BarkKing Hondensnacks

BarkKing Hondensnacks

BarkKing Hondensnacks is een webshop in snacks voor honden en katten. Daarnaast kun je hier verschillende voedinggsupplementen vinden.

Met een zeer breed assortiment gedroogde vleessnacks hebben wij voor alle honden en katten in elke levensfase een passende en lekkere snack!
Al onze snacks zijn 100% van dezelfde diersoort, tenzij anders aangegeven!

Wij doen ons best zo volledig mogelijk te zijn, maar mocht je iets zoeken wat niet in de webshop staat, neem dan gerust eens contact met ons op!

BarkKing Hondensnacks is gevestigd in Veghel en het is mogelijk om op afspraak langs te komen om de bestelling op te halen. Wij zijn geen fysieke winkel, dus helaas is rond snuffelen niet mogelijk.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019