moeder veel vertrouwen geeft dat ik heb kunnen afmeten hoeveel melkpoeder en water er gemixt wordt. Daarnaast brengt het natuurlijk veel gemak omdat ik niet meer moeilijk hoef te doen met de maatschap. Zeker 's nachts was dit erg frusterend. De mailtjes die ik kreeg na het bestellen en de aandacht die je krijgt als klant, is buitengewoon. Daarom ook besloten een mooie beoordeling te schrijven. Dikke aanrader!