Bastaa!
Bij Bastaa vind je unieke handgemaakte kussens, tassen en sleutelhangers van originele stoffen uit de jaren ‘70. Met deze unieke kussens breng je de retro sfeer en kleur terug in je huis en tuin! Onze tassen, de handige shoppers, zijn ook voorzien van de prachtige retro stof. Leuk voor jezelf of kado te geven en te combineren met de retro sleutelhanger.
Ga je liever zelf creatief aan de slag? Ook hebben wij veel jaren ’70 stoffen ongebruikt op de rol. Leuk voor vintage gordijnen in je huis, caravan, camper of VW-bus bijvoorbeeld! Van de meeste stoffen nog voldoende meters op voorraad.
In onze fysieke winkel vind je nog meer stoffen, kussens en tassen dan in onze webwinkel. Veel plezier met het rondkijken in onze webwinkel en uiteraard ben je ook van harte welkom in de winkel, de koffie staat klaar!
Team Bastaa!
Jacqueline Bakema
Filter 911 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 625 met beschrijving

• Jane

Snel en goed geregeld

• Silva Kooistra
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Erg leuke producten en een hele goede service! Snelle verzending en goed contact. Er was een verkeerd printje van een product geleverd. Direct een nieuwe gekregen. Volgende dag al in huis.

• Hoe beoordeel je Bastaa!?

• Meve van der windt
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Omdat ze mooie, leuke en unieke spullen hebben, ook werd mijn bestelling mooi ingepakt en kreeg ik er een leuk kaartje bij met de hand gescheven

• Nina
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Mooi product en goede, vriendelijke service

• Anneke Khan
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Super service. Unieke stoffen. Kussens mooi gemaakt.

• Linda Baas
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Snelle service en n verassing om uit te pakken

• Barbra Visser
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Als een kadootje ingepakt.. erg verzorgd!❤️

• Chris
    Review voor Bastaa!

Supermooie retro stof, snel geleverd, mooi ingepakt met een handgeschreven kaartje en een chocolaatje erbij. Helemaal blij ervan :-)

• Alice Van den broek
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Snelle service, telefonisch goed bereikbaar, vriendelijke toon.

• Loes en Peter Derksen
    Geverifieerde klant van Bastaa!

Ruim assortiment, leuke spullen, deskundige medewerkers