Beddingdeal

Beddingdeal

Bekijk alle reviews en keurmerken van Beddingdeal en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 10-03-2020 stopgezet

6,9

• Wim Stuij van den Herik
    Geverifieerde klant van Beddingdeal

Het was op voorraad zou dus de andere dag in huis moeten zijn maar duurde veel te lang en ook die informatie was niet goed

• Ronny Prins
    Review voor Beddingdeal

Goede klantenservice en snelle levering.

• Peter
    Review voor Beddingdeal

Prima prijs en kwaliteistverhouding, zeer snel geleverd

• A Vissers
    Geverifieerde klant van Beddingdeal

Spullen leveren: nog niks ontvangen

Antwoord van Beddingdeal

Zoals per e-mail aangegeven, is deze feedback volkomen onterecht omdat de bestelling reeds is afgeleverd afgelopen zaterdag. Gewoon op tijd, binnen de levertijd.

• Babet

Goede prijs-kwaliteitverhouding!

• Lisette
    Review voor Beddingdeal

Ik heb prima ervaring met deze webshop! Het dekbed was € 10,- goedkoper dan bij Bol.com en ik ontving het de volgende dag al in huis!

• Romy
    Review voor Beddingdeal

De producten waren niet meer op voorraad dus ben ik gemaild of ik ze wilden annuleren of dat ik hier op wou wachten. ik heb gekozen voor annuleren. Ze zou het bedrag in week 42 al terug storten. Het is nu week 48 en nog altijd niks gezien. Ook meerdere malen contact gehad maar ik krijg mijn geld niet terug. Ze zegt bij ons staat er dat het betaald is hierop heb ik geantwoord dat ik een betalingsbewijs wil zien. Dit wordt genegeerd al 15 maal gemaild en maar 2 mailtje terug ontvangen met ik zal het nakijken. Elke keer hetzelfde! ik wil mijn geld terug.

Beste Romy,
    Erg vervelend dat het allemaal zo gelopen is. Niet zoals het hoort natuurlijk! Ik heb nogmaals gekeken, het geld is echt teruggestort op de rekening waarmee ook betaald is.

• Dennis

Snel geleverd goede kwaliteit

Antwoord van Beddingdeal

Hoi Dennis, bedankt voor je leuke review! Veel plezier met je bestelling :).

• anneke mokkink
    Geverifieerde klant van Beddingdeal

Goedemorgen ik geef altijd een goed vijver maar ik heb die zondag bestelt nu nog niks ontvangen en ze zeggen binnen 2 dagen dus dat vind ik niet netjes ik hoop dat ik nu gauw mag wat horen gr a mokkink