Beddies.nl

Beddies.nl

Bij Beddies.nl kun je terecht voor alle kinderbedden en meubels van het merk Vipack. Aangezien wij een officieel verkooppunt zijn kun je uit gaan van goede service en advies. We staan je graag te woord om je te adviseren over wat in jullie situatie een geschikte oplossing is.
Kinderbedden, Bureaus & stoelen, Kasten
Filter 53 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Henny Pol

Prettig contact, snelle levering,compleet

• Iene
    Review voor Beddies.nl

Prima, duidelijke service. En mooie producten.

• Hoe beoordeel je Beddies.nl?

• Silvie De Nul
    Review voor Beddies.nl

Wij hebben een volledige slaapkamer voor onze dochter besteld. De uitstekende service maakte het tot een plezier om op deze webwinkel te bestellen. Bij het doorsturen van een vraag, kregen we heel snel een duidelijk en correct antwoord. Ze denken ook met je mee. Ook de levering was zoals afgesproken, snel, stipt en correct. Wij gaan hier in de (nabije) toekomst nog bestellen!

• Hajar
    Review voor Beddies.nl

Duidelijke website, en je hoeft geen verzendkosten te betalen vanaf een bepaalde bedrag. Zo heb ik de Dallas bed en lade zonder verzendkosten besteld. Terwijl op andere websites ik dit wel had moeten betalen

• Marjolein K
    Review voor Beddies.nl

Snelle reactie op vragen via whatsapp, keurige afhandeling van de order. Ik zou hier zeker vaker bestellen!

Antwoord van Beddies.nl

Hartelijk dank Marjolein voor deze mooie recensie, hier worden we blij van!

• Anne Marijke
    Review voor Beddies.nl

Goede klantenservice en snelle levering

Antwoord van Beddies.nl

Bedankt Anne Marijke voor deze mooie beoordeling!

• Anne
    Review voor Beddies.nl

Aantrekkelijke prijs, fijn om set zelf samen te kunnen stellen en hele snelle service!

Antwoord van Beddies.nl

Hoi Anne, Dankjewel voor je mooie recensie!

• Sven van Boxtel
    Review voor Beddies.nl

De kwaliteit van het bed is erg goed, het materiaal én de montage! Ik had een beschadiging aan het bed bij levering. Na contact bood Beddies een kosteloze oplossing met een klantgerichte service en vriendelijkheid. Beddies verdient m.i. een aanbeveling.

Antwoord van Beddies.nl

Hoi Sven, Hartelijk dank voor je aanbeveling! Hier worden we blij van :) Het kan helaas niet altijd vlekkeloos verlopen en we vinden het fijn om te horen dat je onze oplossing kon waarderen.

• Janne

Goeie prijs, eenvoudig design

Antwoord van Beddies.nl

Bedankt Janne voor deze mooie beoordeling!

• Carleen
    Review voor Beddies.nl

Groot aanbod voor nette prijzen.

Antwoord van Beddies.nl

Hoi Carleen, Dankjewel voor deze mooie recensie!