Beddies.nl

Beddies.nl

Bij Beddies.nl kun je terecht voor alle kinderbedden en meubels van de merken Vipack en Bopita. Aangezien wij een officieel verkooppunt zijn kun je uit gaan van goede service en advies. We staan je graag te woord om je te adviseren over wat in jullie situatie een geschikte oplossing is.
Kinderbedden, Bureaus & stoelen, Kasten
Filter 346 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 288 met beschrijving

• Margot
    Review voor Beddies.nl

Goede prijzen en nette en vlotte communicatie met de serviceafdeling.

• Marco
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Stijlvol, degelijk en eenvoudig met goede handleiding te monteren ledikant voor onze dochter. En nog snel bezorgd ook. Fijn werk kortom.

• Hoe beoordeel je Beddies.nl?

• Nathalie

Duidelijke en goede service

• Catherine
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

producten en prijzen zijn ok.
    levering een beetje traag (naar België: een maand)

• Mevrouw Doelwijt
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Goede kwaliteit merk bedden voor een goede prijs aangeschaft voor de kinderen. De service is goed en de medewerkers reageren snel op vragen.

• Laura
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Vragen werden snel en duidelijk beantwoord, levertijd was sneller dan in eerste instantie werd aangegeven. Spullen netjes en compleet afgeleverd.

• Marco
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Goede prijzen en duidelijke website

• Susanne
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Mooie prijzen, snel geleverd en goed contact over de tijd van levering. Bestel er graag weer!👌🏼

• Jorien
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Simpel bestelsysteem, allerscherpste prijs (vergeleken met alle aanbieders vd producten die wij hebben gekocht), hele snelle reactie op vragen, duidelijke communicatie en snelle levering!

• Rabia