Be Inhouse
Bekijk alle reviews en keurmerken van Be Inhouse en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,6
Filter 383 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 318 met beschrijving

• Yvette
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Geweldige service en klantvriendelijkheid! En…prachtig behang, heel blij mee!

• Liesbeth Van den Berge
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Ontzettend bedankt dat het staaltje behang zo snel is toegestuurd!! Echt top!
    Het enige puntje is dat het staaltje zo klein is. Het patroon is wat lastig te zien wat maakt dat inschatting hoeveelheid wat lastig is. A4 zou fijner en handiger zijn.
    Xx

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Liesbeth, bedankt voor je beoordeling. We gaan je opmerking mee nemen in onze communicatie op de website. Mocht je een groter stuk nodig hebben om een juiste keuze te kunnen maken, neem dan even contact met ons op. Wij denken graag met je mee! Groetjes, Bram

• Hoe beoordeel je Be Inhouse?

• Sema Bas
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Erg goed en professioneel geholpen.

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Sema, bedankt voor je beoordeling. Hopelijk kun je een juiste keuze maken met behulp van de behangstalen. Groetjes, Bram

• Zia
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Heel mooi product (wel nog niet opgehangen) en vriendelijke service. Het papier en de lijm kwamen goed verpakt aan

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Lotta, bedankt voor je beoordeling. Ik wens jou heel veel plezier van het prachtige Khrôma behang! Groetjes, Bram

• Bente
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Fijne service, wordt goed meegedacht, goede communicatie

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Bente, bedankt voor je beoordeling. Ik wens jou heel veel plezier van mooie Little Greene verf! Groetjes, Bram

• Adriaan
    Review voor Be Inhouse

Goed advies,snel,vriendelijk

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Adriaan, bedankt voor je beoordeling. Ik wens jullie nogmaals heel veel plezier van het prachtige Arte behang! Groetjes, Bram

• Agi Duda

Wallpaper = quality
    Customer service = friendly
    10/10

Antwoord van Be Inhouse

Hi Agi, thank you for your review. I hope you enjoy the beautiful HookedOnWalls wallpaper! Regards, Bram

• Ferdi van Dijk
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Word tijd voor je genomen en goed advies!

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Ferdi, bedankt voor je beoordeling. Ik wens jullie heel veel plezier van het prachtige Casamance behang! Groetjes, Bram van Be Inhouse

• Niki Vanhoof
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Snelle levering en super goede communicatie!

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Niki, bedankt voor je beoordeling. Ik wens jou heel veel plezier van het prachtige Arte behang! Groetjes, Bram van Be Inhouse

• Molly!

Super service!

• Carry Kos
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Fantastische service en mooi behang

• Linda Janssen
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Super service, snelle reactie en er werd goed meegedacht! Aanrader!

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Linda, dank voor je beoordeling en fijn om je positieve ervaring met ons te lezen. Ik wens jou nogmaals heel veel plezier van het mooie Arte behang. Groet, Bram van Be Inhouse

• Dennis Heus

Top!!!

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Dennis, bedankt voor je beoordeling. Wij hopen dat je het behang goed hebt kunnen verwerken met de Arte ClearPro lijm en graag tot de volgende keer! Groet, Bram van Be Inhouse

• Gijs Schouwink
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Na een behang te hebben uitgekozen in de winkel in Enschede werd ik er ook op geattendeerd dat ze hier ook verf verkopen. Na een erg fijn gesprek tot de keuze voor een mooi behang en bijpassende kleur verf gekomen, en beide producten zijn van top kwaliteit! De verf is zeer makkelijk aan te brengen en dekt zeer goed in één keer. Het behang was ook van uitmuntende kwaliteit. De service bij Beinhouse klopte gewoon van A tot Z. een zeer tevreden klant!

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Gijs, bedankt voor je prachtige beoordeling. Wij wensen jou nogmaals heel veel plezier van het prachtige HookedOnWalls behang in combinatie met de Little Greene verf! Graag tot de volgende keer. Groet, Bram van Be Inhouse

• Marjesse Tol

Nog niet ontvangen…

• Lonneke Hemmelder
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Goed advies, snelle levering.

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Lonneke, bedankt voor je beoordeling en je bezoek aan onze showroom. Ik wens jullie nogmaals heel veel plezier van de prachtige Little Greene verf! Groet, Bram van Be Inhouse

• Mariska Eshuis
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Snelle levering ondanks stakende boeren. Zeer vriendelijk telefonisch contact en advies!

Antwoord van Be Inhouse

HoI Mariska, bedankt voor je beoordeling. Ik wens jou heel veel plezier van het prachtige Casamance behang! Groet, Bram van Be Inhouse

• Janine Voogt

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Janine, bedankt voor je beoordeling. Ik wens jou heel veel plezier van het prachtige Arte behang! Groet, Bram van Be Inhouse

• Janna Foppen
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Er was een probleem met de levering. Bram heeft keurig netjes gebeld en alles opgelost zodat ik het behang op tijd binnen heb gekregen. Nogmaals bedankt!

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Janna, bedankt voor je mooie beoordeling. Ik wens jou nogmaals heel veel plezier van het prachtige Arte behang en graag tot de volgende keer! Groet, Bram van Be Inhouse

• Lisette van Ederen
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Helaas niet alle staaltjes leverbaar en kon ook niet nageleverd worden. De rest van de staaltjes wel netjes ontvangen.

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Lisette, bedankt voor je beoordeling. Helaas zijn wij voor de levering afhankelijk van onze leveranciers. In sommige gevallen worden niet alle stalen binnen de door ons gestelde termijn door onze leveranciers geleverd. Hopelijk kun je wel een juiste keuze maken uit de geleverde behangstalen. Mocht je advies nodig hebben dan helpen wij je graag! Groet, Bram van Be Inhouse