Bastaa!
Bij Bastaa vind je unieke handgemaakte kussens, tassen en sleutelhangers van originele stoffen uit de jaren ‘70. Met deze unieke kussens breng je de retro sfeer en kleur terug in je huis en tuin! Onze tassen, de handige shoppers, zijn ook voorzien van de prachtige retro stof. Leuk voor jezelf of kado te geven en te combineren met de retro sleutelhanger.
Ga je liever zelf creatief aan de slag? Ook hebben wij veel jaren ’70 stoffen ongebruikt op de rol. Leuk voor vintage gordijnen in je huis, caravan, camper of VW-bus bijvoorbeeld! Van de meeste stoffen nog voldoende meters op voorraad.
In onze fysieke winkel vind je nog meer stoffen, kussens en tassen dan in onze webwinkel. Veel plezier met het rondkijken in onze webwinkel en uiteraard ben je ook van harte welkom in de winkel, de koffie staat klaar!
Team Bastaa!
Jacqueline Bakema
Filter 636 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 415 met beschrijving

• korine laarhoven
    Geverifieerde klant van Bastaa!

mooi product snel geleverd, erg leuk verpakt.

• Anita Schuurmans

Super netjes en snel

• Hoe beoordeel je Bastaa!?

• Angelique Melkert
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Orginele winkel met persoonlijke aandacht en zorg. Netjes en leuk verpakt. Alles wordt duidelijk gecommuniceerd!

• C Van Laar
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Goede service. Goed te bereiken telefonisch, what’s app. Je pakje is net een cadeautje, cadeau papier, lintje er om heen.

• Tanja Van Wuytswinkel
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Leuk assortiment en een ongelofelijk goede customer service. De pakjes zijn ook heel leuk ingepakt. Wat een feestje!

• Jeannet Steenkamer
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Je krijgt je bestelling als kadootje! Erg leuk.

• Patricia Polet
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Mooie en gezellige produkten om vrolijk van te worden.

• Joost
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Uitstekende service met een persoonlijke touch. Correcte en verzorgde aanlevering van de bestelling.

• Rémi Ter Haar
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Snelle levering, mooie stof.

• Connie de Graaf

Persoonlijke benadering