Beatme
Beatme voor alles in en om het huis.

Lidmaatschap per 20-06-2019 stopgezet

8,4

• Gast
    Review voor Beatme

Deze website vermeld vermeld voorraad ,terwijl er geen voorraad is het geld is wel keurig terug betaald

• Diana Bendt
    Review voor Beatme

Ik heb de Toolmate nog niet gebruikt maar de verpakking ziet er netjes uit en het werd snel bezorgd.

Beste Diana Bendt,
    Bedankt voor uw review en leuk te horen dat u erg tevreden bent! Wij doen dagelijks ons best om iedereen tevreden te houden en hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn.
    Team Beatme.

• Marieke Van Oorschot
    Review voor Beatme

Niet heel erg tevreden. Hoorde een week niets en heb 2 keer moeten bellen. Toe kreeg ik het pakketje.

Beste Marieke Van Oorschot,
    Bedankt voor uw review, Door dat we in de vakantie periode een week dicht zijn geweest heeft het inderdaad iets langer geduurd dan u van ons gewent bent. Wij doen dagelijks ons best om iedereen tevreden te houden en hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn.
    Team Beatme.

• Tonny Stortilder
    Review voor Beatme

Vrijdag besteld en zaterdag al in huis, prima

Beste Tonny Stortilder,

• Jeannine
    Review voor Beatme

Werd goed bezorgd en er zat een goede beschrijving bij de basketbalset om hem in elkaar te zetten.

Beste Jeannine,

• Jantina L

Goed, snel en klantvriendelijk

Beste Jantina L,

• Inge Chakravarty
    Review voor Beatme

Snelle aflevering nadat ik besteld had.

Beste Inge Chakravarty,

• Herman Nijenkamp

Prima product en levering

Beste Herman Nijenkamp,

• Esmiralda
    Review voor Beatme

Zeer vlotte webwinkel, snel geleverd en netjes verpakt. Zeker een aanrader.

Beste Esmiralda,
    Bedankt voor uw review en leuk te horen dat u erg tevreden bent!
    Team Flowerspot

• Gerda Teunisen
    Review voor Beatme

Gister besteld, vandaag geleverd. Toppie ga zo door.

Beste Gerda,
    Bedankt voor uw review en leuk te horen dat u erg tevreden bent!
    Team Flowerspot