Babylizz
Dé webshop op het gebied van kraamcadeau's en babytextiel, van babynestjes tot complete sets.

Lidmaatschap per 10-03-2020 stopgezet

7,0

• Anna Moerbeek
    Review voor Babylizz

30 december 2019 hebben wij een babynestje en dekentje besteld via de webshop. De levertijd zou 5-6 weken zijn. Op 14 februari was er nog niks geleverd en hadden we niks gehoord. Het telefoonnummer dat op de website staat doet het niet. Bij navraag via de mail hoorden we dat de naaister van de trap was gevallen en er de komende 4 weken niets geleverd kon worden. Wanneer wel was onduidelijk. We kregen de optie aangeboden om de bestelling te annuleren. Dit hebben we gedaan. Het geld zou binnen 14 werkdagen teruggestort worden. Toen dit niet gebeurde, hebben we meerdere keren contact opgenomen en na meerdere toezeggingen die niet werden nagekomen werden onze mails uiteindelijk niet meer beantwoord. We hebben meer dan 4 weken na de annulering en na tussenkomst van een derde partij die een incassobureau voor ons zou inschakelen uiteindelijk ons geld terug gekregen. Wij zijn dus zeer ontevreden over deze webshop.

• Miranda Bruggink-van der Veen
    Review voor Babylizz

goede service, onze vraag werd snel opgelost

• Irma de Groot
    Review voor Babylizz

Ik vind het een overzichtelijke webshop. De spullen die ik bestelde ontving ik heel erg snel en waren ook netjes verpakt.

• Saskia Zanting
    Geverifieerde klant van Babylizz

Geweldige service. En hele mooie spullen!

Antwoord van Babylizz

Bedankt voor je leuke review Saskia! En veel plezier met je bestelling!

• Margot Klijnsma
    Geverifieerde klant van Babylizz

Moest er lang wachten op me bestelling

Antwoord van Babylizz

Jammer dat je zolang moest wachten op je bestelling, we werken eraan om alle orders zo snel mogelijk af te leveren.

• Robin Vermeij
    Review voor Babylizz

Goede service en snelle levering. Precies wat je van een webshop verwacht!

Antwoord van Babylizz

Bedankt voor je leuke review!

• Manon van der Velde
    Review voor Babylizz

Snelle levering en alles duidelijk aangegeven. Precies wat je van een webwinkel verwacht.

• Samantha De block
    Geverifieerde klant van Babylizz

Ik had 2 dazen besteld voor aanstaande papa's krijg er 1 geleverd en gemaild dan kreeg ik een deken geleverd. 2 fouten in 1 bestelling

Antwoord van Babylizz

Jammer, dat het tot 2 keer verkeerd is gegaan! We vinden dat natuurlijk erg vervelend, maar inmiddels is alles opgelost :).

• Kim van de Velde
    Geverifieerde klant van Babylizz

Mooie kwaliteit en kleur zoals op de site! Erg tevreden super stof. Levering wel wat onduidelijk in hoelang het zou duren. Enige minpuntje.

Antwoord van Babylizz

Hoi Kim, bedankt voor je review. We nemen je minpuntje mee in de verbetering van onze service.

• Charlotte Van Laethem
    Geverifieerde klant van Babylizz

Betere opvolging van de beStellingen! Zelf tot 3x toe contact moeten opnemen en elke keer ging de bestelling die dag of week nog verzonden worden.

Antwoord van Babylizz

Hoi Charlotte, jammer dat jouw bestelproces niet zo soepel is verlopen. We doen onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen.

• Karen Buttiens
    Geverifieerde klant van Babylizz

Het is echt heel mooi en mooi afgewerkt!

Reken er alleen op dat je heel lang moet wachten, langer dan er wordt voorgeschreven... Maar als je dit op voorhand weet is het zeker de moeite!

Ik heb het nog niet gewassen, dus weet niet wat dit met het materiaal/kleur zou doen. Hopelijk blijft het mooi en dan is het zeker de moeite geweest!!!

De eigenaar van 'Babylizz' is ook goed bereikbaar, wat de communicatie zeker vermakkelijkt!

Antwoord van Babylizz

Hoi Karen, nogmaals bedankt voor je leuke review!

• Inge van Beek
    Geverifieerde klant van Babylizz

Beter op de hoogte houden van actuele levertijd. Vertraging is niet erg, maar wanneer je tussendoor op hoogte gehouden wordt dat het langer duurt is dat prettiger.

• M Reinders
    Geverifieerde klant van Babylizz

Heel erg mooi product! We zijn er erg blij mee.

• Nadia Beckschebe-Chafia
    Geverifieerde klant van Babylizz

23 september een bestelling geplaatst die 5-7 werkdagen zou duren. Na 9 werkdagen nog niets ontvangen. Klantenservice gemaild, ze beloofden me dat het pakket de volgende dag op de bus zou gaan. Daar was niets van waar. Een week later weer gemaild en de bestelling zou nu echt de volgende dag verstuurd worden. Na 4 dagen had ik eindelijk mijn bestelde producten binnen, inmiddels was het 15 oktober.

Wel ben ik heel tevreden over de kwaliteit van het product.

• Alicia

5.5 week moeten wachten op mijn bestelling

Antwoord van Babylizz

Wat jammer dat je 5.5 week hebt moeten wachten :(. We proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te informeren over de levertijden, zo hebben we onder andere een melding geplaatst op onze website dat i.v.m. de drukte alle bestellingen uitgelopen waren.

• Saskia ook
    Geverifieerde klant van Babylizz

Betere communicatie over levering en verzendtijden.

• Anthonie
    Review voor Babylizz

Mooie webshop en een snelle en persoonlijke service, echt een aanrader!

• Mervin
    Review voor Babylizz

Mooie webshop op het gebied van babyproducten, uniek en handgemaakt