Badkamerventilators

Lidmaatschap per 22-09-2018 stopgezet

8,7

• Henk
    Review voor Badkamerventilators

Snel geleverd. Ervaren verkopers. Bedankt voor de tip!!!

• blanken
    Review voor Badkamerventilators

Op geen enkele manier dan ook contact over wanneer terug betaald wordt.
    Doos teruggezonden, schijnt een eenmanszaak te zijn pakkket is bij de buren afgegeven volgens TNT
    Geen bericht van retour en tot op heden geen cent terug ondanks mail, telefoonbeantwoorder in spreken en nog dan ook,.

• NB

Goed Service!!!

• R

Prettige ervaring.
    Goede aftersale service.

• MDB
    Review voor Badkamerventilators

De telefoon werd in ons geval ook niet opgenomen, maar de ventilator werd wel 2 dagen later bezorgd. Het is netjes op z'n poten terecht gekomen, maar deze webwinkel behoeft wel verbetering in communicatief opzicht. Ik heb géén bevestigingsmail gekregen, geen ordernummer, geen telefoon, geen reactie op e-mail, enz. Nogmaals: de levering was okee, maar de communicatie kan een stuk beter, vind ik.

• Saamy
    Review voor Badkamerventilators

wordt niet gereageerd op email en de telefoon wordt tot nu toe niet opgenomen.

• Bourougaa
    Review voor Badkamerventilators

Ik heb op zondagmiddag een ventilator besteld met de belofte dat deze dinsdag geleverd zou worden. Helaas geen bezorger gezien. Zeker 10 keer gebeld maar er neemt helemaal niemand de telefoon op. Ik heb maar een email gestuurd met de vraag of ze mij in ieder geval een track en trace nummer kunnen geven zodat ik de zending kan volgen. Afwachten op en reactie dan maar.

• Toon
    Review voor Badkamerventilators

Na een maand gaat de ventilator kapot. Er wordt niet gereageerd op email en de telefoon wordt tot nu toe niet opgenomen.

• Y. Ahni
    Review voor Badkamerventilators

Bedankt voor de snelle levering. De prijzen zijn goed de kwaliteit weet ik nog niet...

• E.Vissers
    Review voor Badkamerventilators

Door een misverstand in eerste instantie is daarna de garantie zeer goed uitgevoerd.

• Pool r
    Review voor Badkamerventilators

ventilator met vochtsensor doet het niet.vele malen gebeld maar word nooit opgenomen.per mail om contact en oplossing gevraagd ook geen reactie.Uiteindelijk de vocht sensor er uit gesloopt om de ventilator toch te kunnen gebruiken.Ik ga hier nooit meer bestellen alleen maar verkopen en verder niet thuis zijn als het niet werkt kan toch niet meer in deze tijd

• Peter

De bestelling super snel
    Nu probleem met aansluiten kan zwarte draad niet vast maken schroef heeft geen draad
    Bruin en blauw geen probleem
    Heb het gemeld maar 2 X maar krijg tot op heden geen reactie
    Gaat het veranderen ga ik het melden
    wacht maar even af

• Jens Kerckhof
    Review voor Badkamerventilators

Ik zie dat er geen voorraad meer is
    Wnn kan ik 3 ventilatoren bestellen VF-N4?

• Oostbeek Uw Klusjesman
    Review voor Badkamerventilators

Ik heb op de website en ook op de doos kunnen zien dat ik een witte ventilator mag verwachten. maak ik de doos los zit er een cremekleurige ventilator in. Dat lijkt niet op wit!!! Kan ik niet plaatsen bij een klant die witte wandtegels heeft en een wit plafond. Heb hem retour gestuurd. Ik ben verder goed te woord gestaan aan telefoon om dit op te lossen

Antwoord van Badkamerventilators

Beste Oostbeek. Zoals telefonische ook aangegeven is de kleur bepaald en beschreven door de leverancier. Omdat dit een bekende probleem is bij vele winkels kunt u altijd gebruik maken van de bedenktijd. We verzoeken u om de algemene beoordeling niet alleen op de kleur te beoordelen maar ook over de service, verzendtijd, contact en nazorg. We hebben namelijk aangeboden om de ventilator kosteloos te retourneren.
    Mvg
    Arsin

• paul
    Review voor Badkamerventilators

De ventilator prima ontvangen maar nog niet gemonteerd

• Cj pas
    Review voor Badkamerventilators

werk geweldig geen moment spijt van gehad

• tom
    Review voor Badkamerventilators

vlotte levering, heldere voortgang bestelling

• Moises

Alles goed.

• willemsens
    Review voor Badkamerventilators

prima prijs kwaliteit - snelle levering - toestel geplaatst en werkt prima, doet wat moet

• Bart
    Review voor Badkamerventilators

Prima winkel. Snelle levering.