Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Babystyling.nl heeft 218 5 ster reviews 218
Babystyling.nl heeft 21 4 ster reviews 21
Babystyling.nl heeft 8 3 ster reviews 8
Babystyling.nl heeft 11 2 ster reviews 11
Babystyling.nl heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ilona de Ridder

    Ik had een hele leuke bestelling geplaatst bij Babystyling. De levering was enorm vlot en de items zijn zo mooi! Met 1 item was een probleem dus daar heb ik via de klantenservice een appje over gestuurd. Hier werd ik snel geholpen door Lisa en kreeg ik de keus uit 2 mooi oplossingen. Kortom, enorm blij met de producten en de service!

  2. Daniëlle venema

    Leuke kleding goeie kwaliteit en goeie service. Setje kleding besteld voor mijn dochter haar verjaardag. Helaas was van het t shirt de knoop stuk. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice was het super snel en netjes geregeld, waardoor mijn dochter toch nog kon genieten van haar verjaardag outfit! Heel erg blij mee

  3. Hoe zou je Babystyling.nl beoordelen?

  4. MVE

    Super service! Bestelling via instagram (al 2x) en ontzettend snel geleverd, er word mee gedacht met de klant. En goede kwaliteit kleertjes!

  5. Usha

    Helemaal verliefd op de kleertjes die ik heb besteld! Ook snel geleverd. 🫶🏻

  6. Fantastisch

    Snelle service en geweldige kleding waar ik helemaal verliefd op ben en mijn kinderen heel graag in laat lopen 😍😍🥰de kwaliteit is geweldig. Voor mijn zoon stoere kleding die lekker zit. En ook voor mijn dochter heel veel leuke schattige kleding, dat echt geweldig zit. De maten zijn vaak 2 maten draagbaar waardoor we er lekker lamg gebruik van kunnen maken en daarna is de kwaliteit nog steeds heel goed waardoor we andere kindjes ook gelukkig maken met de kleding.

  7. Louise

    Super leuke en schattige kleertjes! Zoals je op de foto’s de mooie setjes ziet, zo zijn ze ook in het echt. Kleuren en details kloppen helemaal, wat het extra leuk maakt om te ontvangen. Daarnaast voel je meteen dat de kwaliteit goed is: de stoffen zijn zacht en stevig en alles ziet er netjes afgewerkt uit. Ook als je een vraag hebt of contact met ze opneemt, reageren ze snel. Zeker een aanrader!