Be®Nice Lingerie voor jou

Be®Nice Lingerie voor jou

Be®Nice Lingerie voor jou staat voor persoonlijke aandacht, gastvrijheid en de hoogste kwaliteit lingerie. Kortom, de essentiële ingrediënten om jou als vrouw te doen schijnen in je kracht.

Voor ieder moment, gevoel of gelegenheid vind je bij ons iets bijzonders en passends. De juiste lingerie heeft namelijk de kracht om je bij iedere ervaring optimaal te voelen.

Wij begrijpen als geen ander hoe belangrijk het is dat je weet waar je eventueel online jouw aankopen doet. Om die reden werken wij samen met het onafhankelijke keurmerk Webwinkelkeur.

Count your blessings, je bent uniek. Daarom Be®Nice Lingerie voor jou!
Lingerie, Badmode, Nachtmode
Filter 191 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 120 met beschrijving

• Tine

Mooi strandjurkje, vlotte levering

• Dorien
    Review voor Be®Nice Lingerie voor jou

Goede service en juist advies. Fijn dat jullie contact op hebben genomen.

Antwoord van Be®Nice Lingerie voor jou

Dorien, bedankt voor de review! We vinden het belangrijk dat iedereen van de juiste lingerie kan genieten. Aan persoonlijk contact en snelle service hechten wij daarom veel waarde. Wat mooi dat je dit ook zo hebt ervaren en wilt delen :)

• Hoe beoordeel je Be®Nice Lingerie voor jou?

• Elsbeth Van der Meer

Prachtige mooie kwaliteit

Antwoord van Be®Nice Lingerie voor jou

Elsbeth, wat een fijne review. In onze winkel en online shop vind je de beste kwaliteit lingerie. Bedankt voor je vijf sterren :)

• M
    Geverifieerde klant van Be®Nice Lingerie voor jou

Super snelle levering. Achteraf betalen en goed verpakt. Ik ben heel blij dat het op voorraad is. Zo kan je tenminste je koffer pakken. En hoef je er niet achteraan. Ik zou bijna zeggen he he eindelijk een bestelling wat vlot verloopt. Ik heb er al 2 gecanceld. En dan moet je je geld weer terug krijgen.

Antwoord van Be®Nice Lingerie voor jou

Wat een fijne review om te lezen! Snelle service vinden we belangrijk, zodat je zo snel mogelijk van de bestelling kan genieten. Fijn dat je dit ook zo waardeert. Bedankt voor de mooie woorden.

• Anita Van Riel

Snelle service ,zeer tevreden 😊

Antwoord van Be®Nice Lingerie voor jou

Anita, dank voor deze fijne review! Snelle service vinden wij erg belangrijk. Zo krijg je de juiste lingerie snel in huis. We zien je graag een volgende keer terug!

• S. Sier
    Review voor Be®Nice Lingerie voor jou

Heel net bedrijf, denkt met je mee en goede afhandeling bij retour.

Antwoord van Be®Nice Lingerie voor jou

Wat een prachtige beoordeling, dank hiervoor! Wij hechten veel waarde aan persoonlijke aandacht. Door onze bezoekers en klanten op plek één te zetten, kunnen we dit realiseren en u zo goed mogelijk helpen. Graag tot een volgende keer :)

• Jolanda van Geet
    Geverifieerde klant van Be®Nice Lingerie voor jou

Snelle levering na bestelling!

Antwoord van Be®Nice Lingerie voor jou

We streven ernaar dat iedereen zo snel mogelijk van zijn/haar bestelling kan genieten, Jolanda. Dank je wel voor je mooie review.

• Piet de Heij

Prima gegaan.

Antwoord van Be®Nice Lingerie voor jou

Goed om te horen, Piet. Veel plezier met je bestelling!

• Julie Geelen
    Geverifieerde klant van Be®Nice Lingerie voor jou

Bestelling werd snel geleverd, zeer vriendelijk ook aan de telefoon, goede service. 👌

Antwoord van Be®Nice Lingerie voor jou

Wat prettig om te horen, Julie. Snelle en persoonlijke service vinden wij erg belangrijk. Geniet van je bestelling en we staan de volgende keer weer graag voor je klaar!

• WSL De jong-koopmans
    Geverifieerde klant van Be®Nice Lingerie voor jou

Mooie merken en snelle levering

Antwoord van Be®Nice Lingerie voor jou

Bedankt voor deze mooie beoordeling!