Bakker Brandstoffen

bbq`s, en
propaanapparatuur.

• André
    Review voor Bakker Brandstoffen

Geen dwangmatig verkoopverhaal, maar juist een persoonlijke benadering en enthousiasme over alles wat met grillen en Kamado’s te maken heeft. Zowel Marc als Peter nemen de tijd om hun klanten zich thuis te laten voelen in de winkel en kunnen door eigen ervaring vertellen voor welke kamado je het beste kunt kiezen, of het nu om een Kamadoe Joe, Green Egg, Big Bastard of IQ gaat, omdat ze ze allemaal hebben uitgeprobeerd.
    In juni mijn telefoonnummer achtergelaten en tegen elke verwachting in eind juli gebeld dat de gewenste KJC3 binnen was. Ondanks dat ik niet meer in Den Helder woon, maakte Marc er geen probleem van om dit zwaargewicht bij ons thuis te bezorgen, buiten Den Helder. Mijn bestelling werd nog met een leuk tasje goodies geleverd met o.a. wat rubs en rookhout. Daarna nog even wat uitgelegd en wat staan de babbelen over het leuke van grillen op een kamado en gecontroleerd of hij de barbecue goed achterliet.
    Al met al een hele leuke aankoopervaring bij Bakker gehad en raad ten zeerste iedereen aan om hier eens te gaan kijken, luisteren en kopen. Mijn vervolgaankopen, zoals kolen zal ik zeker bij hen doen.

• Janniek
    Review voor Bakker Brandstoffen

Zeer goede service en snelle service

• Hoe beoordeel je Bakker Brandstoffen?

• Bas
    Review voor Bakker Brandstoffen

Peter en Mark weten precies waar ze het over hebben, prijzen en service zijn echt super! Hele mooie masterbuild bij hun gekocht, waar ik na betaling nog een hele tas goodies bij kreeg.

• tom leijten
    Review voor Bakker Brandstoffen

beloofde kortingen ook toepassen tijdens afrekenen

• Jord
    Review voor Bakker Brandstoffen

Altijd tijd voor je, vriendelijk geholpen, snel en service gericht. Helemaal top!
    Even bellen van te voren en het stond klaar!

• Ferry
    Review voor Bakker Brandstoffen

Jansberg wokbrander gekocht op advies van Bakker brandstoffen.
    Helemaal het einde dit apparaat veel vermogen en valt niet terug er blijft vermogen over. Heel belangrijk.
    De wok zelf die erbij geleverd word is ook perfect en professioneel.
    Het gereedschap wat er bij geleverd word is niet van top kwaliteit. Te klein en korte stelen.
    Al met al heel blij met deze aankoop.

Bij het in leveren van lege gasflessen word iedere keer een ander verhaaltje verteld om zo het evt statiegeld niet uit te hoeven keren is mijn gedachte.
    De eerste keer was het dat mijn lege flessen niet meer in de handel waren
    De tweede keer was het dat mijn flessen koop flessen waren
    IK kreeg daar een raar gevoel bij. Terwijl ik al die flessen daar heb gekocht.

• Ed van der Hilst

Supper Cadac Veggie roaster,

Kokos briketten besteld zat bij aflevering de veggie rooster erbij.
    Gelijk uitgeprobeerd echt super
    en onze mais is heerlijk gaar en niet aangebrand

Super atten , we zijn er heel blij mee

• Peter van Alphen
    Review voor Bakker Brandstoffen

Nadat bleek dat er bij een inbraak onze terras verwarming was gestolen die we bij Bakker Brandstoffen hadden gekocht, bleek dat we geen factuur meer hadden van de terras verwarming. Hierom hebben we contact gezocht en al snel bleek, dat ondanks het apparaat al drie jaar geleden was gekocht, zij de factuur voor ons terug konden halen voor de verzekering. Verder had ik mijn interesse uitgesproken om het apparaat te vervangen, maar dat nog wel moest wachten op de uitslag van de verzekering.
    Nu het met de verzekering alles rond is, heb ik weer contact gezocht om hetzelfde type verwarmer opnieuw aan te schaffen en blijkt dus dat ze al een verwarmer apart hadden gehouden voor mij. en ze het dezelfde dag nog gingen versturen.

Echt een top service. Prima geregeld Bakker Brandstoffen

• Loek
    Review voor Bakker Brandstoffen

Na kort, vlot mailcontact, een passende aanbieding gekregen met daarna een vlotte afhandeling en verzending en dat alles tegen concurrerende prijzen.

• jeroen
    Review voor Bakker Brandstoffen

Ik had een product besteld bij bakkerbranstoffen en achteraf bleek dit product niet helemaal te voldoen aan mijn wens. Ondanks dat het product al uit de verpakking was geweest namen ze het met liefde retour. Kreeg netjes een mail dat het product netjes was aangekomen en het geld kwam netjes retour.

Ik raad dit bedrijf zeker aan ook omdat het product hier het goedkoopste was.