Barnwoodweb
Barnwoodweb.nl is een onderdeel van FLOORWEB. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van barnwood houtstrips en planken. Tevens leveren wij barnwood gerelateerde producten, zoals barndoors, schuifdeursystemen, lak en lijm.

Barnwoodoriginal-barnwood-logo
BARNWOOD is afkomstig van oude schuren. Dit verwaarloosde, maar prachtig verweerde hout krijgt op deze manier een tweede leven. Het hout van de planken is afkomstig van dakbeschot, gevelbekleding, balken, vloeren en dwarsliggers uit oude schuren, huizen en stallen.

Naast de grote partijen aan aannemers, meubelmakers en interieurbouwers hebben wij ook voor de consumenten een kant en klaar eindproduct in de vorm van panelen. Deze panelen zijn in verschillende lengtes en breedtes verkrijgbaar. Door de verschillende diktes van de panelen ontstaat er een uniek 3D effect.

Barndoors
Zoals gezegd hebben wij ook een bijzonder aanbod schuur deuren. Deze schuifdeuren zijn op unieke wijze vervaardigd volgens een ouderwets concept. Deuren zoals deze vroeger gemaakt werden en daarbij een bijzondere plek innemen in uw interieur. Buiten het feit dat de deuren als fraaie afsluiting fungeren, zijn ze ook buitengewoon ideaal voor ruimtes met weinig ruimte omdat ze niet, zoals bij openslaande deuren, enkele vierkante meters van de kostbare ruimte nodig hebben. Uw keuken, badkamer, wasruimte wordt op deze manier eenvoudig ruimer.

Schuifdeurbeslag
Deze rolsystemen zijn vervaardigd van kwalitatief zeer hoogwaardig staal. Er is een matzwarte en een rvs-look variant. Ook in de vorm zijn er verschillende mogelijkheden. Het geheel is van 6mm dik staal en de wielen van hard kunststof hebben in de kern solide kogellagers. Dit zorgt voor een soepele en geluidloze geleiding.

De sets worden compleet geleverd om het te kunnen bevestigen aan de muur en deur. Een rails van 200 cm is goed voor een deur van maximaal 125 cm breed. Belangrijk is een stevige muur waarop de rails bevestigd kan worden. Bekijk ons assortiment schuifdeurbeslag in de webshop.

Maatschappelijk verantwoord
Naast design, sfeer en een uniek product, koop je ook een product dat tot stand komt door upcyclen. Met BARNWOOD planken en houtstrips geven we hout een tweede en betere toepassing. We hebben grote voorraden waardoor we een snelle levering kunnen garanderen. Kijk snel in onze webshop en begin uw eigen unieke project.
schuifdeuren deuren
De zekerheden van https://www.barnwoodweb.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Barnwoodweb.nl is een Nederlands bedrijf dat zich richt op het produceren en verkopen van meubels en decoratie gemaakt van hergebruikt hout. Het bedrijf is opgericht in 2013 en begon als een klein familiebedrijf. Door de jaren heen is het bedrijf gegroeid en heeft het nu een breed assortiment aan producten en een loyale klantenkring. Barnwoodweb.nl staat bekend om zijn hoogwaardige en duurzame producten die met veel vakmanschap worden gemaakt. Het bedrijf heeft als missie om op een milieuvriendelijke manier te produceren en zo bij te dragen aan een betere wereld.

Bekijk Manifest