Be Original HS

Be Original HS

Ben jij op zoek naar een uniek, stoer of schattig kraamcadeau voor een dysmatuur/prematuur kindje, of een voldragen kindje?
Dan ben je bij Be Original HS aan het juiste adres.

Stel jouw kraamcadeau zelf samen vanaf €25,00.

Naast deze geweldige kraamcadeaus, hebben we nog meer producten, zoals:
Fantastische collecties baby- en kinderkleding, van de merken Ducky Beau en VinRose,
pre-walkers, slabbetjes, octopussen voor prematuur kindjes en handgemaakte artikelen.

Ook vergeten wij de mama's niet! Voor hun hebben wij een geweldig assortiment aan sieraden en accessoires en voor de creative mama's hebben we ook een collectie Katia garen.

Wij bieden een snelle levering!
Bestel jij op een dag voor 14:00 uur? Dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verzonden!
(met uitzondering van de zondag)

Woon jij in Druten of omgeving? Kom dan gezellig naar ons winkeltje aan de Nijverheidsweg in Druten.
Plan jouw afspraak op onze Facebook pagina.

• O.M. Polak
    Review voor Be Original HS

Heel verzorgd verpakt en mooie kwaliteit!

Antwoord van Be Original HS

Heel erg bedankt voor uw review, super fijn om te lezen dat u het zo goed ervaart.

• Maaike
    Review voor Be Original HS

Ruime keuze aan leuke kinderspulletjes en garen! Ook super aardig geholpen en was ze super lief! Mocht rustig de tijd nemen om te kijken en hielp goed mee met de kleuren uitzoeken die ik nodig had. Kortom echt een aanrader om heen te gaan!🤗

Super lief, dankjewel ☺️

• Hoe beoordeel je Be Original HS?

• Cris

Supersnelle levering

• Diana
    Review voor Be Original HS

Supersnel een heel mooie gemaakte Octopusjes ontvangen met daarbij een leuk extraatje. Heel lief

Antwoord van Be Original HS

Dankjewel voor je review. Hopelijk hebben beide kindjes veel plezier van de Octopusjes!

• Marc en Lydia
    Review voor Be Original HS

Leuke kleding voor peuters en kleuters en voor mezelf leuke sieraden en sjaals. De service is prima en lekker snel in huis!

Dankjewel -x-

• Inge Breedveld - Yark
    Review voor Be Original HS

Razendsnelle service en ook goede nazorg. Mooie producten.

Dankjewel -x-