Ik wou even zeggen dat je bij Robin goed advies krijgt en het altijd gezellig is bij het ophalen. Ga zo door Robin veel liefs van een Oriflame klant vooral de parfums😘
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bea van knippenberg
- Kiri
Hele mooie webwinkel, Robyn helpt je goed als je vragen hebt. Snel en veel opties !
Hoe zou je Beauty & More by Robyn beoordelen?
- Natascha
Heel blij met de mooie trui Mooi ingepakt , heel snel verzonden en super service. Ga zeker vaker een bestelling doen
- Pamela
Behulpzaam, weet waar ze over praat. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
- Yae-lin Dorssers
Goed advies, leuke producten en prijzen.
- Jannie
Goede service, weet waar ze het over heeft en beantwoord vragen snel. Top hoor!