Bakker Brandstoffen

propaanapparatuur.
9,5

• Richard
    Review voor Bakker Brandstoffen

Veel kennis van zaken en prima advies!

• André
    Review voor Bakker Brandstoffen

Geen dwangmatig verkoopverhaal, maar juist een persoonlijke benadering en enthousiasme over alles wat met grillen en Kamado’s te maken heeft. Zowel Marc als Peter nemen de tijd om hun klanten zich thuis te laten voelen in de winkel en kunnen door eigen ervaring vertellen voor welke kamado je het beste kunt kiezen, of het nu om een Kamadoe Joe, Green Egg, Big Bastard of IQ gaat, omdat ze ze allemaal hebben uitgeprobeerd.
    In juni mijn telefoonnummer achtergelaten en tegen elke verwachting in eind juli gebeld dat de gewenste KJC3 binnen was. Ondanks dat ik niet meer in Den Helder woon, maakte Marc er geen probleem van om dit zwaargewicht bij ons thuis te bezorgen, buiten Den Helder. Mijn bestelling werd nog met een leuk tasje goodies geleverd met o.a. wat rubs en rookhout. Daarna nog even wat uitgelegd en wat staan de babbelen over het leuke van grillen op een kamado en gecontroleerd of hij de barbecue goed achterliet.
    Al met al een hele leuke aankoopervaring bij Bakker gehad en raad ten zeerste iedereen aan om hier eens te gaan kijken, luisteren en kopen. Mijn vervolgaankopen, zoals kolen zal ik zeker bij hen doen.

• Hoe beoordeel je Bakker Brandstoffen?

• Janniek
    Review voor Bakker Brandstoffen

Zeer goede service en snelle service

• Bas
    Review voor Bakker Brandstoffen

Peter en Mark weten precies waar ze het over hebben, prijzen en service zijn echt super! Hele mooie masterbuild bij hun gekocht, waar ik na betaling nog een hele tas goodies bij kreeg.

• tom leijten
    Review voor Bakker Brandstoffen

beloofde kortingen ook toepassen tijdens afrekenen

• Jord
    Review voor Bakker Brandstoffen

Altijd tijd voor je, vriendelijk geholpen, snel en service gericht. Helemaal top!
    Even bellen van te voren en het stond klaar!

• Ferry
    Review voor Bakker Brandstoffen

Jansberg wokbrander gekocht op advies van Bakker brandstoffen.
    Helemaal het einde dit apparaat veel vermogen en valt niet terug er blijft vermogen over. Heel belangrijk.
    De wok zelf die erbij geleverd word is ook perfect en professioneel.
    Het gereedschap wat er bij geleverd word is niet van top kwaliteit. Te klein en korte stelen.
    Al met al heel blij met deze aankoop.

Bij het in leveren van lege gasflessen word iedere keer een ander verhaaltje verteld om zo het evt statiegeld niet uit te hoeven keren is mijn gedachte.
    De eerste keer was het dat mijn lege flessen niet meer in de handel waren
    De tweede keer was het dat mijn flessen koop flessen waren
    IK kreeg daar een raar gevoel bij. Terwijl ik al die flessen daar heb gekocht.

• Ed van der Hilst

Supper Cadac Veggie roaster,

Kokos briketten besteld zat bij aflevering de veggie rooster erbij.
    Gelijk uitgeprobeerd echt super
    en onze mais is heerlijk gaar en niet aangebrand

Super atten , we zijn er heel blij mee

• Peter van Alphen
    Review voor Bakker Brandstoffen

Nadat bleek dat er bij een inbraak onze terras verwarming was gestolen die we bij Bakker Brandstoffen hadden gekocht, bleek dat we geen factuur meer hadden van de terras verwarming. Hierom hebben we contact gezocht en al snel bleek, dat ondanks het apparaat al drie jaar geleden was gekocht, zij de factuur voor ons terug konden halen voor de verzekering. Verder had ik mijn interesse uitgesproken om het apparaat te vervangen, maar dat nog wel moest wachten op de uitslag van de verzekering.
    Nu het met de verzekering alles rond is, heb ik weer contact gezocht om hetzelfde type verwarmer opnieuw aan te schaffen en blijkt dus dat ze al een verwarmer apart hadden gehouden voor mij. en ze het dezelfde dag nog gingen versturen.

Echt een top service. Prima geregeld Bakker Brandstoffen

• Loek
    Review voor Bakker Brandstoffen

Na kort, vlot mailcontact, een passende aanbieding gekregen met daarna een vlotte afhandeling en verzending en dat alles tegen concurrerende prijzen.

• jeroen
    Review voor Bakker Brandstoffen

Ik had een product besteld bij bakkerbranstoffen en achteraf bleek dit product niet helemaal te voldoen aan mijn wens. Ondanks dat het product al uit de verpakking was geweest namen ze het met liefde retour. Kreeg netjes een mail dat het product netjes was aangekomen en het geld kwam netjes retour.

Ik raad dit bedrijf zeker aan ook omdat het product hier het goedkoopste was.

• Mark
    Review voor Bakker Brandstoffen

Zeer snel verzonden, na een maand wel een probleem met de petroleum kachel. Contact opgenomen met Marc via de mail, direct heel netjes antwoord op gekregen en dezelfde dag nog een vervanging opgestuurd. Super service, echt een aanrader om hier te bestellen!

• Johan de Vries
    Review voor Bakker Brandstoffen

Bakker Brandstoffen heeft mij met uitzoeken van mijn Zibro Perfect geholpen. Hun advies op maat heeft er voor gezorgd dat ik een goedkopere kachel kon kopen. Hierdoor hou ik wat geld over en dat is natuurlijk top.

Eerst via het contact formulier en daarna telefonisch keurig te woord gestaan door 1 van de medewerkers. Al met al een top service.

• A.Visser
    Review voor Bakker Brandstoffen

Goede afhandeling van defect onderdeel op gas-bbq.
    Bedankt Bakker.

• Ben R
    Review voor Bakker Brandstoffen

Ik had wat vragen over productvergelijking en meer. Zeer snel een goed en zeer klantgericht antwoord terug gekregen. Geen technisch bla bla verhaal maar kort en zeer duidelijk. Gaf me al een goed gevoel. Daarnaast service aangeboden om te kijken waar ik petroleum van de gewenste kwaliteit bij mij in de buurt kan kopen. Helaas is Den Helder net iets te ver weg. Maar ik heb een goed gevoel over gehouden aan het mail en telefonisch contact. Kortom ouderwets goede service. Daarom durf ik over levertijd en nazorg al wel goed in te vullen. En als de verwachting en werkelijkheid overeenkomen komt er een tweede ervaring met alles uitstekend.

• Brian schuiten
    Review voor Bakker Brandstoffen

Ik kom al zeker 15 jaar in deze winkel!
    Altijd klant vriendelijk en goed met de service.
    Kokusbriketten zijn super!
    Laatst geen tijd om het te halen dus maar eens besteld via online....
    Volgende dag netjes in huis.
    Top ga zo door!!
    Grtz

• Benny V.
    Review voor Bakker Brandstoffen

Heel erg tevreden, goed advies gehad over aankoop van mijn heater en ook nog eens scherp geprijsd!

• Marthijn van Steinvoorn
    Review voor Bakker Brandstoffen

Prima service en prima kwaliteit. Iedere keer een warm welkom.

• Alren
    Review voor Bakker Brandstoffen

Goede prijzen en ivm spoed volgende ochtend al afgeleverd. Zaten we er toch nog warmpjes bij op het terras.

• Jolanda
    Review voor Bakker Brandstoffen

Klantvriendelijk, goede service. Een aanrader!