Beddies.nl

Beddies.nl

Bij Beddies.nl kun je terecht voor alle kinderbedden en meubels van de merken Bopita, Lifetime, Quax en Vipack. Aangezien wij een officieel verkooppunt zijn van al deze merken kun je uit gaan van goede service en advies. We staan je graag te woord om je te adviseren over wat in jullie situatie een geschikte oplossing is.
Kinderbedden Bureaus & stoelen Kasten
Filter 824 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 645 met beschrijving

• Juliette
    Review voor Beddies.nl

Prachtig bed, goede behulpzame service en supersnelle levering!

• Shauni

Snelle feedback klantendienst
    Vlotte levering
    Mooie prijzen

• Hoe beoordeel je Beddies.nl?

• Lucienne

Goede service, klantvriendelijk

• Miriam
    Review voor Beddies.nl

Goede service, bezorgers waren kwamen iets eerder dan gepland. Ze hebben (na een telefoontje) keurig op mij gewacht totdat ik thuis was.

• Stefanie
    Review voor Beddies.nl

Super service, voor vragen zijn ze snel met antwoorden. Ook weet je hoe en wanneer alles geleverd word:)

• Jeroen
    Review voor Beddies.nl

Duidelijke website met correcte prijzen en een uitstekende service.

• Danielle
    Review voor Beddies.nl

Snelle reactie op mailtjes en goede service. Bed was beschadigd maar binnen een half uurtje was alles geregeld en waren er nieuwe onderdelen onderweg. Top dus!

• Roy
    Review voor Beddies.nl

Snelle levering conform afspraak. Hanteren scherpe prijzen.

• Daniël
    Review voor Beddies.nl

Meubels kwamen snel en volgens verwachting. Ook op m'n vragen kreeg ik snel en duidelijk antwoord. Erg tevreden!

• Jojanneke
    Review voor Beddies.nl

Snel en prima geregeld. Bed van goede kwaliteit en bezorging heel goed geregeld.

• Delphine
    Review voor Beddies.nl

Gemakkelijke website en vlotte communicatie. Topservice!

• Niels
    Review voor Beddies.nl

Snelle levering, binnen enkele dagen thuis.

• Frank
    Review voor Beddies.nl

Goede en snelle hulp online. Eenvoudig besteld snel in huis.

• Bram

Snelle levering, nette website

• Kelly
    Review voor Beddies.nl

Super tevreden met het bed wat we hebben besteld , de bezorger was er snel en het in elkaar zetten was super makkelijk !

• Angelique
    Review voor Beddies.nl

Mooie box! Levering precies zoals aangegeven

• Chrissy
    Review voor Beddies.nl

Prima prijs en een snelle persoonlijke service!

• Kathy
    Review voor Beddies.nl

Ruim aanbod van grote merken, voordelige prijzen en duidelijke communicatie met betrekking tot de levering.

• Marlous
    Review voor Beddies.nl

Super geholpen bij het nasturen van een artikel die ik was vergeten bij te bestellen. En bij het missen van een onderdeel is deze direct nagestuurd. Top bedrijf en prachtig bed! Thanks!

• Niels
    Review voor Beddies.nl

Boekenkast zwart gekocht matige kwaliteit. Bij het in elkaar zetten kwamen er kleine stukjes los aan de randen. Erg kwetsbaar. prijs kwaliteit vind ik daarom matig.