Barnwoodweb
Barnwoodweb.nl is een onderdeel van FLOORWEB. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van barnwood houtstrips en planken. Tevens leveren wij barnwood gerelateerde producten, zoals barndoors, schuifdeursystemen, lak en lijm.

Barnwoodoriginal-barnwood-logo
BARNWOOD is afkomstig van oude schuren. Dit verwaarloosde, maar prachtig verweerde hout krijgt op deze manier een tweede leven. Het hout van de planken is afkomstig van dakbeschot, gevelbekleding, balken, vloeren en dwarsliggers uit oude schuren, huizen en stallen.

Naast de grote partijen aan aannemers, meubelmakers en interieurbouwers hebben wij ook voor de consumenten een kant en klaar eindproduct in de vorm van panelen. Deze panelen zijn in verschillende lengtes en breedtes verkrijgbaar. Door de verschillende diktes van de panelen ontstaat er een uniek 3D effect.

Barndoors
Zoals gezegd hebben wij ook een bijzonder aanbod schuur deuren. Deze schuifdeuren zijn op unieke wijze vervaardigd volgens een ouderwets concept. Deuren zoals deze vroeger gemaakt werden en daarbij een bijzondere plek innemen in uw interieur. Buiten het feit dat de deuren als fraaie afsluiting fungeren, zijn ze ook buitengewoon ideaal voor ruimtes met weinig ruimte omdat ze niet, zoals bij openslaande deuren, enkele vierkante meters van de kostbare ruimte nodig hebben. Uw keuken, badkamer, wasruimte wordt op deze manier eenvoudig ruimer.

Schuifdeurbeslag
Deze rolsystemen zijn vervaardigd van kwalitatief zeer hoogwaardig staal. Er is een matzwarte en een rvs-look variant. Ook in de vorm zijn er verschillende mogelijkheden. Het geheel is van 6mm dik staal en de wielen van hard kunststof hebben in de kern solide kogellagers. Dit zorgt voor een soepele en geluidloze geleiding.

De sets worden compleet geleverd om het te kunnen bevestigen aan de muur en deur. Een rails van 200 cm is goed voor een deur van maximaal 125 cm breed. Belangrijk is een stevige muur waarop de rails bevestigd kan worden. Bekijk ons assortiment schuifdeurbeslag in de webshop.

Maatschappelijk verantwoord
Naast design, sfeer en een uniek product, koop je ook een product dat tot stand komt door upcyclen. Met BARNWOOD planken en houtstrips geven we hout een tweede en betere toepassing. We hebben grote voorraden waardoor we een snelle levering kunnen garanderen. Kijk snel in onze webshop en begin uw eigen unieke project.
2.573 klantbeoordelingen
Filter 2460 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2420 met beschrijving

• Alex Dekker
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

We zijn heel tevreden met Barnwood Katwijk. Het hele proces van bestellen tot levering is uitermate goed, vakkundig, en vriendelijk verlopen. De loftdeursn, en het beslag zijn van hoge kwaliteit, en staan prachtig in ons huis. Tevens is Barnwood Katwijk goed bereikbaar voor vragen, en voorzien zij je van vakkundig advies. Barnwood Katwijk is zeker een aanrader.

• Peter Christiaens
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Snelle levering en een zeer goede kwaliteit voor de een lage prijs.

• Hoe beoordeel je Barnwoodweb?

• Bram Kramer

• Angela De jong

Prima service en levering

• Martin Vos
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Foutje in de levering was snel en correct opgelost.

• Valérie Braes
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Snel geleverd en perfect in orde ! Tevreden klant !!