Beautymagazijn.nl

Beautymagazijn.nl

Beautymagazijn heeft alles voor nagels, make-up, visagie, schoonheidssalon en pedicure.
Een grote keuze aan gellak, acryl en gel nagel producten, ook voor starterspakketten kun je bij ons terecht.

Wij bieden een grote keuze aan apparatuur, UV lampen en meubels voor je salon.
Ben je veel onderweg? Kies dan uit een van de vele koffers, perfect voor de beauty professional die veel ambulant werkt.

Heb je geen KVK inschrijving? Geen probleem, particulieren zijn bij ons zeer welkom!

Lidmaatschap per 05-04-2019 stopgezet

9,2

• Paula Van den hoek
    Geverifieerde klant van Beautymagazijn.nl

Snelle levering en goed verpakt .

• Mandy Lenstra-Drok
    Geverifieerde klant van Beautymagazijn.nl

Heel tevreden!

• Avdp
    Review voor Beautymagazijn.nl

Binnen 1 á 2 dagen in huis gaat niet altijd op helaas.
    27 juni besteld en pas 3 juli ontvangen.
    Verder alles oké 👍

• Daiva
    Review voor Beautymagazijn.nl

Korting mag direct bij bestelling verwerken

• samantha
    Review voor Beautymagazijn.nl

bij de eerste levering was er een potje acryl open waardoor bijna de helft eruit was. na een email gestuurd te hebben kreeg ik eigenlijk al direct reactie met uitleg. zojuist word er plots een pakje geleverd met de zelfde kleur acryl in een dicht potje! top service! erg tevreden over de kleuren van de acryl en de communicatie en bereikbaarheid van dit bedrijf naar de koper toe!

• jolene
    Review voor Beautymagazijn.nl

Netjes, veilig en stevig verpakt, goede kwaliteit, goede communicatie Verzending mag sneller

• Jacqueline

Nvt Nvt

Review voor Beautymagazijn.nl

Zou makkelijk zijn als er een gebruiksaanwijzing bij zat. Kan hem helaas niet van jullie Site afhalen.

• Ilonka

• Bianca

• Frans
    Review voor Beautymagazijn.nl

afhandeling van de klacht werd onmiddellijk verholpen omdat het bestelde product niet werd geleverd door de post.!!! Voortaan altijd verzenden via pakketpost

• Esther

• Eva Hofmans
    Review voor Beautymagazijn.nl

Bertrouwbaar en eerlijk De producten in een kartonnen doos leveren.
    Zodanig dat er minder kans bestaat op stukken.

• De Beir Shana
    Review voor Beautymagazijn.nl

Super kwaliteit, snelle levering , goede productomschrijving , ... Geen verbeter punten !

• Anita

• Diana
    Review voor Beautymagazijn.nl

Altijd snelle levering Jammer dat verzendkosten zo hoog liggen

• magda
    Review voor Beautymagazijn.nl

Vooral de communicatie is super! Duidelijker en makkelijker webshop,
    Ik heb een aantal dingen niet kunnen bestellen omdat ik de aantallen niet kon in voeren of niet in het winkelwagentje kon stoppen en er staat niet een lijst met alle producten onder elkaar waardoor het toch duidelijker wordt.ik heb het maanden eerder besteld en kon mij herinneren dat het toen super makkelijk was vooral omdat het toen de eerste keer was voor mij.dit keer ( de tweede keer) was het een ware ramp het is dat ik het echt nodig had want anders....had ik niets besteld.sorry