Barnwoodweb
Barnwoodweb.nl is een onderdeel van FLOORWEB. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van barnwood houtstrips en planken. Tevens leveren wij barnwood gerelateerde producten, zoals barndoors, schuifdeursystemen, lak en lijm.

Barnwoodoriginal-barnwood-logo
BARNWOOD is afkomstig van oude schuren. Dit verwaarloosde, maar prachtig verweerde hout krijgt op deze manier een tweede leven. Het hout van de planken is afkomstig van dakbeschot, gevelbekleding, balken, vloeren en dwarsliggers uit oude schuren, huizen en stallen.

Naast de grote partijen aan aannemers, meubelmakers en interieurbouwers hebben wij ook voor de consumenten een kant en klaar eindproduct in de vorm van panelen. Deze panelen zijn in verschillende lengtes en breedtes verkrijgbaar. Door de verschillende diktes van de panelen ontstaat er een uniek 3D effect.

Barndoors
Zoals gezegd hebben wij ook een bijzonder aanbod schuur deuren. Deze schuifdeuren zijn op unieke wijze vervaardigd volgens een ouderwets concept. Deuren zoals deze vroeger gemaakt werden en daarbij een bijzondere plek innemen in uw interieur. Buiten het feit dat de deuren als fraaie afsluiting fungeren, zijn ze ook buitengewoon ideaal voor ruimtes met weinig ruimte omdat ze niet, zoals bij openslaande deuren, enkele vierkante meters van de kostbare ruimte nodig hebben. Uw keuken, badkamer, wasruimte wordt op deze manier eenvoudig ruimer.

Schuifdeurbeslag
Deze rolsystemen zijn vervaardigd van kwalitatief zeer hoogwaardig staal. Er is een matzwarte en een rvs-look variant. Ook in de vorm zijn er verschillende mogelijkheden. Het geheel is van 6mm dik staal en de wielen van hard kunststof hebben in de kern solide kogellagers. Dit zorgt voor een soepele en geluidloze geleiding.

De sets worden compleet geleverd om het te kunnen bevestigen aan de muur en deur. Een rails van 200 cm is goed voor een deur van maximaal 125 cm breed. Belangrijk is een stevige muur waarop de rails bevestigd kan worden. Bekijk ons assortiment schuifdeurbeslag in de webshop.

Maatschappelijk verantwoord
Naast design, sfeer en een uniek product, koop je ook een product dat tot stand komt door upcyclen. Met BARNWOOD planken en houtstrips geven we hout een tweede en betere toepassing. We hebben grote voorraden waardoor we een snelle levering kunnen garanderen. Kijk snel in onze webshop en begin uw eigen unieke project.
4.242 klantbeoordelingen
Filter 4042 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4002 met beschrijving

• Kim Broekman
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Alles is snel en boven verwachting geleverd!

Antwoord van Barnwoodweb

Fijn om te horen dat wij boven verwachting geleverd hebben. Bedankt voor uw review.

• JeanPaul De la Vieter

Na 1 telefoon gesprek direct goed geholpen. Afspraken wordt nagekomen

Antwoord van Barnwoodweb

Bedankt voor uw compliment en review.

• Hoe beoordeel je Barnwoodweb?

• Diana Dobbe
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Ziet er mooi uit. En we konden de levertijd aanpassen

Antwoord van Barnwoodweb

Fijn om te horen dat u tevreden bent, bedankt voor uw review.

• B.P. Feenstra
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

vanwege de producten en de goede en handige website

Antwoord van Barnwoodweb

Hartelijk dank voor uw review en de complimenten.

• Etienne Van den Broecke

Goede service

• Klaudia Blanken
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Goede service, overzichtelijk webside. Heb snel de deuren gevonden, die ik heel graag wou. De kast is prachtig geworden. Een echte aanrader.

Antwoord van Barnwoodweb

Hartelijk dank voor uw complimenten en geniet van uw kast.

• Daniel
    Review voor Barnwoodweb

Na waarschijnlijk een misverstand in de communicatie is de juiste oplossing toch aangeboden. De fout in onze mooie loftdeur wordt kostenloos verholpen door gewoon een nieuwe te leveren. Top!

Antwoord van Barnwoodweb

Fijn om te horen en hartelijk dank voor uw review.

• Peter Sierat

Verliep goed

Bedankt voor uw review.

• JVR

Goede en correcte service

• Durk Sikkema
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Prime service en mooie deur gekregen