Balster Textiel

Balster Textiel

Balster Textiel is een licentie winkel in Disney & cartoon gerelateerde producten. Denk daarbij aan licentie kleding, speelgoed en cadeau artikelen van o.a. Paw Patrol, Frozen, Spiderman, Cars, Shimmer & Shine, Blaze, My Little Pony en natuurlijk Mickey & Minnie Mouse. We hebben een groot aanbod licentie. Te veel om op te noemen. Zou zeggen kom gezellig shoppen en kijk je ogen uit!

Lidmaatschap per 06-12-2018 stopgezet

9,0
Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Miosoti gulickx

Ik ben erg tevreden

• Sam
    Geverifieerde klant van Balster Textiel

Pakketje conform afspraak de volgende dag ontvangen en goed verpakt. Dank je !

• Deborah Vonk
    Geverifieerde klant van Balster Textiel

Uitgebreid assortiment, snelle levering.

• Jeske Theunissen
    Geverifieerde klant van Balster Textiel

Snelle levering, verpakking van de onesie had netter gekund, was denk ik al eens open geweest. Verder prima in orde

• T.Vermeer
    Geverifieerde klant van Balster Textiel

Snelle levering goede kwaliteit voldoet aan mijn verwachting

• Rewina M
    Geverifieerde klant van Balster Textiel

Zeer goede service belt gelijk als iets niet op voorraad is fijne aanbiedingen

• Susan
    Geverifieerde klant van Balster Textiel

Ik had de cars tasjes groter verwacht, ook stom van mijzelf om niet te kijken hoe groot ze zijn.. maar voor 1 euro per stuk verwacht je niet zulke kleine .. jammer dat er geen retour gedaan kan worden.. toch weer 30 euro kwijt. Verder zijn ze wel mooi maar veel te klein.

Antwoord van Balster Textiel

Beste Susan. Jammer te horen dat de tasjes te klein zijn. U zegt dat er geen retour gedaan kan worden? Dat is vreemd aangezien wij de service GRATIS producten omruilen en GRATIS retourneren aanbieden.. U heeft helaas geen contact met ons gezocht om het produkt te retourneren. U kunt namelijk een GRATIS retourlabel van ons krijgen en uw aankoopbedrag inclusief verzendkosten wordt dan aan u geretourneerd.

Mocht u als nog interesse hebben om het artikel terug te sturen vernemen wij dat graag.
    Marloes Balster

• Jacobs David
    Review voor Balster Textiel

Gemakkelijker om te bestellen en betaling verliep vlot.Heel tevreden

• Saskia van der Weijden
    Review voor Balster Textiel

Prijs - kwaliteit is prima. De bezorging duurde wel iets langer dan verwacht, maar gelukkig kwam het bestelde toch op tijd voor het feestje waarvoor het besteld was.

• Barlage Rob
    Review voor Balster Textiel

Bedankt voor de snelle levering van het bestelde product. Kan menig internet bedrijf een voorbeeld aan nemen!

• Arlar
    Review voor Balster Textiel

Duidelijke site, wordt goed op de hoogte gehouden via mail en snel geleverd

• Michelle de Nie
    Review voor Balster Textiel

Het T-shirt valt erg klein. Dat vind ik jammer, mijn dochter is niet groot. Dus ik heb voor de maat gekozen die bij haar leeftijd past. Graag had ik meer informatie gehad wat betreft de maat. Verder snelle bezorging en goede kwaliteit.

• Smara Mirza
    Review voor Balster Textiel

Eenmaal je ze telefonisch te pakken hebt, hoor je een hele lieve mevrouw. Blij met de bestelling. 1 artikel vergeten dus die is nageleverd. 1 artikel retour willen sturen en kreeg met afterpay meteen de juiste rekening! Dit keer niet perfect maar zeker goed! Ik moet de spullen nog uitpakken en gebruiken. We wachten op het vieren van een verjaardag. Prijzen zijn vrij laag dus dat is mooi meegenomen. Jammer van 5eu verzendkosten, maar het hoort erbij.

Antwoord van Balster Textiel

Hallo Smara Mirza. Bedankt voor je beoordeling. Zijn we super blij mee. Helaas ging het niet helemaal vlekkeloos, maar ben blij dat het naar tevredenheid is opgelost. Verzendkosten blijf helaas altijd een dingetje. Ook voor ons. Groetjes Marloes.

• Marja Oldenbroek
    Review voor Balster Textiel

Had 2 fleece dekens besteld voor de kleinkinderen .Helemaal top .
    snelle levering .Helemaal super.

Fijn om te horen. Bedankt voor uw beoordeling. Mvg. Marloes Balster

• Ellen Verbaan
    Review voor Balster Textiel

Snelheid en het ziet er goed uit

Bedankt! Fijn om te horen! Mvg Marloes

• C.Sparreboom
    Review voor Balster Textiel

Het was precies wat ik besteld had, goed en netjes.

Antwoord van Balster Textiel

Fijn om te horen. Bedankt voor uw beoordeling.

• D. Barzilay
    Review voor Balster Textiel

Mooie kwaliteit! zoonlief is super blij met zijn set van cars.

Antwoord van Balster Textiel

Fijn om te horen. Bedankt voor uw beoordeling. Fijne dagen!

• Elisabeth de Kleijn

Zeer snelle levering.

Dank u wel. Fijne dagen!

• Dian de bruijn
    Review voor Balster Textiel

Mooie website, handig te bestellen,snelle levering

Antwoord van Balster Textiel

Bedankt voor uw beoordeling. We doen ons best om de website zo duidelijk en eenvoudig mogelijk te maken voor de klant. Fijne dagen!