Bastaa!
Bij Bastaa vind je unieke handgemaakte kussens, tassen en sleutelhangers van originele stoffen uit de jaren ‘70. Met deze unieke kussens breng je de retro sfeer en kleur terug in je huis en tuin! Onze tassen, de handige shoppers, zijn ook voorzien van de prachtige retro stof. Leuk voor jezelf of kado te geven en te combineren met de retro sleutelhanger.
Ga je liever zelf creatief aan de slag? Ook hebben wij veel jaren ’70 stoffen ongebruikt op de rol. Leuk voor vintage gordijnen in je huis, caravan, camper of VW-bus bijvoorbeeld! Van de meeste stoffen nog voldoende meters op voorraad.
In onze fysieke winkel vind je nog meer stoffen, kussens en tassen dan in onze webwinkel. Veel plezier met het rondkijken in onze webwinkel en uiteraard ben je ook van harte welkom in de winkel, de koffie staat klaar!
Team Bastaa!
Jacqueline Bakema
Filter 703 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 471 met beschrijving

• Fokie Rodenhuis
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Mijn bestelling was een nalevering. Goede informatie en toch snel geleverd

• Ingrid van Elderen
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Snel, vriendelijk, goede service, geweldige producten

• Hoe beoordeel je Bastaa!?

• Mauries Landa
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Fijne producten, goeie prijzen en zeer goeie verzendservice. Snelle reacties.

• Kenneth Rombaut

Goede service!

• Patricia Koenen
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Snelle levering, goed en met liefde verpakt. Leuk kaartje er bij en wat attenties. Fijne webwinkel.

• Martine van Zon
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Leuke artikelen voor een eerlijke prijs! Bovendien gaat mijn voorkeur naar de lokale middenstander ipv grote winkelconcerns! Dit is zo veel persoonlijker!

• Marinka Sprangemeijer
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Ontzettend goede en nette service

• Lineke Stam

Fantastische service!!!

• Lidy Weverink
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Zo mooi verzorgd ingepakt en afgeleverd. Heel persoonlijke benadering, prachtige artikelen, goede service, snelle levering.

• Meriam Van Herpen
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Snelle levering, super leuk ingepakt. Ik werd er blij van.