Barnwoodweb
Barnwoodweb.nl is een onderdeel van FLOORWEB. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van barnwood houtstrips en planken. Tevens leveren wij barnwood gerelateerde producten, zoals barndoors, schuifdeursystemen, lak en lijm.

Barnwoodoriginal-barnwood-logo
BARNWOOD is afkomstig van oude schuren. Dit verwaarloosde, maar prachtig verweerde hout krijgt op deze manier een tweede leven. Het hout van de planken is afkomstig van dakbeschot, gevelbekleding, balken, vloeren en dwarsliggers uit oude schuren, huizen en stallen.

Naast de grote partijen aan aannemers, meubelmakers en interieurbouwers hebben wij ook voor de consumenten een kant en klaar eindproduct in de vorm van panelen. Deze panelen zijn in verschillende lengtes en breedtes verkrijgbaar. Door de verschillende diktes van de panelen ontstaat er een uniek 3D effect.

Barndoors
Zoals gezegd hebben wij ook een bijzonder aanbod schuur deuren. Deze schuifdeuren zijn op unieke wijze vervaardigd volgens een ouderwets concept. Deuren zoals deze vroeger gemaakt werden en daarbij een bijzondere plek innemen in uw interieur. Buiten het feit dat de deuren als fraaie afsluiting fungeren, zijn ze ook buitengewoon ideaal voor ruimtes met weinig ruimte omdat ze niet, zoals bij openslaande deuren, enkele vierkante meters van de kostbare ruimte nodig hebben. Uw keuken, badkamer, wasruimte wordt op deze manier eenvoudig ruimer.

Schuifdeurbeslag
Deze rolsystemen zijn vervaardigd van kwalitatief zeer hoogwaardig staal. Er is een matzwarte en een rvs-look variant. Ook in de vorm zijn er verschillende mogelijkheden. Het geheel is van 6mm dik staal en de wielen van hard kunststof hebben in de kern solide kogellagers. Dit zorgt voor een soepele en geluidloze geleiding.

De sets worden compleet geleverd om het te kunnen bevestigen aan de muur en deur. Een rails van 200 cm is goed voor een deur van maximaal 125 cm breed. Belangrijk is een stevige muur waarop de rails bevestigd kan worden. Bekijk ons assortiment schuifdeurbeslag in de webshop.

Maatschappelijk verantwoord
Naast design, sfeer en een uniek product, koop je ook een product dat tot stand komt door upcyclen. Met BARNWOOD planken en houtstrips geven we hout een tweede en betere toepassing. We hebben grote voorraden waardoor we een snelle levering kunnen garanderen. Kijk snel in onze webshop en begin uw eigen unieke project.
De zekerheden van https://www.barnwoodweb.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018

Have you purchased from a member of ours? We then ask you to share your experience. These experiences are shown publicly to inform potential customers of the webshop's customer service.

WebwinkelKeur is completely independent. Our goal is to make e-commerce safer. We do not ask our members a high fee as we want all webshops to be able to join our cause. We are the point of contact for both the webshop and the customer.

Do you end up in conflict with one of our members? We will help you both to get to quick solution with our free mediation. If that shows to be impossible you have the opportunity to submit the dispute to DigiDispuut which can provide a binding verdict.