Be Inhouse
Thuis, dé plek waar je binnenkomt na een lange dag werken, dé plek waar jij je veilig kunt voelen en waar jij jouw vrienden uitnodigt om gezellig te koken en te borrelen. Volgens Be Inhouse moet jouw huis voldoen aan deze criteria. Door de muren van jouw huis te bekleden met een luxe behang creëer je sfeer en geef je het interieur een uniek en persoonlijk karakter.
Behang, Wandbekleding
Filter 156 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 100 met beschrijving

• Joos Heisterkamp
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Levering vlgs afspraak, weergave op website behang komt overeen met werkelijke behang

• Kyona Strijbos
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Duurde lang voordat ik de samples binnen had. Ruim een week. Verder alles goed en netjes verpakt

• Hoe beoordeel je Be Inhouse?

• Suzanna Stuiver
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Goede uitleg aan telefoon helemaal top
    En snelle service

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Suzanna, bedank voor je mooie review! Wij wensen jou nogmaals heel veel plezier met het prachtige behang van Arte.

• Hicham
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Top service ! Mooi product !

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Hicham, bedankt voor je mooie review. Wij wensen jou nogmaals heel veel plezier met het prachtige behang van Arte!

• Sharyssa Menzen
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Top service, twee bestellingen kort achter elkaar geplaatst. Ontving een telefoontje om even te checken of de kleuren etc juist waren en om aan te geven dat een levering ietsje langer op zich zou laten wachten. Daarnaast goede updates via de mail en de bestelde rollen behang waren snel en goed verpakt thuis gekomen. Kortom uitstekende ervaring met dit bedrijf.

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Sharyssa, bedankt voor je prachtige review! Wij wensen jou nogmaals heel veel plezier met de prachtige behangen van Arte.

• Anke
    Geverifieerde klant van Be Inhouse

Duidelijke website, bestelling werd snel geleverd en als kers op de taart nog een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij.

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Anke, bedankt voor je leuke review. Wij wensen jou nogmaals heel veel plezier met het prachtige behang van HookedOnWalls!

• Nan Heesakkers

Goede service. Snel geleverd

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Nan, bedankt voor je review. Wij wensen jou heel veel plezier met het prachtige behang van Arte!

• Marlinde
    Review voor Be Inhouse

Bram denkt mee, is ongelofelijk secuur, oplossingsgericht en klantgericht. Hij behandelt het alsof het in zijn eigen huis komt. Daarnaast is het behang (waar hij over heeft meegedacht) ook gewoon echt fantastisch! Zo ontzettend blij mee.

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Marlinde, bedankt voor je prachtige review! Wij wensen jullie nogmaals heel veel plezier met het chique behang van Arte.

• Mark Van zanten

Snel in huis

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Mark, bedankt voor je review. Wij jou nogmaals heel veel plezier met het prachtige behang van HookedOnWalls!

• Jeannette van den Berg

Goeie snelle service

Antwoord van Be Inhouse

Hoi Jeannette, bedankt voor je review. Hopelijk kun je een juiste keuze maken en mogen wij jou binnenkort verblijden met een prachtig nieuwe behang!