BeadsbyLis®

BeadsbyLis®

Unieke hand gemaakte Asbedels, Ashangers, Holle Bedels & Herinnerings Bedels voor onder andere Pandora®, Trollbeads®, Tedora®, Biagi® en Bacio® systemen.
Gedenksieraden, Asbedels, Herdenking Sieraden
Filter 74 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 54 met beschrijving

• Iris Gorris
    Geverifieerde klant van BeadsbyLis®

Toen mijn grootmoeder net overleed, was ik op zoek naar een manier om haar letterlijk bij me te kunnen dragen. Een ketting met ashanger paste niet echt bij me, dus ging ik op zoek naar een alternatief. Zo kwam ik uit op de website van Lis. Een asbedeltje dat geschikt is voor mijn Pandora armband, dat was wat ik zocht! Het verhaal van Lis raakte me en ik wist zeker dat ik bij haar wilde bestellen. Lis was heel flexibel en vond het prima dat we de assen kwamen langs brengen in het weekend bij haar thuis. We werden vriendelijk ontvangen en ik kreeg enkele voorbeelden te zien van de verschillende asbedels die ze maakt. Ze komen exact overeen met de foto's op haar website. Ik bestelde een zeegroene sterrenstof asbedel aan een zeer mooie prijs. Het resultaat is prachtig, ik ben er echt super blij mee! Dank je wel Lis om het rouwen draaglijker te maken met het maken van een tastbare herinnering aan een geliefde! Alles verliep geweldig, ik ga je met plezier aanbevelen in België 😊

Antwoord van BeadsbyLis®

Wow wat een prachtig mooie en ontroerende review! Ik ben heel blij dat ik op deze manier het rouwen een beetje draaglijker voor je mag maken. En buiten dat vond ik het nog eens erg leuk om een gezellig praatje met je te hebben gemaakt. Nogmaals dank voor deze fijne review.

• Rosmarijn van Kas Reus
    Geverifieerde klant van BeadsbyLis®

Super snel geregeld voor mij. Ze zijn echt boven verwachting mooi van kleur ook geworden.

Antwoord van BeadsbyLis®

Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat ik dit voor u heb kunnen doen en het op tijd klaar was.

BeadsbyLis

• Hoe beoordeel je BeadsbyLis®?

• Caroline De Ligt
    Geverifieerde klant van BeadsbyLis®

Mooie asbeldels voor een betaalbare prijs, uitstekende service en erg vriendelijk.

Antwoord van BeadsbyLis®

Bedankt voor uw 5* review. Fijn dat uw bestelling naar wens is.

• Moniek Kruit
    Geverifieerde klant van BeadsbyLis®

Snelle levering van holle glasbedel met haar, heel mooi gedaan.

Antwoord van BeadsbyLis®

Bedankt voor uw fijne review. Fijn te horen dat u tevreden bent.

• Evelien Chadi
    Geverifieerde klant van BeadsbyLis®

Prachtig gemaakt, ontzettend lieve dame. Die alle tijd neemt voor je vragen.
    Zeker voor herhaling

Antwoord van BeadsbyLis®

Bedankt voor uw fijne en lieve review.

• Sam Van Steden
    Geverifieerde klant van BeadsbyLis®

Werkelijk prachtige kralen! Hele goede service en vriendelijk contact! Zeker een aanrader!

Bedankt voor uw review.

• Mary-Ann Vermeulen
    Geverifieerde klant van BeadsbyLis®

De bedels zijn prachtig! Ik ben er heel blij mee ( en ik hoop mijn zoon ook). Ik wil ze aan een gevlochten leren armband laten zetten. Mijn zoon wilde een herinnering aan mij. De bedels ( melktandje en haarlokje) zijn een eerste aanzet. Héél blij mee. Aanrader.

Antwoord van BeadsbyLis®

Bedankt voor uw leuke review! Fijn dat u er blij mee bent en hopelijk uw zoon straks ook. Ik ben erg benieuwd naar het totaalplaatje straks dus foto's zijn altijd welkom 😊

• Alexandra Stam
    Geverifieerde klant van BeadsbyLis®

Mooie kwaliteit, duidelijke, en snelle communicatie.
    Op mijn vragen, via whatsapp, kreeg ik vrijwel direct antwoord. Ook toen de verzending fout leek te gaan (door de bezorgdienst), dacht Lis goed met mij mee. Gelukkig kwam het allemaal goed, en heb ik nu twee prachtige asbedels.

Antwoord van BeadsbyLis®

Bedankt voor uw mooie review. De bezorgdienst heeft ons beide inderdaad wel even in spanning gelaten. Maar eind goed, al goed!

• catherine de baene
    Geverifieerde klant van BeadsbyLis®

snelle service, mooie bedels, goede afwerking
    sympathieke dame

Antwoord van BeadsbyLis®

Bedankt voor uw fijne review.

Beadsbylis

• Marja Brouwer
    Geverifieerde klant van BeadsbyLis®

Helemaal happy met mijn mooie driedubbele turquoise bedel. Perfecte service. Ik was vergeten mijn huisnummer te vermelden en dan wordt er gewoon even contact opgenomen. De bedel was daarna supersnel in huis.

Antwoord van BeadsbyLis®

Bedankt voor uw leuke review. Goed te horen dat u blij bent met uw bedel. En natuurlijk wens ik u er veel plezier mee. Contact opnemen was voor ons geen enkele moeite.