Contact was oke, 4-5weekjes wachten zoals vooraf meegegeven. Niet heel erg persoonlijk, maar
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jm
- Ida Schiphouwer
Ik bestel elk jaar een dubbele as bedel met as van mijn overleden dochter Larissa. Ik heb nu nummer 6.
Hoe zou je BeadsbyLis® beoordelen?
- Sabina Hofstede-Roorda
Mooi product waar mijn dochter blij mee gaat zijn. Prima communicatie toen de armband niet op voorraad was. Uiteindelijk ruim op tijd binnen. Bedankt!
- Maria
Prachtige en persoonlijke herinneringsbedels. Al 2 keer een mooie bedel besteld en wederom zeer tevreden.
- Valerie Koppenol
Heel fijn contact gehad, goeie service en product is prachtig geworden!
- Jim
Product was perfect. Had wel iets meer communicatie verwacht. Ook zou een envelop met retouradres en een iets om de de melk in te doen een goede aanvulling zijn.