Bastaa!
Bij Bastaa vind je unieke handgemaakte kussens, tassen en sleutelhangers van originele stoffen uit de jaren ‘70. Met deze unieke kussens breng je de retro sfeer en kleur terug in je huis en tuin! Onze tassen, de handige shoppers, zijn ook voorzien van de prachtige retro stof. Leuk voor jezelf of kado te geven en te combineren met de retro sleutelhanger.
Ga je liever zelf creatief aan de slag? Ook hebben wij veel jaren ’70 stoffen ongebruikt op de rol. Leuk voor vintage gordijnen in je huis, caravan, camper of VW-bus bijvoorbeeld! Van de meeste stoffen nog voldoende meters op voorraad.
In onze fysieke winkel vind je nog meer stoffen, kussens en tassen dan in onze webwinkel. Veel plezier met het rondkijken in onze webwinkel en uiteraard ben je ook van harte welkom in de winkel, de koffie staat klaar!
Team Bastaa!
Jacqueline Bakema
1.534 klantbeoordelingen
Filter 1534 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1068 met beschrijving

• Petra Struijk-Knoben
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Super levering! Alles was hartstikke leuk en bijzonder ingepakt. Een kadootje om te ontvangen!

• Tamara Seubers Tempel

Super snelle levering
    Alles leuk ingepakt met een persoonlijk briefje. Hou ervan!😍

• Hoe beoordeel je Bastaa!?

• Fleur Notting
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Dit was gewoon regelrecht fantastisch. Uitstekend werkende site, de stof werd snel geleverd met een persoonijk briefje erbij en leuk ingepakt. Duidelijk dat hier een gepassioneerde eigenaar achter zit. De stof is prachtig en het feit dat het hier daadwerkelijk gaat om materiaal uit de jaren '70 geeft me het gevoel goud in handen te hebben.

• Lea Houben-Ellen
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Ik vind het elke weer een cadeautje als de bestelling van bastaa binnen komt. Prachtig verpakt met een persoonlijke touch.

• L. Keijzers
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Snelle levering, leuk contact en super mooi verpakt!! Ik ga deze webshop zeker volgen!!

• Janneke Haar-Hamberg

Een cadeautje

• Jacqueline van den Hoogen
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Rugtas zag er net zo mooi uit als in de webshop

• Ivonne van der Hulst
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Het was met veel zorg als kado ingepakt, heel leuk gedaan!

• Loes Derksen

prettige samenwerking, vlotte levering

• Marielle Reuvekamp
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Snel, leuk ingepakt en voldeed aan verwachtingen