Beddies.nl

Beddies.nl

Bij Beddies.nl kun je terecht voor alle kinderbedden en meubels van de merken Vipack en Bopita. Aangezien wij een officieel verkooppunt zijn kun je uit gaan van goede service en advies. We staan je graag te woord om je te adviseren over wat in jullie situatie een geschikte oplossing is.
Kinderbedden, Bureaus & stoelen, Kasten
Filter 406 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 344 met beschrijving

• Annelies
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Duidelijke en kloppende informatie over de levering.

• Justin
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Prima prijzen. Goede service!

• Hoe beoordeel je Beddies.nl?

• Bet
    Review voor Beddies.nl

İk hem

• Tom
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Fijne website,bestelling geplaatst en vervolgens goede communicatie betreft de levering
    De bestelling werd 5 dagen later bezorgd helemaal TOP.

• Hülya

Vriendelijk en heel
    Snel

• Lesley
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Levering verloopt spoedig. Er wordt netjes aangegeven wanneer er geleverd wordt via sms en vervolgens wordt er 30 minuten van te voren gebeld. Op deze manier kun je nog andere dingen plannen. Voorkeur aangegeven voor de middag, dit was ook geen probleem.

• Kim
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Hele fijne communicatie, geweldige snelle service !!! Absoluut een aanrader!

• Kristy
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Goede service , kreeg op zondag een mailtje dat ik een combiprijs kreeg, echt geweldig! Levering was ook goed en het bed is van goede kwaliteit. Ik ga binnenkort de bijpassende kast bestellen via deze site!

• Stephanie
    Geverifieerde klant van Beddies.nl

Duidelijke communicatie en snel geleverd

• Zora
    Review voor Beddies.nl

Het contact met de webwinkel is heel snel en top, wat heel belangrijk is wanneer er geen fysieke vestiging is.