Barnwoodweb
Barnwoodweb.nl is een onderdeel van FLOORWEB. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van barnwood houtstrips en planken. Tevens leveren wij barnwood gerelateerde producten, zoals barndoors, schuifdeursystemen, lak en lijm.

Barnwoodoriginal-barnwood-logo
BARNWOOD is afkomstig van oude schuren. Dit verwaarloosde, maar prachtig verweerde hout krijgt op deze manier een tweede leven. Het hout van de planken is afkomstig van dakbeschot, gevelbekleding, balken, vloeren en dwarsliggers uit oude schuren, huizen en stallen.

Naast de grote partijen aan aannemers, meubelmakers en interieurbouwers hebben wij ook voor de consumenten een kant en klaar eindproduct in de vorm van panelen. Deze panelen zijn in verschillende lengtes en breedtes verkrijgbaar. Door de verschillende diktes van de panelen ontstaat er een uniek 3D effect.

Barndoors
Zoals gezegd hebben wij ook een bijzonder aanbod schuur deuren. Deze schuifdeuren zijn op unieke wijze vervaardigd volgens een ouderwets concept. Deuren zoals deze vroeger gemaakt werden en daarbij een bijzondere plek innemen in uw interieur. Buiten het feit dat de deuren als fraaie afsluiting fungeren, zijn ze ook buitengewoon ideaal voor ruimtes met weinig ruimte omdat ze niet, zoals bij openslaande deuren, enkele vierkante meters van de kostbare ruimte nodig hebben. Uw keuken, badkamer, wasruimte wordt op deze manier eenvoudig ruimer.

Schuifdeurbeslag
Deze rolsystemen zijn vervaardigd van kwalitatief zeer hoogwaardig staal. Er is een matzwarte en een rvs-look variant. Ook in de vorm zijn er verschillende mogelijkheden. Het geheel is van 6mm dik staal en de wielen van hard kunststof hebben in de kern solide kogellagers. Dit zorgt voor een soepele en geluidloze geleiding.

De sets worden compleet geleverd om het te kunnen bevestigen aan de muur en deur. Een rails van 200 cm is goed voor een deur van maximaal 125 cm breed. Belangrijk is een stevige muur waarop de rails bevestigd kan worden. Bekijk ons assortiment schuifdeurbeslag in de webshop.

Maatschappelijk verantwoord
Naast design, sfeer en een uniek product, koop je ook een product dat tot stand komt door upcyclen. Met BARNWOOD planken en houtstrips geven we hout een tweede en betere toepassing. We hebben grote voorraden waardoor we een snelle levering kunnen garanderen. Kijk snel in onze webshop en begin uw eigen unieke project.
3.816 klantbeoordelingen
Filter 3638 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3598 met beschrijving

• Theo lansbergen
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Prima service en op tijd.

• Roelanda Doesburg
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Zeker mooie art en goede prijs en kwaliteit goede klantservice

• Hoe beoordeel je Barnwoodweb?

• Geert maas

Toppers

• Hay Vercoulen

goede service,snelle levering

• M Laan
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

We hebben gekregen wat we besteld hebben in de juiste kleur. Mooi materiaal en prachtig rolsysteem. Dus TOP

• Robert Schelvis
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Doen wat ze beloven. Ook bij last minute aanpassing geen probleem! Goeie ervaring

• Eric Vermeer

Goede service

• Gerrit Nellestein
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Snel, compleet en zorgvuldig ingepakt

• Henk Woeltjes
    Geverifieerde klant van Barnwoodweb

Goed product, snelle levering.

• J.G. Kok

Snelle verzending