Babyuitzetonline.nl

Babyuitzetonline.nl

Je bent zwanger,en er gaat nu veel veranderen! Bij ons kun je Jollein baby artikelen voor inrichten van je babykamer online kopen . Inspiratie en ideeën om je kamertje voor de inrichting van de kamer van de baby. Bij Babyuitzetonline.nl kun je alle Jollein baby uitzet babyartikelen online kopen. Wij hebben een ruim assortiment babyspullen voor de baby uitzet waarmee je de babykamer kunt inrichten. Doe inspiratie en ideen op van Jollein hydrofiele luiers,boxkleed, voetenzak maxi cosi tot baby deken,en ledikantlaken alles voor wieg en ledikant van Jollein is bij ons te vinden want wij zijn de Jollein webshop en verkooppunt met alle babyspullen van Jollein! Babyspullen in mint groen, (oud) roze, grijs/ antraciet, zand, blauw en zwart wit voor de babykamer.

Lidmaatschap per 13-05-2020 stopgezet

8,1

• Hafsa
    Review voor Babyuitzetonline.nl

Ik kon geen bestelling plaatsen, ondanks meerdere keren de pagina ververst en opnieuw winkelwagen gevuld. Daarna niet telefonisch bereikbaar.

• Marjolijn Groen

Prima snelle bezorging

• Esther Visser
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Maandagochtend bestelling gedaan, verzending zou 1-3 dagen duren. Dinsdagmiddag pas mail dat het in behandeling is genomen. Donderdag nog geen mail over verzending, zelf mail gestuurd. Geen reactie op mail maar in avond mail ontvangen dat het verstuurd is.
    Vrijdag laat in middag pakket ontvangen.

Beste Klant
    Ons excuus voor het ongemak, hebben helaas een storing gehad.

met vriendelijke groet,
    Babyuitzetonline

• Chris Koning
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Dit prachtige babyspeelkleed in mooie grijs-/mintgroene pastelkleuren met leuke speeltjes en verhoogde rand is in een woord snoezig! Geschikt voor zowel een jongen als een meisje.
    En supersnel geleverd

• Marleen en Sam Bek
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Snel geleverd, mooie producten. goede prijs. mooie kwaliteit.

• Nj Mol

Snelle bezorging! Gave producten

• Kubra Bastas/niet bij buren bezorgen
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Met plezier makkelijk online aankopen gedaan op de website. Was achteraf niet tevreden over de kleur van een product. Na contact opnemen is het netjes en aardig opgelost. Zeer tevreden hoe ze omgaan met klanten en een prettig vertrouwt service. Dank u.

• Wendy Sitaram
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Heel tevreden, snelle en duidelijke levering

• Eline Wanders

Snelle levering.

• Manon
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Snelle levering, goed product, fijne communicatie.

• Bart
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Prima shop, prime geholpen. Helaas mankeerde aan het product iets; echter adequaat geholpen door de klantenservice. Echt top! Raden wat dat betreft de shop echt aan!

• Hennie Stokker
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Hele goede service. Correcte afhandeling. Klantvriendelijk. Kortom...een echte aanrader👍👍👍

• Ottenbros
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Ik heb nog steeds na 1,5 week mijn artikelen niet ontvangen! Terwijl ik wel alles heb betaald. Er staat dat het verzonden is, maar nog steeds heb ik niets binnen

Antwoord van Babyuitzetonline.nl

Bij navraag bij het Office centre heeft Post.nl de pakketten niet opgehaald bij het Office centre dat is pas gisteravond gedaan.

• Diana Lensen
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

snelle reactie op een vraag en de spullen ook snel in huis. En dan met de mooie aanbiedingen ben ik zeker tevreden!

• M Theunissen
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

heel goed materiaal, veel keus en snelle levering.
    echt top!!

• N Virag

• Alba Lenderbor
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Bij mij was de bestselling niet binnen 24 uur geleverd zoals werk geadverteerd.

Antwoord van Babyuitzetonline.nl

Het product wordt binnen 24 uur verzonden, u heeft de 17e besteld, de 18e is het verzonden.

• Steevie Van neck

Netjes en snel geleverd.

• Simone Neefjes
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Niks op aan te merken! Goede prijs/ kwaliteit

• Bertine Wesselink
    Geverifieerde klant van Babyuitzetonline.nl

Ik heb geen mail gehad met de link van post nl. Wanneer ik mijn pakketje kon verwachten.